יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

פרסום: עידכונים מתוך רשת NBC.



נכון, אנחנו רק בתחילת העונה, אולם כבר עתה קיימים עידכונים לגבי הרשת. נעזוב לרגע את הבושה הגדולה שביצעה הסדרה The Playboy Club בפרק הפתיחה שלה, מתברר כי ברשת כבר סימנו מספר סדרות להן הוזמנו מספר פרקים מוגבל.

Smash אמורה לעלות ב 6 בפברואר 2012 ביחד עם העונה השנייה של The Voice ועתה מתברר כי היא תשדר בסך הכל 15 פרקים בעונתה הראשונה. בשל ההתחלה המאוחרת שלה קשה לי לראות אותה משדרת שידורים חוזרים במהלך העונה. כלומר, ככל הנראה כל 15 הפרקים ישודרו ברצף מדי שבוע. דרך אגב, הסיבה לכך שישודרו רק 15 פרקים היא שלעונה השנייה של The Voice יהיו 15 פרקים.

הסדרה 30 רוק תקבל 22 פרקים בעונה הבאה. למרות שהיא צפויה לעלות מעט מאוחר מהרגיל, בחודש ינואר, הסדרה תזכה לעונה מלאה. בשל כך גם הסדרה הזאת צפויה לשדר פרקים ללא שידורים חוזרים מרגע עלייתה בחודש ינואר ועד חודש מאי. צפו גם לכך שיהיו שבועות שישודרו שני פרקים ברצף.

באופן מפתיע מאד הסדרה Parenthood קיבלה הזמנה ל 16 פרקים בלבד לעונה השלישית שלה ואולי זה גם מסמל את העובדה שאין לה עתיד מעבר לעונה הנוכחית. פרק סיום העונה אמור להיות משודר בחודש פברואר. גם במקרה שלה, פרט לחופשת החגים, קשה לי לראות הפסקה לשידורים חוזרים במהלך העונה. ואני אומר, לאור הקטסטרופה של The Playboy Club אל תהיו בטוחים שהמצב לא ישתנה ברגע האחרון והסדרה תקבל הזמנה לפרקים נוספים. הסיכויים לכך נמוכים אבל עדיין קיימים.

סדרה נוספת שתעלה במהלך החצי השני של העונה היא Awake והיא תמנה 13 פרקים. הסדרה צפויה להחליף את Parenthood לאחר שזו תסיים את עונתה בימי שלישי לאחר The Biggest Loser. שילוב מעט מוזר עבור הרשת. אפשרות יותר ריאלית היא שהסדרה תחליף את צ'אק לאחר שזו תסיים את עונתה החמישית ביום שישי.

Share on Facebook

תגובה 1:

ניר אמר/ה...

אגב, "רוק 30" אולי תרד מהמסך בתום העונה.

אלק בולדווין, כוכב הסדרה, אמר שהוא לא ימשיך לעונה נוספת, אך "מקווה שימשיכו בלעדיי". וטינה פיי ככל הנראה תלך לפרוייקטים חדשים (מה גם שהסדרה אחרי השיא שלה) - כך שכנראה העונה הזו שלהם תהיה האחרונה.