יום ראשון, 3 במרץ 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: 90210, נועה תשבי, קאליפורניקיישן, "קשת", היפה והחיה, נער זאב ועוד...

גם השבוע יש לי 2 הודעות:

1. קוראים שלחו לי אימיילים המתלוננים על העובדה שהאפשרות לתגובה היא רק לאנשים רשומים. אני חושב לפתוח שוב את הבלוג לתגובה לכולם, האם באמת מדובר בבעיה או שמא בעצלנות ?

2. השבוע יפורסם לוח ההערכות שלי המעודכן לעונה הבאה.


נתחיל עם שאלה משקד לגבי המלאכית משנות השמונים, אשר נמצאת במקום ה 11, הלן סלייטר:

איך לא הזכרת את תפקידה כאמא של לארה בסמולוויל? אני מכיר אותה משם.. תפקיד קטן אומנם, אבל...



תגובה:

הסיבה היא, שמדובר בפרויקטים הבולטים של השחקנית ולא בכל התפקידים. עד כמה שאני יודע היא שיחקה שם בשלשה פרקים וזה לא מספיק לאיזכור בתור פרויקט גדול.

גם השאלה הבאה מגיעה משקד:

תגיד לי, נועה תשבי באמת שיחה גופה? זה רציני?



תגובה:

כן, היא גילמה גופה בסדרה CSI. בכלל, מישהו זוכר שהיא שיחקה בארה"ב בתפקיד רציני ? לא ברור כמה יחסי ציבור היא עשתה לעצמה בלי שיגיע לה.

נעבור לשאלה מרועי, אשר מתייחס לתגובה שלי על התגובה שלו לכתבה על הדרישה שלי לסגור את "קשת" (הגדרת שאלה מסובכת...):

האם הציבור באמת אוהב ריאליטי או שפשוט הרגילו אותו לכך? האם הציבור בכלל רוצה.לשנות את לוח השידורים שלו או שהוא מרוצה מן הקיים? אשמח אם תענה לי על כך....האם יש מדינה אחת בכל העולם שאינה משדרת ריאליטי בערוצי הברודקאסט? מובן שלא...



תגובה:

לפי דעתי הציבור אוהב ריאלטי משום שמשום מה הוא אוהב מציצנות, אבל כפי שאני רואה את תפקיד הטלוויזיה זה לא רק לתת לציבור מה שהוא רוצה, אלא מעבר לכך. נכון, מדובר בערוץ ברודקאסט שצריך להרוויח, אבל לא ייתכן שזכיינית אחת תשדר 4 תוכניות ריאלטי בשנה !!! ואל תעשה לי את החישוב שמדובר ב 14 או 15 חודשים, זו לא הכוונה. גם הדחיפה שלה לשדר את הגמר של "אייל גולן קורא לך" בערוץ 2 (דחיפה שבסופו של דבר אושרה לה) מראה לך עד כמה היא דוחפת את הריאלטי. תבין, מדובר במשהו כמו 5 או 6 שעות שבועיות !!! ולפי דעתי, גם אם הציבור אוהב את הריאלטי צריך להרגיל אותו למשהו אחר, כי הרמה של התוכניות הללו שואפת לאפס ומוציאה ברובה את הדברים הגרועים ביותר של האנושות, כולל בתוכניות השירה, שם רוצים לראות כיצד השופטים יורדים על המשתתפים.

לגבי העובדה שבמדינות אחרות, כולל ארה"ב ואנגליה משודרות תוכניות ריאלטי, אומר זאת כך: לא תמיד מה שמשודר שם הוא טוב. לא צריך להעתיק כל דבר מהם, במיוחד אם מדובר בזבל טלוויזיוני. אגב, שים לב שאפילו בטדי הפקות, אשר אחראיים לתוכניות השירה כמו "כוכב נולד" כבר מודים שלפחות בארץ, כל תוכניות השירה כבר מיצו את עצמם, קרא את הכתבה שפורסמה ב NRG השבוע ותבין לבד.

