יום שני, 22 בספטמבר 2014

ספויילרים: מה לצפות מהעונה השנייה של Sleepy Hollow



1. חילוץ אבי מ"כור המצרף" לא עומדת להיות משימה פשוטה. אין כרגע מידע לכמה פרקים אבי תישאר ב"כור המצרף, אולם היא תחווה קשיים ויהיה לה ידיד אחד שיסייע לה, לפחות בפרק פתיחת העונה, ברוקס (ג'ון צ'ו).

2. הקשר שבין אבי ואיכבוד קריין יעמד למבחן. לאחר שהצמד יתאחד מחדש, סדר העדיפויות של כל אחד מהם עומד להשתנות, במיוחד בכל מה שקשור להנרי (אבי רוצה לחסלו ואילו איכבוד וקתרינה להצילו). קתרינה גם עומדת לחצוץ בין השניים.

3. אף אחד לא יודע מה לעשות עם הנרי. עתה שאיכבוד וקתרינה מודעים לגורל בנם, הם חלוקים כיצד להתקדם הלאה בכל מה שקשור אליו (הנרי הריי הוא "פרש המלחמה"). קתרינה תעשה הכל בכדי "להגיע" אליו ולגרום לו לשנות את דעתו, כאשר היא תקווה שנשאר בו מעט אנושיות. בתחילת העונה הנרי יגיע לסליפי הולו ויציג את עצמו כעורך דין מתוך תכנית להחזיר את השד הגדול לכדור הארץ.

4. נמשיך להביט אל העבר של קתרינה ואברהם (ה"פרש" חסר הראש). עתה, כאשר היא שבויה שלו, קתרינה תצליח להבחין ולגלות את הטבע האמיתי של אברהם. יגיע מצב שהצופים יחשבו שהיא סובלת מתסמונת שטוקהולם ושהיא מתאהבת בו.

5. נצליח להבין סוף סוף את מערכת היחסים שבין איכבוד לקתרינה. בשל העובדה שקתרינה הייתה במשך כל העונה הראשונה ב"כור המצרף" קשה היה להבין את הקשר ואת עומק האהבה בינה לבין איכבוד. בעונה זו נחזה בכך, למרות שיהיו להם גם מכשולים, ויהיו רגעים "שמאלצים" לא קטנים בין השניים ואז נוכל לראות את הכימיה בין השניים. המכשולים ? נתחיל בשיחה שהם לא ניהלו על כך שקתרינה מכשפה וכל השקרים שהיא נאלצה לספר כאשר הם היו ביחד

6. קתרינה תוכל להראות סוף סוף את כוחותיה. מה הטעם בלהיות מכשפה, אם לא ניתן להשתמש בכוחות ? נחזה בקתרינה מפעילה את כוחותיה, אך זה לא יבוא לה כל כך בקלות בהתחלה. הנרי עשה משהו לכוחות שלה והיא תצטרך לעבוד קשה בכדי להחזירם.

7. הדרך לניצחון מסוכנת. אבי ואיכבוד יחליטו להשיב אש באש וליצור מפלצת משלהם באמצעות הראש של ה"פרש" ויהיו לכך סיכונים.

8. העבר של אבי חוזר ובמפתיע. בהפקה חיכו עם הנושא הזה, אבל בעונה השנייה נחזה במה שקרה וקורה עם משפחתה של אבי, עם אמה שלה, עם אחותה, כיצד היא הגיעה למצב שהיא "עדה", כיצד אבי ואיכבוד קשורים אחד לשני. בכך השניים יבינו שהגילויים רק מחזקים את הקשר ביניהם. אבל בכדי לגלות יותר על עברה, אבי תצטרך להגיע למקום אפל בתוכה.



הספויילרים מבוססים על מידע של סיידי ג'ניס, כתבת התרבות האמריקאית.

אין תגובות: