יום שבת, 18 בפברואר 2012

פינת מענה לקוראים, והשבוע: יומני הערפד, משחקי השקר, האנטומיה של גריי, גלי, ספרטאקוס, האישה הטובה, קומיוניטי, ניקיטה ועוד...

נתחיל עם שאלות לגבי The Vampire Diaries:

השאלה הראשונה:

לכמה פרקים אמורים להישאר המקוריים ביומני הערפד ?

השאלה השנייה:

לאחרונה הדמות של קתרין נעלמה מהמסך, ידוע מתי היא תחזור? (יומני הערפד)



תגובה:

לגבי המקוריים, אין עדיין תשובה ברורה עד מתי הם אמורים להישאר. לגבי קתרין, התסריטאים לא מוכנים לגלות מידע לגביה ורק אמרו שהם חושבים שקתרין מספיק חכמה בכדי להבין שהמצב מתוח כרגע וזה לא הזמן לשוב. מצטער שאין לי מידע עדכני יותר.

נעבור לשאלה על הסדרה The lying Game:

האם תהיה עונה 2 למשחקי השקר ?



תגובה:

חכו לפינה "בוודאי שמתם לב ש..." שאפרסם מחר, אתייחס גם לכך.

יש 2 התייחסויות להערה בה טענתי שהפרק המיוחד של "האנטומיה של גריי" היה גרוע:

ההערה הראשונה:

וואי אתה מזה לא מבין כלום. הפרק הזה של האנטומיה היה הכי טוב עד עכשיו בכל העונה!!!!!!!!!

ההערה השנייה:

לא מת על WHAT IF אבל הפרק באנטומיה היה מוצלח דווקא [מעניין שגם בקאסל היה מעין פרק כזה השבוע...]



תגובה:

כשאני אומר משהו טוב על הסדרה אני יודע מה שאני עושה, אך כאשר אני מביע עליה דעה שלילית אני לפתע לא מבין כלום. לפי דעתי, מדובר היה בפרק גרוע ובפינה הסברתי בדיוק מדוע. ולאלו שחושבים שאני לא אוהב את הסדרה אומר זאת כך: הפרק הטוב ביותר של העונה היה הפרק לפני הפרק המיוחד. הרגע בו אואן מטיח בפני כריסטינה שהיא הרגה את התינוק שלהם, היה הרגע הכי חזק של העונה. הפרק המיוחד היה בועה, שלפי דעתי לא הייתה צריכה להיות משודרת.

יעל שאלה אותי שאלה אישית לגבי הצפייה בשתי סדרות:

למה אתה ממשיך לצפות ב glee ובאנטומיה של גריי? אם הן לא חביבות עליך..



תגובה:

לגבי Glee, שווה לחכות פרקים ארוכים בכדי לקבל ביצועים לשירים מסוימים כמו הביצוע לשיר של מדונה. לגבי "האנטומיה", לא טענתי שאני לא אוהב את הסדרה, פשוט לטעמי, מדובר באופרת סבון שנמתחת קצת יותר מדי, אבל גם לה יש רגעים חזקים, בדיוק כפי שהיה ברגע שציינתי בתשובה הקודמת. אז לעיתים שווה להמתין ולסבול, אבל כאשר הפרקים גרועים, אני לא אסתיר זאת ואומר את דעתי.

אלעד ביקש את דעתי לגבי סדרת כבלים:

מה דעתך על העונה החדשה של ספרטקוס?



תגובה:

לא ממש התלהבתי. לטעמי העונה הראשונה הייתה טובה, העונה הקצרה ששודרה בשנה שעברה וגם העונה החדשה לא ממש הלהיבו אותי. וזה בלשון המעטה.

יש גם שאלות כלליות:

האם יש עוד עונה לאישה הטובה? [מלבד עונה 3]
ולאחות ג'קי?
תודה רבה

תגובה:

לגבי האישה הטובה, אין עדיין החלטה לגבי עונה רביעית. לפי דעתי, את גורלה נדע רק בחודש מאי.
לגבי "האחות ג'קי", הסדרה חוזרת ב 8 באפריל לעונה רביעית.

ונעבור גם לשאלה שהגיעה משני אנשים (אחת מהם שמה יעל), לגבי רשימת הנשים היהודיות היפות ביותר בעולם שאני מפרסם:

מי זאת בהר סומקה??



תגובה:

מדובר בשחקנית בת 36, אשר שיחקה בסרטים: משימה בלתי אפשרית 3 ו סירנה וכמו כן, הופיעה במספר תפקידי אורחת בסדרות כמו "הלוחשת לרוחות", "היחידה" ועוד...

אלעד ביקש לברר לגבי Community:

קומיוניטי עדיין ב"הפסקה"?



תגובה:

כן, כפי שציינתי בפינת "בוודאי שמתם לב ש..." האחרונה, הסדרה בהפסקה ועדיין לא נקבע לה תאריך חזרה. דרך אגב, צילומי העונה הסתיימו השבוע.

MichaelXD123 ביקש את דעתי לגבי 2 סדרות ישראליות:

היי D1D1
מה דעתך על הסדרות דני הוליווד ו15 דקות ואיזו מהם יותר טובה?



תגובה:

לגבי דני הוליווד, ראיתי את 2 העונות. הראשונה הייתה מעולה, השנייה הרבה פחות. את 15 דקות לא יצא לי לראות ולכן לא אוכל לחוות דעה.

אהרון שאל בנוגע לידיעה שהפקת הסדרה Nikita קיבלה הודעה, שהיא תקבל הודעה מוקדמת לגבי גורלה בכדי שתוכל לסגור את הסיפור במידה והסדרה תקבל הודעת ביטול:

מה הכוונה שלך בקשר לניקיטה? הרי היום שודר הפרק האחרון.
יהיה אולי סרט?



תגובה:

העונה עוד לא הסתיימה, נשארו עוד 8 פרקים. סרט, נכון לעכשיו, ממש לא בתוכניות.

נועה ניסתה לברר לגבי סדרה של רשת ה CW:

מה קורה עם על טבעי?אמורה להיות להם עוד עונה?
אני חושבת שזה עצוב שכל האנשים שאהבים את הסדרה מקווים שלא תהיה להם עונה נוספת.



תגובה:

כפי שבוודאי קראת, יש הדלפה ממקור ברשת שהיא כמעט בוודאות חוזרת לעונה נוספת. עדיין לא מדובר ב 100%, במיוחד לאור העובדה שאין אישור רשמי, אבל העתיד נראה חיובי.

ואיך אפשר בלי שאלה על "אחת שיודעת":

כרגע ממש ניתן להבחין כי צדקת בקשר לגורגינה באחת שיודעת...היא מביאה עימה עיניין לסדרה...האם ניתן להבחין בעלייה מסוימת במספר הצופים ?



תגובה:

לא ממש. בפרק ה 100 של הסדרה הייתה עלייה קטנה במספר הצופים, אך בפרקים האחרונים הסדרה חזרה לנתונים הבינוניים עד החלשים שלה במהלך כל העונה.

ושוב, שאלה על יומני הערפד וגם בקשה לגבי רשת ה CW:

האם יומני הערפד יצאו לפגרה גם אחרי פרק 16 ( כי כרגע היא בפגרה של 3 שבועות , שאחריהן ישודר פרק 16)?
האם תוכל לכתוב את תאריכי חזרת ויציאת הסדרות של cw ?



תגובה:

כן, אין כמעט ספק שתהיה הפסקה נוספת, משום שגם לאחר 3 השבועות של החופשה עדיין יוותרו לסדרה 4 שבועות לפחות בהם יצטרכו לשדר שידורים חוזרים. לא ברור האם זו תהיה הפסקה ארוכה אחת, או שמא היא תחולק למספר הפסקות.
בקשר לבקשה לפרסם מועדי חזרה, ברגע שיפורסמו התאריכים אעדכן אותם ככל שאוכל.


ולסיום, מספר הערות:

1. מחר אפרסם "שלב סיכום עונה וכן את פינת "בוודאי שמתם לב ש..."

2. בשבוע הבא אשחרר לוח הערכות חדש לגבי חידוש הסדרות לעונה הבאה.

3. מה דעתכם על רשימת הנשים היהודיות היפות ביותר בעולם עד כה ?

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות
רשימת הנשים אחלה!
ולגבי פרק WHAT IF באנטומיה, לא מוזר שבאותו השבוע גם שודר פרק דומה בקאסל וגם בNCIS?

אנונימי אמר/ה...

עד עכשיו היו בחירות טובות, אבל דון לני גבאי? באמת?




ד"א, מה דעתך על הסדרה זהות בדויה? (זאת עם ג'ניפר גארנר), ראיתי את 2 הפרקים הראשונים והם לא רעים בכלל.
הסדרה משתפרת בהמשך? ואם אפשר להשוות אותה לסדרות שרצות היום, למה בערך היא דומה?

שקד אמר/ה...

הבחירה של דון מעולה לעומת זאת של מירי נבו.

noa אמר/ה...

לגבי רשימת הנשים היא ממש מוצלחת...
אני חושבת שהחזרה של גורגינה לאחת שיודעת לא עזרה לסדרה כי הם הפכו את גורגינה לנקמנית משוגעת.ממש אהבתי את הדמות שלה בעונות הקודמות,אבל הדמות שלה עכשיו סתם מעצבנת שכל מה שהיא רוצה זה לנקום בבלייר.
ואני ממש מסכימה עם מה שכתבת בקשר לגלי-שווה להשתעמם ולראות כי לפעמים יש להם ביצועים שמפצים על זה!

חן אמר/ה...

לאנונימי,
אני אישית ראיתי את כל זהות בדויה והיא פשוט סדרה נהדרת! מסתיימת בצורה טובה ומתחילה עוד יותר טוב, כל העונות שלה טובות לדעתי ופשוט שווה צפייה - אם הייתי יכולה לראות אותה מההתחלה הייתי עושה זאת [חח אבל אני יודעת מה יקרה] בקיצור הסדרה שווה צפייה, תהנה! =]

בקשר לדון לני גבאי, היא ממש יפה וכל הכבוד שנכנסה לרשימה, לפני דעתי היא עשתה טעות כשפנתה לעולם הילדים אבל למזלה היא פרשה משם ותעבור לקריירה יותר רצינית.