ודרך אגב, "קשת" הייתה רווחית לפני הריאלטי, כך שהיא לא יכולה לתלות זאת בתוכניות הללו. זה פשוט תאוות בצע ותו לא.

רועי גם סיפק 3 שאלות:

ולדי 1 די 1 השבוע 3 שאלות:
1. מה דעתך על הסרט החומה?

2. האם לדעתך.ביטול הסדרה 90210 מוצדק?

3. והאם לדעתך הסדרה תחזור בעתיד בכל צורה אפשרית כמו:
סרט קולנוע, באמצעות נטפליקס, או באמצעות רשת (ברודכאסט או כבלים) אחרת ואולי בכלל בסדרה חדשה ?

רועי
קורא נלהב של הבלוג

תגובה:

1. סרט נחמד, אם כי עשו ממנו יותר מדי רעש כמו שעושים בכל מיני תופעות. מישהו זוכר את הסיסמה של הספייס גירלס בסוף שנות התשעים ותחילת שנות ה 2000 Girl Power ?

2. ועוד איך, מבחינה קריאטיבית הסדרה הייתה צריכה להסתיים לפני 3 שנים והשנה הרייטינג שלה הדרדר למחוזות שאפילו רשת ה CW לא יכולה לסבול.

3. אני מאד מקווה שלא, מדובר בסדרה מהזן הנמוך ביותר, אפילו כאופרת סבון. לא ייאמן, שאפילו סדרה כ Hart Of Dixie טובה ממנה. אבל זה תמיד אפשרי, למרות שהסיכויים די קלושים. מיצו את הרעיון, לא ?

ועכשיו, שאלה מבובי דיקלברג:

בסוף showtime אישרו ת'ספין אוף לקליפורניקיישן?



תגובה:

עדיין לא. מלבד הידיעה שברשת בוחנים את הרעיון לא התקבלה שום ידיעה בנושא, למרות שאם אתם שואלים אותי, לאור העונה הנוכחית של הסדרה, ספין אוף לא נראה רעיון טוב. הקריאטיביות של היוצרים בירידה.

הגיעו גם שאלות במייל השבוע:

היי D1D1, יש לי 2 שאלות.

1. בעבר סיימתי לראות נער זאב עונה 1, הבנתי שיצאה כבר עונה 2 ואני מעוניין להתחיל אך לא יודע אם העונה הזו תהיה בזבוז זמן מיותר.. רציתי לדעת מה אתה חושב על העונה השנייה של נער זאב.
 
2. הסדרה היפה והחיה, שמעת עליה? מה דעתך עליה?
 
אשמח לתשובות!!
 
 
 
תגובה:
 
1. בעיקרון, לא יצא לי לראות את כל העונה השנייה (אני חושב לערוך שלב סיכום עונה ברגע שאסיים את כולה), אך כבר עכשיו ברור שהיא פחות טובה מהראשונה. לגבי בזבוז זמן, לא הייתי מגזים, במיוחד לצופים שאוהבים את סוג הסדרות הללו, אפשר לנסות פרק או שניים ולראות.
 
2. כן שמעתי אעליה, קריסטין קרוק היא אחת הנשים היפות בעולם, איך אפשר שלא לשמוע על סדרה שלה ? כמו שאני רואה את הדברים, מדובר בעוד סדרה, לא משהו מיוחד. לא התלהבתי, אבל גם לא מחקתי אותה אצלי. היא בסדר. נראה מה יהיה עד סוף העונה שלה.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה על ההשקעה.
מצטרפת לפניות מהמיילים ומבקשת שתחזור לשיטת התגובות הישנה.
היא היתה קלה, מהירה ומעל הכל - אנונימית.
אני אישית הפסקתי להגיב אחרי ששינית את השיטה וחבל, כי הבלוג מעולה ומגיע לך קרדיט על ההשקעה.