יום שישי, 24 בפברואר 2012

עונת הפיילוטים, גרסה 7: הרשימה הסופית של הפיילוטים של 5 הרשתות האמריקאיות הגדולות.



להלן הרשימה הסופית. תמיד יוכלו להכניס פיילוט ברגע האחרון, כפי שקרה בשנה שעברה עם Ringer ברשת ה CW (למרות שבתחילה היא הייתה עבור רשת CBS), אבל נכון לעכשיו, הרשתות סגרו את הרשימות שלהם.



הוזמנו פיילוטים ל 5 דרמות.

The Asset – דרמה אשר תתרחש בסניף של ה C.I.A בניו יורק ותתמקד באחת מהסוכנות.

Guilty – דרמה אודות סנגור מבריק, אשר לאחר שהוא מורשע בטעות על הונאה ומאבד את רשיונו, מחליט להפוך לחוקר פרטי.

פרויקט ללא שם של קארין אשר – דרמה אודות יתומה בת 17, אשר מקבלת את ההזדמנות להיות סוכנת C.I.A כמו אביה.

The Following – דרמה אודות רוצח סדרתי מבריק, אשר משתמש בטכנולוגיה בכדי ליצור כת של רוצחים סדרתיים ובסוכן ה F.B.I, שנמצא באמצע.

The Mob Doctor - דרמה אודות רופאה אשר עובדת עבור המאפיה בשיקאגו.



הרשת הזמינה 11 פיילוטים לקומדיות.

הפרויקט של מינדי קאלינג – דוקטור צעירה בסגנון "ברידג'יט ג'ונס" מנסה לתמרן בין חייה המקצועיים לאישיים.

The Goodwin Games - הפרויקט של קארטר ביי\ קרייג תומאס - קומדיה בכיכובה של בקי ניוטון אשר תעקוב אחר שלשה קרובי משפחה (אחת מהם תהיה ניוטון) שמתאחדים מחדש לאחר מות אביהם.

Ben & Kate – בחור צעיר עובר לגור עם אחותו הדומיננטית אך הפגועה ויסייע לה להיכנס מחדש אל העולם.

El Jefe – גבר בן 30 עובר לגור עם האומנת הלטינית שלו ומתנגח עם בנה. בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו בתוך משפחה, שהיא שונה לחלוטין מזו שהכיר בילדותו.

Like Father – קומדיה שתתמקד ביחסי אב-בנו.

Little Brother – פושע לשעבר (שובב מאד) עובר לגור עם אחיו המחושב ומשפחתו.

Living Loaded – בלוגר שאוהב לחגוג עורך הערכה לחייו הכושלים בשעה שהוא מקבל עבודה חדשה כמנחה בתוכנית רדיו.

Prodigy Bully – ילד "עילוי" וחוצפן באקדמיה כדוגמת "הוגוורטס" מביא את עולמו אל המשפחה הממוצעת שלו כשהוא חוזר הביתה.

Reboundling - קומדיה אודות גבר, אשר מתאושש ממותה של ארוסתו בעזרת חבריו האידיוטים איתם הוא משחק כדורסל.

Must Hire - הסדרה תסוב סביב מפיק צעיר וכר לעבודה את אביו למשרה התחלתית ונדהם לגלות שאביו הוא "הליצן" של המשרד.

Let it Go - קומדיה אודות זוג נשוי וחבריהם, אשר מנסים לנווט ולא לחיות על פי הנורמות של החברה.





הוזמנו פיילוטים ל 13 דרמות.

Antichrist – דרמה אודות סטודנט צעיר לאסטרופיסי זיקה, אשר למד שהזהות האמיתית שלו היא לא במדע, אלא בין גן עדן לגיהנום.

The Gilled Lillys – דרמה, אשר תתרחש בשנת 1895 ותתמקד במשפחה הראשונה בניו יורק, שמחזיקה במלון מפואר, בצוות העובדים ובאנשים שמגיעים לשם.

Last Resort – מותחן אשר יתרחש בעתיד הקרוב כאשר המדינה במשבר והיא תתמקד בצוות החדש של צוללת גרעינית אמריקאית, אשר מתנהל מצוד אחריה לאחר שהם מסרבים לירות טיל גרעיני.

Ex – Comm – דרמה אודות נשיא חדש ו"החבורה המיוחדת" שלו. צוות מיוחד של המוחות הגדולים ביותר של אמריקה, שחוקרים ומגנים על הארץ מפני אירועים מוזרים וקונספירציות.

Park Ave 666 – דרמה אודות זוג צעיר, אשר עובר להיות מנהלים של בית בניו יורק מבלי לדעת שהדיירים שלו כרתו ברית עם השטן בכדי שימלא אחר רצונותיהם הכמוסים ביותר.

Beauty & The Beast – גרסה חדשה לסיפור המיתולוגי של "היפה והחיה".

Americana – אופרת סבון, אשר תיסוב סביב מעצב אופנה, משפחתו צוות העובדים.

Nashville – אופרת סבון משפחתית, אשר תעקוב אחר שתי נשים בתעשיית המוזיקה נאשוויל, אחת נמצאת בשיאה והשנייה מתחילה לזרוח.

Scruples - דרמה אודות מעתב בגדים בעולם של סקס, נקמות וסקנדלים.

Devious Maids – הפרויקט החדש של מארק צ'רי (יוצר "עקרות בית נואשות") אשר מבוסס על טלנובלה מקסיקנית. הסדרה אמורה לעסוק בארבע נשים לטיניות שהן משרתות בברלי הילס. בסדרת המקור, היו 5 נשים, אשר עבדו באותו קומפלקס, שלא קרה בו דבר עד שיום אחד נעלם אחד הדיירים, מזוודה מלאה בכסף מופיעה בנוסף לגופה והמשרתות מוצאות את עצמן באמצע של כל הסיפור.

Gotham – דרמה שתתמקד בשוטרת, אשר לאחר שהיא מנסה לפתור מספר פשעים שלא פוענחו, מגלה עולם קסום בתוך ניו יורק.

Zero Hour – הדרמה תתמקד בגבר, אשר בשל תהפוכות הגורל, נשאב אל אחת הקונספירציות הגדולות ביותר בתולדות האנושות. וזאת, לאחר שהוא היה עורך מגזין סקפטי במשך 20 שנה.

Red Widow – הדרמה מבוססת על פורמאט הולנדי והיא תתמקד באלמנה של פושע, אשר נאלצת לקחת על עצמה את תפקידו במערכת הפשע בה היה מעורב בכדי להגן על משפחתה.



רשת ABC הזמינה עד עתה פיילוטים ל 12 קומדיות חדשות.

פרויקט בכיכובה של מנדי מור - הקומדיה תעסוק בזוג צעיר שזה עתה התחתן, אנני (מור) ובן, אשר מקבלים הזדמנות לנהל את מסעדה בעיירה של אנני, אבל בכך גם מקרבים את הזוג אל המשפחה התלותית שלה.

How to Live With Your Parents for the Rest of Your Life – אם חד הורית זה עתה התגרשה חוזרת לגור עם הוריה המוזרים, אליין ומקס, אנשים מלאי חיים וללא גבולות אישיים.

Only Fools & Horses – סיטקום, אשר מבוסס על גרסה בריטית. הסדרה תעסוק בהרפתקאותיהם של שני אחים והסב המזדקן שלהם בשעה שהם חורשים מזימות להיות עשירים.

Counter Culture – שלש אחיות מזדקנות אשר עורכות את ארוחות הערב שלהן במשותף במערב טקסס ומגלות שהמשפחה עומדת בפני ביצוע נכון של המהלכים בחיים.

Family Tools – קומדיה המבוססת על פורמאט בריטי ותתמקד בגבר, אשר חייב לשים את חייו בהמתנה בכדי לטפל בעסק המשפחתי.

American Judy – ג'ודי גריר תככב בסדרה אשר תעסוק באישה קוסמופוליטית, אשר נישאת ועוברת לגור בפרברים. היא צריכה לתמרן בין החותנת שלה, ילדיה החורגים ואשתו לשעבר של בעלה, שהיא גם השריף של העיירה.

Prairie Dogs – ניל, עובד לא "גזעי", באחת מהחברות הטובות בעולם סובל מגניבת זהות. כאשר הוא מגלה שהגנב ביסס לעצמו חיים טובים יותר הוא פונה אל הגנב בכדי שיהפוך אותו ואת חייו ל"גזעיים" יותר.

Malibu Country – רבה מקינטייר תפיק ותככב בקומדיה הנ"ל, אודות אישה שבעלה "כוכב הרוק" בוגד בה ומחסל את מרבית מהכסף שלהם ולכן היא לוקחת את שלשת ילדיה ועוברת למאליבו.

The Smart One - קומדיה בכיכובה של פורשיה דה רוסי כאשה עשירה ומצליחה, אשר בשל תהפוכות הגורל מתחילה לעבוד אצל אחותה הפחות מבריקה, מלכת יופי לשעבר ונערת מזג אוויר, וכעת היא ראש העיר.

Awesometown - קומדיה אודות דאסטי, גבר בגילאי העשרים, אשר היה עם אותו אישה, עכשיו היא אשתו, מכיתה ח. לאחר שהוא תופס אותה בבגידה הוא מתגרש ממנה והופך למתוסכל. הוא עובר לגור עם חברו לעבודה בשם אנדרו והשותף שלו לדירה, אוליבר.

The Manzanis - קריסטי אלי מככבת כאנג'לה מאנזיני, רעיה ואם דעתנית אשר, ביחד עם בעלה האיטלקי, ניק מאנזיני, ושלשת ילדיהם עוברים לשכונה שקטה בניו ג'רזי השקטה שם הם מתנגחים עם השכנים ה"לבנים".

Neighbors - משפחה עוברת אל שכונה סגורה בכדי לגלות שהשכנים שלהם מעולם אחר.



הוזמנו עד עתה פיילוטים ל 9 דרמות.

Baby Big Shot – דרמה אודות אישה בעלת חוכמת רחוב, אשר מנצלת את החוכמה הזאת בכדי להתמודד עם הקולגות שלה במשרד עורכי דין.

Elementary – גרסה מודרנית לסיפורי שרלוק הולמס אותם כתב ארתור קונאן דויל, כאשר הפעם הולמס חי בניו יורק.

פרויקט ללא שם של ארון איליי קוליט – דרמה אודות אם בניו יורק, אשר הופכת לשוטרת.

Golden Boy – דרמה אשר תעקוב אחר עלייתו של שוטר מדרגה נמוכה עד להיותו הצ'יף.

Widow Detective – דרמה אודות שוטר, אשר 3 הפרטנרים שלו מתים בעת מילוי תפקידם והוא הופך בצורה מעשית לבעל, מאהב ואבי המשפחות של הפרטנרים המתים שלו.

Vegas – דרמה אשר תתרחש בשנות השישים ותתבסס על סיפורו האמיתי של ראלף לאמב, קאבוי של רודיאו, אשר הופך לשריף של לאס ווגאס.

Applebaum – דרמה אשר תעקוב אחר סניגורית ציבורית לשעבר, שהופכת לחוקרת פרטית בשביל לא להפוך לעקרת בית משועממת.

Quean – דרמה אשר תעקוב אחר האקרית, שחוברת לבלש ממשטרת אוקלנד בכדי לפתור ביחד פשעים.

Trooper - דרמה אודות ק ג' פלאקסטון (מירה סורבינו), אם בניו יורק, אשר מחליטה לפתע להפוך להיות חיילת. ג'רי ברוקהיימר אחראי לפיילוט.


הרשת הזמינה פיילוטים ל 8 קומדיות.

הפרויקט של מרטין לורנס - סיטקום אודות אלמן ואב לשניי מתבגרים, אשר מפוטר מעבודתו בבנייה והוא נרשם לאקדמיה לשוטרים בכדי להפוך לשוטר בגיל 46.

הפרויקט של גרג מליניס\גרג ברלטיני – בעקבות אירוע רפואי שהוא חווה, ניק מבין שוונדי, השותפה שלו בעסקים וגם חברתו הטובה במשך 15 שנה, היא "האחת". עתה עליו לגלות כיצד לבשר לה זאת.

הפרויקט של Louis CK – קומדיה אודות צעירים אשר מנסים להשיג את חלומותיהם בעידן הנוכחי.

הפרויקט של ניק סטולר – מבוסס על חייו של ניק סטולר. קומדיה אודות גבר שחברתו זורקת אותו ועתה עליו לחיות עם העובדה שהיא עובדת בתא לידו.

הפרויקט של דורף ופאלקון - הקומדיה תעקוב אחר גבר בן 37, אשר מאבד את כל מה שיש לו בעסקת נדל"ן ומוצא את עצמו בחזרה בבית בו גדל עם הוריו.

Super Fun Night – קומדיה אודות 3 נשים "חנוניות" ב"מסען" ליהנות בכל ערב שישי.

Friend Me – רוב ואוון בני עשרים פלוס, שהם גם החברים הכי טובים, עוברים מעיירת ילדותם ללוס אנג'לס להתחיל עם החלק השני של חייהם. אוון מעדיף להישאר בבית אחרי העבודה ולשחק פוקר באינטרנט עם חבריו מהבית, מאשר לבלות בעיר. לרוב יש תוכניות אחרות והוא מנסה לגרור את אוון ביחד איתו.

Partners – קומדיה אודות שני חברים, צ'ארלי ולואיס, שניהם אדריכלים, שהחברות שלהם שרדה מעבר לכל יחסיהם הרומנטיים. בשעה שצ'ארלי מחליט להציע נישואים לחברתו, הניסיון של לואיס לתמוך בחברו כמעט עולה לו במערכת היחסים שלו.





הוזמנו 8 פיילוטים לדרמות.

Arrow – סיפורו של דמות הקומיקס "החץ הירוק".

Beauty & The Beast – רימייק לסדרה "היפה והחיה" משנות השמונים. הסדרה מתרכזת בקתרין (קרוק),בלשית קשוחה במשטרת ניו יורק , שנרדפת על ידי הרצח של אמא שלה לו הייתה עדה 9 שנים קודם לכן וחיסולו של הרוצח על ידי "החיה". לאחר שנים של חיפושים קתרין מוצאת את "החיה", וינסט קוסלו, שאריות של ניסוי צבאי שהסתיים בצורה גרועה מאד. קתרין הופכת לאשת סודו והיא שומרת עליו בשעה שהוא הופך לגיבור על שעוזר לאנשים.

The Carry Diaries – הסיפור המקדים ל"סקס והעיר הגדולה", כאשר קארי בבית הספר התיכון.

Cult – דרמה אשר עוקבת אחר חקירה של מיתות מוזרות והיעלמויות.

First Cut – דרמה אשר תעקוב אחר רופאה חדשה, ששמחה לעזוב את עברה מאחור בכדי לפתוח בקריירה חדשה בעולם של המבוגרים, אך מהר מאד מגלה שהחיים בבית החולים בו היא עובדת אינם שונים מבית הספר התיכון בו למדה.

Shelter – היצירה החדשה של שון ראיין וג' ג' אברהמס, אשר תתרחש במקום נופש בניו אינגלנד, בו הצוות דואג לכל רצונותיהם של האורחים, שהם לעיתים קומיים. בו בשעה עליהם יהיה לנווט בין רצונותיהם והרומנים שלהם.

The Selection – הדרמה מבוססת על ספרי קירה קאס והיא תעסוק ברומן אפי שיתרחש 300 שנה בעתיד. הדרמה תתמקד באישה שנבחרת על ידי הגרלה להיות מלכה של אומה במלחמה, אשר נמצאת על פרשת דרכים.

Joey Dakota – הגרסה האמריקאית ל"דני הוליווד" הישראלית עם שינוי קל: בסדרה הישראלית האירועים התרחשו בשנות השישים ואילו בגרסה האמריקאית האירועים מתרחשים בשנות התשעים.




הרשת הזמינה 10 פיילוטים לדרמות.

Beautiful People – דרמה אשר אמורה להתרחש בעתיד הקרוב כאשר רובוטים משרתות משפחות של בני האדם, עד אשר הם מתחילים "להתעורר".

Do No Harm – דרמה רפואית אודות מנתח מוח מבריק, אשר אוהב לקחת סיכונים, שמאיימים להרוס את חייו המקצועיים והאישיים.

The Frontier – דרמה שתתרחש בשנות הארבעים של המאה ה 19 אודות קבוצה מגוונת של אנשים שיוצאים ממיזורי להרפתקה גדולה ברחבי אמריקה שחלקה עדיין לא מופה, כאשר יש להם חלומות אודות עושר וגילוי המערב.

Midnight Sun – הגרסה האמריקאית ל"תמרות עשן".

The Munsters - דרמה אשר תהווה גרסה חדשה לתוכנית משנות השישים אודות משפחה של מפלצות (איש זאב, ערפד וכו'...).

Chicago Fire – דרמה אשר תעקוב אחר מעשי הגבורה וחייהם האישיים של הכבאים בשיקאגו.

Country – דרמה אודות קבוצה של רופאים, אחיות ובירוקרטים בבית חולים אשר מתקשה לשרוד מבחינה כספית.

Bad Girls – פרויקט של ג'ון וולס (המפיק של אי.אר, "משמרת שלישית" ו Southland) על פי גרסה בריטית בעלת אותו שם והיא תתמקד בקבוצת נשים בכלא פדראלי: האחראית על בית הכלא, בת הטיפוחים החדשה שלה ומספר אסירות, חלקן אמהות ולחלקן יש חברים.

