יום רביעי, 13 במרץ 2013

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...אד אוניל.



השחקן הענק הוביל במשך 11 שנים את אחת הקומדיות הגדולות בכל הזמנים, "נשואים פלוס", וכעת הוא מככב כבר עונה רביעית ברציפות (והחמישית בדרך) באחת מהקומדיות המצליחות כיום בארה"ב, "משפחה מודרנית", אז למישהו יש ספק שמגיעה לו פינה?

קבלו 6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על אחד מהשחקנים הגדולים באמריקה...אד אוניל.


1. בדיוק כמו דמותו ב"נשואים פלוס", אד אוהב להתווכח. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שבתיכון הוא הצטרף לקבוצה שבמסגרתה מתעמתים האחד עם השני.

2. הוא גדל באוהיו, כאשר אמא שלו הייתה עובדת סוציאלית ואביו היה עובד פלדה ונהג משאיות.

3. לפני שנבחר לתפקיד של אל באנדי, הוא ניסה את מזלו בשני תפקידים אחרים מוכרים מאוד, שאליהם לא התקבל. הראשון היה דמותו של סאם מאלון (אותו לקח בסופו של דבר טד דנסון) ב"חופשי על הבר" והשני היה דמותו של סטיבן קיטון (אותו לקח בסופו של דבר מייקל גרוס) ב"קשרי משפחה", הקומדיה בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס הענק. יש לציין שאד אוניל היה אחד מהמועמדים הסופיים לתפקידו של מאלון.

4. אוניל נשוי מעל ל-25 שנה לשחקנית קט'רין רוסוף. רוסוף, אגב, הופיעה בשני פרקים של "נשואים פלוס".

5. אד אוניל הוא אחד השחקנים המקופחים ביותר בהוליווד כאשר מעולם לא קיבל פרס אמי! יתרה מכך, במשך כל 11 שנות "נשואים פלוס", הוא מעולם לא קיבל מועמדות לפרס האמי! לאחרונה, קיבל 2 מועמדיות על תפקידו ב"משפחה מודרנית", אבל אם תשאלו אותי זה קצת מדי ומאוחר מדי. לעומת זאת, אגב, הוא זכה בשנת 2011 בכוכב בשדרות הוליווד, אבל זהו צעד מתבקש והכרחי לאור הקריירה הארוכה והמצליחה שלו.

6. 3 מקצועות עבודה היו לאד אוניל לפני המשחק- מלצר, מורה פרטי ושחקן פוטבול. הוא אולי לא הצליח להבקיע 4 טאצ'דאונים במשחק אחד, אבל אוניל נבחר בדראפט של 1969 ואלמלא היה נחתך מהסגל, זמן קצר לפני תחילת העונה, היה מתחיל אוניל בקריירת פוטבול. לאחר מכן, חזר אוניל לתיכון כדי ללמוד משחק.


הערה: תודה רבה על ההמלצות לפינות. אנסה לממש את אחת מהן בזמן הקרוב. הפינה על אוניל הייתה מוכנה מראש, אבל הפינה הבאה תנסה להתמקד באחת מהבקשות שלכם. אשמח אם תמשיכו לבקש.

הערה 2: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

אין תגובות: