יום ראשון, 3 באפריל 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

The Speed Of Thought – טלפת שעובד עבור ה N.S.A ויודע שלא נותר לו זמן רב לחיות בשל העובדה שכל הטלפתים מתים כשהם מגיעים לגיל מסוים, מכיר אשה שמתגלה שהיא טלפתית שעברה את הגיל שבו הטלפתים מתים. האם יש לו תקווה להמשיך ולחיות ?
הרעיון נהדר ודי רוכב על הגל של הנושא ה"על טבעי" שבתקופה האחרונה די פופולארי, הבעיה נעוצה בתסריט שהפך סרט שאמור להיות מותחן רציני לדרמה נסחטת, אשר אמורה לרגש יותר מאשר להיות מותחת. בשל כך, הסרט נראה כאילו כתבו אותו יוצרים צעירים ולא מנוסים. סרט שאמור לצאת ישירות ל DVD ולא יותר מכך.
הנקודה החיובית: היה נחמד לראות שוב את השחקנית מיה מאסטרו (שיחקה בעונות 5-3 של Alias את אחותה של סידני, נדיה, ובסדרה הכושלת Crusoe).
המלצה שלי: אפשר לדלג על הסרט. מדובר ברעיון טוב אבל מבוזבז ובמוצר סופי די נחות. הופעתה של מיה מאסטרו לא מצליחה לרומם אותו.


Age Of The Dragons – ניסיון להפוך את הרומן "מובי דיק" לגרסה של ימי הביניים, בה אנשים מנסים לתפוס ולהרוג דרקון מפורסם וחמקמק שלא מותיר את הדולקים אחריו בחיים.
הסרט הזה הוא דוגמא נוספת לסרטים שלא צריכים לראות אור יום. לא רק שהסרט הורס את השם הטוב של אחת מיצירות האומנות הגדולות ביותר בהיסטוריה, אלא שהתסריט שלו גרוע, מטופש ולעיתים גם מעצבן. המשחק, פרט אולי לדני גלובר, די ממוצע, וכבר לאחר חמש או, אם להיות נדיבים, עשר דקות, הצופה מעוניין להפסיק לצפות בסרט.
לדעתי, אם מעוניינים ליצור חידוש ליצירת אומנות, בוודאי ליצירה כה חשובה, רצוי שהחידוש יהיה טוב מספיק. במקרה הזה החידוש אפילו לא שווה צפייה. הסיבה היחידה שאולי שווה לצפות בסרט היא יופיה של השחקנית סופיה פרנאס. אבל הסיבה הזאת לא מספיקה להעביר 90 דקות של שעמום טוטאלי.
המלצה שלי: דלגו על הסרט הזה ושכחו שהוא קיים.


Sharpay's Fabulous Adventure - סרט נוסף בסדרת סרטי "דיסני", אשר מדי מספר חודשים מוציאים סרט בכיכובכם של מספר צעירים. הפעם מדובר בואריציה מעט שונה של "לא רק בלונדיניות" בכיכובה של ריס ווית'רספון, אלא שבלונדינית מפונקת שמגיעה לפוליטיקה, הסרט הזה מציג בלונדינית מפונקת ומוכשרת שמנסה את מזלה בברודווי, כאשר עלם צעיר מנסה לעזור לה.
בדרך כלל סרטי "דיסני" חמודים מאד, אבל הסרט הזה פשוט משעמם, צפוי ולעיתים מעצבן. אין בו רעיון אחד שלא ראינו בסרטים אחרים, הכימיה בין הכוכב לכוכבת כמעט ולא קיימת והתסריט פשוט גרוע. רצוי היה לדלג על עשיית הסרט הזה, למרות שאשלי טיסדייל חמודה בתפקיד הראשי (אבל היא ממש לא מגיעה לקרסוליים של ריס וות'רספון), אפשר היה להעניק לה אפשרות להיות כוכבת בסרט קצת יותר איכותי.
המלצה שלי: גם על הסרט הזה אפשר ורצוי לדלג.


.Cougars Inc – סאם הוא תלמיד חדש בבית ספר פרטי, אשר אמו לא מסוגלת לשלם את שכר הלימוד שלו. עקב לילה מטורף בו הוא מבלה עם אשה מבודרת, סאם וחבריו פותחים שירות של תלמידים חרמנים עבור נשים מבוגרות.
הבעיה היא שסאם לא מודע, שהעסק החדש שלו עלול לעלות לו ביוקר באלמנטים אחרים של חייו.
לא להאמין לאיזה סוג סרטים דניס ריצ'ארדס הידרדרה. ולמען האמת, לא ציפיתי לראות כאן גם את ג'ים בלושי. ריצ'ארדס היא אחת השחקניות היפות והסקסיות ביותר שיש כרגע בהוליווד, גם בגילה המתקדם (נושק ל 40), הייתי מצפה שהיא תככב בסדרות וסרטים מצליחם, אבל הסרט הזה הוא בהחלט ירידה לרמה שהיא לא היתה צריכה להכניס לרזומה שלה. ריצ'ארדס גם צריכה להיזהר שלא ייצא לה טייפ קאסט גרוע לאחר שהיא שיחקה בעונה השנייה של "עירוני בלו מאונטיין" בדיוק את הדמות הזאת כמעט בדיוק: אשה מבוגרת וחרמנית.
הבעיה המרכזית של הסרט היא שלא ברור אם מדובר בדרמה או קומדיה (לפי דעתי הסרט היה צריך להיות קומדיה). מצד אחד, הסרט לא מספיק מצחיק בשביל להיות קומדיה, ומצד שני לא מספיק נוגע ללב בשביל לקטלג אותו כדרמה. אתם מבינים מכך, שהתסריט לא כל כך טוב, למרות משחק סביר עד טוב ומצעד של שחקנים מפורסמים (בלושי, ריצ'ארדס, שרה היילנד – היילי מ Modern Family, קתלין מוריס – לילי ראש מ Cold Case ועוד...)
המלצה שלי: הגברים החרמנים יכולים לראות את הסרט, גם אלו שמחפשים סרטים עם כוכבים ידועים. הצופים שמעוניינים בסרט איכותי יכולים לדלג גם מעל הסרט הזה.


Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

יש סרטים שאתה כן אוהב וכן ממליץ לראות ?