יום שני, 15 בספטמבר 2014

8 חדשות ועדכונים



1. הסדרה Bad Education חוזרת לעונה שלישית החל מה 16 בספטמבר 2014.

2. הסדרה The Musketeers חוזרת לעונה שנייה בפברואר 2015. נכון לעכשיו, אין תאריך מדויק לחזרת הסדרה.

3. השחקן לוק פרי מגיע לסדרה CSI:Cyber כשחקן אורח עם אפשרות להופיע בפרקים נוספים כניק דלטון, סוכן F.B.I לשעבר, אשר היה מיועד לנהל את יחידת הסייבר בוושינגטון הבירה, אך עתה הוא מעוניין לעבוד עבור עסקים פרטיים. הוא גם יחזיק בסודות רבים מעברה של אייברי.

4. בסדרה Gotham, השחקן בן מקנזי (הבלש גורדון) נפגע בראשו בעת צילומי סצינת מאבק.

5. רשת AMC קרובה לקבל את הזכויות לדרמה Humans (הסדרה כבר קיבלה אישור עבור ערוץ 4 הבריטי, התמונה למעלה נלקחה מהצילומים) ובמידה והרשת תקבל את הזכויות לשמונה הפרקים בעונה הראשונה היא גם תשתתף בהפקה. הסדרה עוסקת במשפחה, אשר רוכשת לעצמה רובוט שחי אצלם. הם חושבים שזה הטרנד החדש, אך לא מבינים שיהיו לכך משמעויות מפחידות ואפילו טראגיות.

6. השחקן אואן יאומן (The Mentalist) יופיע בעונה השנייה של הסדרה Turn כחלק מהקאסט הראשי. הוא אמור לגלם את דמותו של בנדיקט ארנולד. למי שלא יודע, מדובר בגנרל, שבתחילה לחם לצד כוחות המהפכה האמריקאים לפני שערק לשורות הצבא הבריטי.

7. רשת HBO החליטה לא להמשיך עם הפיילוט החדש של ראיין מרפי, Open. לאחר שהאור הירוק ניתן לפני שנה החליטו ברשת שהם לא מעוניינים בפרויקט. ברשת היו מעוניינים בתחילה לפתח מחדש את הפיילוט, אך מרפי סירב ולכן הפרויקט נזנח. הפרויקט היה אמור לחקור את המיניות של בני האדם מכל כיוון (מונוגמיה ואינטימיות). לפרויקט קושרו שחקנים מוכרים: אנה טורב ("פרינג'"), סקוט פלדמן ("פליסיטי"), מישל מונגהאן ("בלש אמיתי").

8. השחקנית מרשה סטפני בלייק (Girls) מצטרפת לGונה השלישית של הסדרה Orange Is The New Black כחלק מהקאסט הראשי. נכון לעכשיו, אין פרטים על הדמות שהיא אמורה לגלם.

אין תגובות: