יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

10 חדשות ועדכונים



1. הסדרה Murder In The First חודשה על ידי רשת TNT לעונה שנייה בת 10 פרקים, אשר תעלה בקיץ 2015.

2. ג'יליאן אנדרסון הפכה להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה "חניבעל" בעונתה השלישית.

3. הסדרה "האחות ג'קי" תגיע לסיומה בתום העונה השביעית שלה.

4. הסדרות הבאות יחזרו לעונה נוספת ברשת HBO ב 9 בנובמבר:

העונה השלישית והאחרונה של The Newsroom
העונה השנייה של The Comeback
העונה השנייה של Getting On

5. הסדרה White Collar תחזור לעונה שישית ואחרונה בת 6 פרקים החל מה 6 בנובמבר 2014, גם הסדרה Covert Affairs תחזור באותו יום ל 6 הפרקים האחרונים של העונה.

6. רשת FOX הזמינה פיילוט על פי הסרט "דו"ח מיוחד" בכיכובו של טום קרוז.

7. בסדרה "סקנדל" ליהקו מחדש את דמות הבת של נשיא ארה"ב. מאדלין קרול, אשר כיכבה בסדרה עד כה עזבה את הסדרה ומארי מאוזר (בתמונה), אשר כיכבה בסדרה Body Of Proof, תחליף אותה.

8. אנדראה פארקר, אותה ראינו בסדרה "שקרניות קטנות ויפות" כאמא של אליסון, תגיע כשחקנית אורחת מתמשכת לסדרה Red Band Society. גם מנדי מור תגיע כשחקנית אורחת לסדרה כאקסית של דייב אנאבל.

9. רשת TNT קרובה לאשר פיילוט לסדרת קומיקס מבית DC Comics, הכוונה היא ל Teen Titans. קבוצה של גיבורי על צעירים, אותם אמור להוביל דיק גרייסון, אשר הופך מהסייד קיק של באטמן, הלא הוא רובין, ל Nightwing.

10. בימים אלו האולפנים שהפיקו את הסדרה Married … With Children ("נשואים פלוס"), עובדים על סדרת ספין אוף בכיכובה של הדמות של באד בנדי (דיוויד פאוסטינו). לא ברור כרגע באם רשת FOX, אשר שידרה את סדרת האם תשדר גם את הספין אוף, למרות שבשנת 2012 היא שידרה שוב את הפיילוט של סדרת האם. כמו כן, לא ברור אלו דמויות נוספות מסדרת האם יהיו מעורבות בספין אוף. מעניין יהיה לעקוב אחר הפרויקט בעונת הפיילוטים הקרובה.

אין תגובות: