יום שבת, 24 בספטמבר 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: The Lying Game, Two and Half Men, The Mentalist, 90210, Grey's Anatomy ועוד...

נתחיל עם שאלות על רשת סדרות של רשת ABC Family שהגיעו ממייקל:

אחרי שמשחקי השקר תכנס לפגרה מתי היא תחזור?
ולגבי הוחלפו בלידתן, יש כבר תאריך חזרה?



תגובה:

Switched at Birth אמורה לחזור בתחילת 2012, לא ברור אם זה יקרה בחודש ינואר או בחודשים מרץ-אפריל. לגבי The Lying Game אין אפילו תאריך משוער, אבל במידה והסדרה לא ממשיכה ישירות בלי הפסקה הרי שחופשת החגים תקטע את שידוריה ואת זה לא עושים ברשת. לכן, במידה והיא לא תמשיך ותשדר את 12 הפרקים הנוספים שהוזמנו עבורה ישר לאחר שעשרת הפרקים הראשונים יסתיימו (סיכוי קטן אבל עדיין בגדר סיכוי) הרי שגם היא צפויה לחזור בתחילת 2012 וגם לגביה תאריכי החזרה הם חודשים ינואר או מרץ-אפריל 2012.

ונעבור להצעה לגבי הבלוג:

למה אתה לא פותח טוויטר שתוכל לעדכן משם מתי אתה מעדכן את הבלוג וכו'.. ?
אני חושבת שהרבה אנשים ישמחו.



תגובה:

אחרי השעות שאני "מבלה" על המחשב בעידכון הבלוג אני צריך להמשיך ולעדכן גם בטוויטר ? ניסיתי גם להרים דף בפייסבוק אבל זה גם לא יצא לפועל. זה פשוט ייקח לי זמן נוסף. כי לעיתים אני מעדכן מדי כמה שעות ואז אני אעדכן בטוויטר עוד כמה שעות ?

השאלה הבאה מתייחסת לביקורת שלי על העונה השלישית של The Mentalist:

לגבי:
"...לגבי שאלת הסייען של רד ג'ון (זהירות ספויילרים). לאור העובדה שלעונה כולה הוסיפו שני שחקני אורח מתמשכים בתפקידים של אולפלין ולהרוש, שאחד מהם אמור להיות הסייען..."
פה שכחת את הדמות של ברטרם שנוסף בפרק הראשון של העונה והתסריטאים דווקא משכו את הרמזים לכיוונו כחפרפרת של רד ג'ון, כמו שיר שהוא זמזם מאותו היוצר של השיר של רד ג'ון, הקשר בין הון-שלטון שיש לרד ג'ון ומוזכר גם בפרק הראשון של העונה (והוא גם היה הנחשד העיקרי בלי קשר), אבל ההיגיון משך אליו עוד לפני פרק הסיום.



תגובה:

כן, אבל כבר מתחילת העונה היה ברור שזה לא הוא. כל מי שראה סדרה אחת או שתיים הבין מהר מאד שהוא החשוד העיקרי וכולם יודעים שהחשוד העיקרי בסדרות מהסוג הזה כמעט אף פעם לא החשוד האמיתי.

ושאלה על רייטינג משקד:

בכמה שני גברים וחצי תרד לדעתך? לכמה CBS ציפתה? דרך אגב, מדובר בשיא של כל הזמנים עבור הקומדיה.
דרך אגב, תוכל לעשות את מה שעשית על הסדרות של רשת CW גם כאן?



תגובה:

אני לא חושב שהיא תשאר סביב ה 20 מיליון. לאט לאט היא תדעך בחזרה לנורמליות, כלומר לאזור ה 14 או 15 מיליון. כך לפחות אני חושב, גם אם זה לא יקרה בבת אחת. לגבי נק' מדד, קשה עדיין לדעת, אבל ללא ספק שהנתונים עלו על מה שהרשת ציפתה. לפי דעתי, הם גם חששו מנפילה ורצו רק לשמר את מה שהיה להם עם צ'ארלי שין. ואני אומר, הנפילה תגיע, זה רק שאלה של זמן.
לגבי ההערכה שעשיתי לערבים החדשים של רשת ה CW, עשיתי זאת כי זה היה אפשרי, כאשר יש את כל הנתונים של כל הרשתות אי אפשר להתחיל לנתח אחד לאחד זה לא ייגמר. רק לאחר זמן אפשר לנתח מגמות.

ושוב שאלה על רייטינג, הפעם לסדרה 90210:

בעונה הקודמת 90210 השיגה בכל הפרקים את אותם נתונים בערך, ותמיד מיקמת אותה בנתונים בינונים. מדוע עכשיו שמת אותה בגרועים?



תגובה:

ברגע שסדרה של רשת ה CW מקבלת בשבוע השני שלה נתון של 0.7 נק' מדד זה אומר שהיא בקבוצת הנתונים הגרועים. במידה וזה היה קורה לקראת סוף העונה (מחודש פברואר עד מאי) אז היא הייתה בבינוניים. צריך גם להבין שלעונה רביעית מדובר בנתונים גרועים, במיוחד לאור העובדה שמדובר בתחילת העונה.

ועכשיו, שאלות לדעתי על מספר סדרות שחזרו השבוע:

מה אתה חושב על הפרק הראשון של גליי? מה אתה חושב על הפרקים הראשונים של גוף ההוכחה והאנטומיה של גריי?



תגובה:

את הפרקים החדשים של האנטומיה של גריי עדיין לא יצא לי לראות, את גוף ההוכחה אפשר לסכם כצפוי ומוכר עבלי הרבה חידושים ורגעי שיא, במיוחד לפרק פתיחת עונה ובגלי אהבתי את הדמות הנשית החדשה, כל השאר שעמם אותי.

יש גם שאלה כללית:

יש סדרות שאתה ממליץ עליהן?



תגובה:

The Good Wife, Underbelly, Being Erica, Castle, Ringer, Rush, The Mentalist, The Big Bang Theory, Nikita, Fringe, Dexter, House, Psych, Chuck, Burn notice, Leverage, Suits. זה מספיק בתור התחלה.

ולסיום, לאור הנתונים ש"ניקיטה" הציגה בערב החזרה שלה לעונה שנייה, שקד שואל:

מה אתה צופה לניקיטה?



תגובה:

אני לא נסוג מההערכה שנתתי לפני תחילת העונה. מדובר בסיכון עבור הרשת, מאחר שבניגוד לסמולוויל ו "על טבעי" שגיבשו להן קהל ביום חמישי במשך מספר עונות לפני שעברו ליום שישי, הרי של"ניקיטה" הייתה רק עונה לעשות זאת וזה בהחלט לא מספיק. לדעתי, הסדרה תנוע בין נתונים של 0.5 ל 0.8 (במקרים נדירים) לאורך כל העונה. שאלת חידושה לעונה נוספת נראית, לפחות עתה, בעייתית.

ולסיום מספר הערות:

1. אני עדיין בודק אפשרות אחת אחרונה להכניס פרסומות לאתר שיעניקו לי רווחים מספיקים להשאיר אותו בחיים. מדובר בניסיון אחרון ובמידה והוא לא יצליח אזי הבלוג ייסגר. קיים סיכוי שבשל כך אדחה את סגירת הבלוג בכמה שבועות. מאחר וכבר התחייבתי לערוך "שלב סיכום עונה" ל 6 סדרות של העונה שעברה לקראת סוף חודש אוקטובר או תחילת חודש נובמבר יש אפשרות שאחליט להמשיך להחזיק את הבלוג עד שאשמע תשובה סופית לגבי הכנסת הפרסומות. במידה ולא, זו עומדת להיות "פינת המענה לקוראים" האחרונה.
2. מחר אפרסם פרויקט מיוחד על רשת NBC, כדאי לקרוא. כמו כן, תפורסם פינת "בוודאי שמתם לב ש..."

Share on Facebook

12 תגובות:

שקד אמר/ה...

ברור ששני גברים וחצי לא תשאר על הנתונים המדהימים הללו, השאלה היא כמה היא תרד.
המצב של הCW נהפך לקשה, לא? 90210 נמצאת בירידה וזאת בגלל שהיא הייתה אמורה להתבטל בשנה שעברה ורק בגלל שהרשת אוהבים אותה, היא לא בוטלה. אלוהים יודע למה ניקיטה עברה לשישי ולא... אחת שיודעת או אולי 90210, אם הם כל כך אוהבים אותם אז שישאירו אותם בשישי, כי הם די צברו קהל בסיס, אבל ניקיטה לא הספיקה ולכן היא מתדרדרת בנתונים.
האם היא תחודש לדעתך(ניקיטה)
חוץ מזה, יומני הערפד בנסיגה משמעותית, רינגר עם נתונים מאכזבים למרות שהיא איכותית, המעגל הסודי די מאכזב, בהתייחס לציפיות ולירידה העצומה שקרתה כבר לאחר שידור פרק אחד(את זה ניתן לייחס לעליית הסדרות החדשות).
דרך אגב, אם אתה מסתכל על זה רינגר ירדה פחות מהמעגל הסודי והרשת כיולה לשמוח על כך-שים לבשהמעגל הסודי ורינגר הגיעו לאותם נתונים, אבל רינגר התמודדה עם מצב שאין לה סדרה מקדמת מצליחה וכן פרק הפתיחה היה פחות נצפה נמשל המעגל הסודי.

נורא מכל עבור הCW-לא נראה שיש לה סדרה שיכולה להוות הצלחה עצומה כמו שיומני העפרד הצליחה בעונתה הראשונה או סמולוויל בזמנה.

אנונימי אמר/ה...

לגבי פרק פתיחת העונה של BODY OF PROOF-שכחת את כול הבדיחות והרמיזות על השתתפותה של דיינה דילייני בעקרות בית נואשות ...

D1D1 אמר/ה...

לגבי Body Of Proof, לא שכחתי, אבל מלבד חצי חיוך למשפט אחד. זה באמת לא שינה שום דבר. הרמה הייתה בינונית בדיוק כמו כל העונה הראשונה.

שקד אמר/ה...

כעת אתה עונה כאן כי אתה לא יודע אם תהיה פינה נוספת למענה לקוראים?

אנונימי אמר/ה...

אני שוב רוצה להציע שתשאיר את הבלוג פתוח ותעדכן אותו רק לעיתים - בסיכום עונה, או כשיהיה לך מה להגיד.
רוב הבלוגים פועלים בצורה כזו, ואנשים נכנסים פעם בכמה זמן, או נרשמים לרסס.

D1D1 אמר/ה...

שקד צודק. עניתי כי אני לא יודע אם תהיה פינה נוספת.

ניר אמר/ה...

אנחנו תמיד אוחזים ומקווים למשהו שיציל את הבלוג מסגירה...

בכל אופן, הפרוייקט על NBC נשמע מעניין. השבוע הם פתחו את העונה שלהם לדעתי בצורה גרועה למדיי...

אמנם בשבוע שלפני כן היו כמה הצלחות כמו "Up All Night" ו"Free Agents" בבכורה - אך הם נפלו מיד בפרק השני. היה להם גם את "Whitney" שפתחה חזק, אבל לא יהיה קשה לנחש שגם היא תרד לרמה בינונית-גרועה בפרק הבא.

ובניגוד ל-NBC, המצליחות של השבוע הן CBS [כרגיל] ו-ABC אחרי העונה הגרועה של 2010-11 . כמובן שאין זה אומר דבר על המשך העונה... יהיה נחמד להמשיך לעקוב (נקווה שנעשה זאת בעזרת הבלוג שיישאר בחיים)

שקד אמר/ה...

תוכל לענות לי על התגובה הראשונה שלי?

אנונימי אמר/ה...

הצעה: מפגש גולשים עם D1D1 לחגוג את המשכת/סגירת הבלוג, להודות על כל ההשקעה שהיתה עד כה, ואולי לצפות באיזה פרק נבחר מבאפי או משהו כזה.

הגיע הזמן שנכיר אחד את השני,לא?

Urix אמר/ה...

אני מוכן לאפשרות של ללחוץ על פרסומיות מידי פעם , כדי שהבלוג הנפלא שלך יוכל להמשיך להתקיים !...

עמית אמר/ה...

אהלן,
רציתי לאחל לך D1D1, החברים והחברות בבלוג זה כמו גם לכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה ערב ראש השנה שבא אלינו לטובה.
בריאות בעיקר, אושר והצלחה בחיים (וגם להשאיר בלוג מצויין עומד על תילו).
בברכת שנה מצויינת, עמית

D1D1 אמר/ה...

תודה עמית