יום חמישי, 21 באפריל 2011

פרסום: הפיילוט של Wonder Woman עובר שינויים.



בחודשים האחרונים הפיילוט של דיוויד אי קלי עבר תהפוכות גדולות. ראשית, לא נמצאה רשת גדולה שתעניק לו את ההזדמנות לראות אור יום. לבסוף נמצאה הרשת: NBC. מכיוון שהיה כבר תסריט מוכן היו צריכים רק למצוא שחקנית ראשית. לאחר חיפוש ארוך נמצאה ה"תגלית": אדריאן פליקי, אשר זכתה לביקורות על עצם בחירתה, למרות שלינדה קרטר, אשר גילמה את הדמות בשנות השבעים טענה שמדובר בליהוק טוב והיא בטוחה שפליקי תעשה עבודה טובה.

עתה, לאחר שהפיילוט צולם ועובד מתברר שהתוצאה הסופית שונה מהתסריט הראשוני. לאחר שקבוצת מבחן צפתה בפיילוט הוחלט לשנות את התסריט כך שהוא יכיל יותר קרבות ופחות בכי ויחסים בין אישיים. באחת הסצנות ממש רואים את פליקי כ Wonder Woman תופסת עבריין בגרון ומרימה אותו באוויר.

בסצינה אחרת אמורים היו לראות את פליקי כדיאנה פרינס (הגרסה בתחפושת האנושית של Wonder Woman) בפיג'אמה כשהיא אוכלת גלידה ורוקדת לשיר של ביונסה, בשעה שהיא מתלוננת על גברים. הסצינה הזאת, ככל הנראה, לא תראה אור יום.

שינויים נוספים שהוכנסו בתסריט הם דגשים על המניעים של Wonder Woman בשביל המסע שלה עבור צדק בעולם, וכן יותר פלשבקים על יחסיה בעבר עם סטיב טרוור, כולל פלשבק בו Wonder Woman מצילה את סטיב לאחר שמטוסו מתרסק על האי שלה.


Share on Facebook

אין תגובות: