יום שני, 11 במרץ 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 9.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.


מקום 9:

ג'ואן סבראנס – מאחוריה קריירה עשירה כשחקנית, אבל על פי יופיה, שבשנות השמונים ותחילת התשעים היה בשיאו, היא הייתה אמורה להגיע רחוק יותר, בוודאי אם הייתה מתחילה את הקריירה שלה בימינו. העיניים שלה פשוט משגעות. לא ? אה כן, היא גם הצטלמה ל Playboy.



הפרוייקטים הבולטים של ג'ואן סבראנס:


1988: Wiseguy (סדרה, הופיעה בה בתשעה פרקים).
1990: Bird on a Wire (סרט עם מל גיבסון).
1991: Another Pair of Aces: Three of a Kind (סרט טלוויזיה). 
1991: Write to Kill.
1994: Criminal Passion.
1995: Payback.
1995: Hard Evidence.
1995: Black Scorpion.
1996: Profile for Murder.
1997: Black Scorpion II: Aftershock.
1998: Matter of Trust.
1998: Love Boat: The Next Wave (סדרה, שחקנית אורחת בשישה פרקים).
1999: The Last Seduction II.
2001: Cause of Death.
2006: Last Sunset.
2007-2006: Wicked Wicked Games (סדרה, הופיעה כשחקנית אורחת בתשעה פרקים).
2007: Born.

 

אין תגובות: