יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

הודעה מיוחדת: הודעה על עתיד הבלוג – תמונת מצב.



אני יודע שרבים לא הבינו את העובדה שנעלמתי למספר ימים. לכל אותם קוראים אני יכול לומר: לא, עוד לא סגרתי את הבלוג, אם הייתי עושה זאת הייתי מודיע. אבל, כפי שכבר ציינתי בשתי ההודעות המיוחדות שלי לפני שבוע ושבועיים: אין לי זמן !!!

ההודעות לגבי עתיד הבלוג לא היו ניסיון להוציא כספים במרמה, אלא ניסיון להחזיק את הבלוג בחיים. אין לי זמן להמשיך ולתחזק את הבלוג באותה אינטנסיביות ואפילו ברמה פחותה בהרבה ממה שעשיתי עד היום. אם עד לפני מספר שבועות יכולתי להקדיש בממוצע כארבע שעות ביום לתחזוק הבלוג, היום אין לי אפילו רבע שעה לעסוק בכך. הפרסום היום הגיע לאחר מאמצים כבדים. זו הייתה הסיבה שרציתי להפוך את הבלוג למקור ההכנסה העיקרי שלי: בכדי שבכך יהיו לי אפילו 7 או 8 שעות ביום לעסוק בכך. לצערי, ההצעה לא זכתה להיענות ולכן בקרוב מאד הבלוג ישבוק חיים. עד אז, גם אם יהיו פרסומים הם יהיו מינימליים ובוודאי לא יפורסמו מדי יום.

מצטער.


Share on Facebook

4 תגובות:

ניר אמר/ה...

מפלט אחרון:
נסה אולי להתחבר לעידן ישעיהו ("יאדו") שעובד ב"עכבר העיר". הוא ניהל בלוג בכתובת הזו, שבה עסק בטלוויזיה האמריקנית:
http://www.agenda.co.il/149/forum

ולאחר מכן הוא פתח בלוג פרטי:
http://tvyaddo.com

אולי הוא יסכים לשתף איתך פעולה. שיתוף פעולה כזה עשוי להועיל לשניכם ואולי אף להצליח להכניס כסף בעזרת מימון מפרסומות, או ניצול קשריו של ישעיהו ב"עכבר העיר" שתסכים לקחת חסות על האתר...

דנה אמר/ה...

מאוד נצטער להפרד

אנונימי אמר/ה...

אני ממש מבואס...
זה ללא ספק הבלוג הכי טוב לענייני טלויזיה בשפה העברית והיחיד שהתעדכנתי בו וקראתי סיכומי עונה וכו'
מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך, אתה מוכשר מאוד...

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שאתה לא צריך לבטל את הבלוג, אלא לשנות את האופי שלו. אם אין לך זמן לפרסום יומי, תוותר על העדכונים היומיים של ספויילרים קטנים ורייטינג יומי, ותתמקד בכתבות הארוכות יותר.
אני מניחה שאתה אוהב טלויזיה ותמשיך לצפות. כך שלפרסם סיכום עונה אחרי שצפית בה לא ידרוש ממך המון זמן.
מרבית הבלוגים האישיים מפרסמים כאשר יש להם זמן או משהו ספציפי להגיד. ניתן לעודד את הקוראים להרשם לרסס וכך להיות מעודכנים.
אפשר גם לפרסם בסופ"ש, והקוראים ידעו להכנס בימי ראשון. אני מאוד אוהבת בלוג של קומיקס ספציפי שמפורסם בימי רביעי, וזוכרת לבדוק אותו כל שבוע.
אין לי בעיה להשתתף בתשלום חודשי קטן, אבל אני לא חושבת שיש מספיק אנשים כדי שזה יהיה מקור פרנסה אמיתי.

בכל מקרה בהצלחה