Revolution - הפרויקט של ג' ג' אברהמס ואריק קריפקה ("על טבעי"). הפרויקט מתואר כסדרה בעלת אקשן רב, שתעקוב אחר קבוצה של אנשים אשר רוצים לשרוד ולחזור ולהתאחד עם אהוביהם בעולם בו כל סוג של אנרגיה אינה בנמצא יותר.

Infamous - דרמה המתוארת כאופרת סבון בה בלשית כחוזרת כסמויה למשפחה העשירה בה גדלה כבת המשרתת בכדי לפתור את הרצח של היורש, שהיה גם ידיד קרוב שלה בעבר.


צריך גם להזכיר, שהסדרה "חניבעל" כבר קיבלה הזמנה ל 13 פרקים.




הרשת הזמינה 14 פיילוטים לקומדיות.

Susan 313 -הפרויקט של שרה סילברמן – לאחר שהיא נפרדת מהחבר שלה שרה חוזרת לחייה הישנים ומקווה להמשיך היכן שהפסיקה, אך היא מגלה שזה יהיה קשה מאחר וכל האנשים מסביבה המשיכו הלאה בחייהם.

הפרויקט של קארי ליזר – הקומדיה תספר את הקורות בין שתי חברות טובות, כאשר הבעל נכנס ביניהן.

הפרויקט של הילארי ווינסטון – לאחר שארוסה עוזב אותה, האישה הביישנית נעזרת בחבריה בעבודה בכדי להשיג נקמה.

Guys With Kids - הפרויקט של ג'ימי פאלון – שלשה גברים בני שלושים פלוס נהנים לגדל את ילדיהם, למרות שהם לא גדלו בעצמם.

Downwardly Mobile – רוזאן בר חוזרת לטלוויזיה ותגלם בעלת פארק, אשר משמשת כאם לכל העובדים במקום בשעה שהכלכלה בעולם לא טובה.

Isabel – קומדיה אשר תתמקד במשפחה רגילה, אשר מגדלת ילדה עם כוחות קסם.

Save Me – אישה שחווה משבר בחיי הנישואים שלה עוברת שינוי ועוזרת לאחרים.

Go On – בשעה ששדרן ספורט חווה אובדן הוא מוצא נחמה בקבוצה תרפיה.

Animal Practice – קומדיה אודות וטרינרית, אשר אוהבת בעלי חיים, אך לא את הבעלים שלהם.

The New Normal – משפחה של זוג הומוסקסואלי והאישה, אשר משמשת כאינקובאטור אנושי עבור הילד שלהם.

Friday Night Dinner – מבוסס על פורמאט בריטי. הסדרה תספר קורות משפחה שכל יום שישי עורכת ארוחת ערב ביחד.

Next Caller Please – הקומדיה תתרכז סביב די ג'יי, שהוא גבר מסוג אלפא, והשותפה החדשה שלו, שהיא במקרה גם פמיניסטית. והכל מתרחש בתחנת רדיו.

1600Pen - קומדיה שמתרחשת בבית הלבן במצב שבו בנו של הנשיא יוצא משליטה כאשר הוא חוזר הבייתה, בכך שהוא הופך למעמסה, אך גם האיש שמאחד את המשפחה.

Table For Three - סקוט באקולה יככב בסיטקום אודות בוגרת הארווד ללימודי רפואה, מבריקה אך חסרת כישורים חברתיים, אשר חוזרת לעיירת ילדותה אחרי מסע של "רופאים ללא גבולות" בכדי לגלות שאביה (באקולה) התארס לאישה שלמדה איתה בבית הספר בשם הולי, בלונדינית בת ה 29, שבתיכון הייתה ה"כלבה" של בית הספר.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!

סהר אמר/ה...

תודה בנאדם..... נראה שהעננה הבאה תהיה מעניינת

מה אתה חושב???

techtik אמר/ה...

האוס בוטלה רשמית
טרה נובה בדרך.
אין מצב שיאשרו את כל הדרמות מתוך 5 הפיילוטים שFOX הזמינה.
נקווה שפרינג' בכל זאת תחזור לפחות לעונה אחרונה.

אנונימי אמר/ה...

פוקס איכזבה..
מה עם the punisher ו-the magician?

מה שכן- לרשת abc יש את הדרמות הכי מסקרנות..

שירן אמר/ה...

אני גם מקווה שפרינג׳ תקבל עוד עונה
לפחות לסגור את כל הסיפור

D1 מה הסיכוי שתהיה עוד עונה???
ואם לא, חושב שהיוצרים יספיקו לסגור את כל הקצוות???