יום שני, 15 בספטמבר 2014

חדשות סלב: תראו מי חזרו להיות ביחד


לאחר שהצמד ג'סטין ביבר וסלינה גומז היו ביחד ונפרדו אינספור פעמים מזה מספר שנים היה נדמה שלאחר שסלינה (היום בת 22) זרקה את ג'סטין (היום בן 20) לפני מספר חודשים נסתם הגולל על הצמד, במיוחד לאחר שהתפרסמו כל הזמן ידיעות על כך שביבר אובססיבי לגבי סלינה והיא לא מעוניינת לשמוע עליו. אולם, מתברר, כי הצמד חזר להיות ביחד לאחר שבחקירה משטרתית בקנדה לפני קצת יותר משבוע ג'סטין הכריז על כך לפרוטוקול ולפני מספר ימים השניים נצפו במסיבת ברכה פרטית עם תאים פרטיים במיוחד המאפשרים לאוהבים לבלות אחד עם השני מבלי שישימו אליהם לב.

הפרטים היותר עסיסיים הם שקרוביה וחבריה של גומז טוענים שמה שהחזיר את הבחורה לזרועותיו של ביבר הייתה העובדה שהוא היום, באופן מעשי, עבריין, גם אם הוא לא נכנס לכלא (בקצב שהוא מדרדר זה, ככל הנראה, רק שאלה של זמן). אותם מקורבים גורסים שלמרות שסלינה ניתקה עם הזמר כל קשר, אפילו ניתקה עמו מגע במדיה החברתית, אבל הפיכתו לעבריין הלהיבה אותה כל כך שהיא רצה לזרועותיו והם חוששים שהיא עומדת להיפגע ממנו.

ואני שואל, מה יש לנשים עם נערים (ואח"כ גברים) רעים ? האם כולן אוהבות לסבול ? אולי באמת, כפי שרועי לוי שאל, צריך להוציא אותן "מחוץ לחוק" ?

3 תגובות:

אור אמר/ה...

נשים לא אוהבות גברים רעים, לא משנה כמה פעמים יגידו את זה. תמיד יהיו טיפשות שיתלהבו מבנים מגעילים בדיוק כמו שתמיד יהיו טיפשים שיימשכו לבנות מגעילות.

אנונימי אמר/ה...

חלק? כן. דבילי מצידן? סביר להניח. זה עדיין לא אומר שכל הנשים ככה.. אני אפילו לא חושבת שזה הרוב..
ואם אפשר לדעת, למה החיבה המיוחדת(ואולי מיותרת) אל הזוג הספציפי הזה?(סתם מעניין.. לא בקטע רע או משהו..)

אנונימי אמר/ה...

גומז לא מייצגת את הבחורה הממוצעת ממש כמו שביבר לא מייצג את הבחור הממוצע. תדמית הבחורה שרוצה "באד בוי" מאוד מוכרת אבל מאוד מנותקת מהמציאות.