יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

6 חדשות קולנוע.



1. הסרט Deadpool קיבל תאריך יציאה רשמי. שעות בודדות לאחר שראיין ריינולדס, אשר יככב כדמות הראשית, הודיע על כי הפרויקט יוצא לדרך, יצאה ההודעה שהסרט ייצא ב 12 בפברואר 2016. אין מידע נוסף על הסרט או הסיפור שעומד להיות מוצג בו.

2. פרויקט על פי סרט קומיקס עומד לצאת (אולי) לדרך. בחודש שעבר ב DC Comics הודיעו על מועדי יציאת תשעה סרטים שלהם, אך מבלי לנקוב בשמות. אחד מהפרויקטים, אשר ככל הנראה יקרום עור וגידים, הוא Suiside Squad, אשר גם אמור להיות אפל הרבה יותר מסרטי הקומיקס הרגילים של DC Comics. בחוברת הקומיקס מדובר על חבורה של נבלי על, אשר מקבלים עליהם משימות התאבדות בכדי לכפר על מעשיהם.

3. האם תהיה קפיצה בזמן ב Star Trek 3 ? מקורבים להפקה טוענים כי הסרט, אשר ייצא לאקרנים ככל הנראה בשנת 2016, לא ימשיך מאותה נקודה שבה הסתיים הסרט השני בסדרה, אלא יתרחש מספר שנים לאחר מכן, באמצע הדרך של משימת חמש השנים של "האנטרפרייז" לחקור עולמות אחרים. הסרט אמור לעמוד בפני עצמו כמקרה חקירה של הספינה.

4. יציאת שני סרטי קומיקס נדחים. לאחר האישור הרשמי ליציאת הסרט Deadpool יצאה הודעה רשמית כי הריבוט ל"ארבעת המופלאים" ייצא במקום ה 19 ביוני 2015 ב 7 באוגוסט 2015 ו Assassantion Creed, אשר אמור היה לצאת ב 7 באוגוסט 2015 נדחה למועד מאוחר יותר מאחר ובאולפנים לא היו מרוצים מהתסריט שלו, למרות שעבר מספר שכתובים. נכון לעכשיו, אין תאריך חדש ליציאת הסרט.

5. עומדת לצאת מיני סדרה אנימטורית ל Justice League. וורנר ברוס מאחדים כוחות ביחד עם Machinima בכדי להפיק מיני סדרה של שלשה פרקי אנימציה על פי  'Justice League: Gods and Monsters Chronicles'. הפרק הראשון ייצא כבר באביב 2015. מדובר בגרסה אפלה יותר של סופרמן, באטמן וגם וונדר וומן. הסדרה תתבסס על Justice League: Gods and Monsters, סרט אנימציה מקורי שייצא מאוחר יותר ב 2015.

6. נקבע תאריך יציאה לסרט קומיקס ? למרות שב"מארוול" לא הודיעו על כך באופן רשמי, הרי שהידיעות שזורמות בימים האחרונים גורסים כי הסרט Doctor Starnge יצולם במהלך אביב 2015 בכדי שייצא ב 8 ביולי 2016. האם הידיעות נכונות ? נצטרך להמתין להודעה הרשמית בכדי לגלות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מתי תצא הסדרה powers של סוני?
מתי תצא הסדרה דרדוויל?