יום שני, 25 באפריל 2011

פרסום: תראו מי מגיעה ל The Good Wife.


כוכבת הסדרה הכושלת Chase, קלי גידיש, מגיעה לשני הפרקים האחרונים של העונה. קלי אמורה לגלם חוקרת עבור לוקהארט וגרדנר, אשר עבדה בעברה עם קלינדה. קיימת אפשרות שהשחקנית תחזור לעונה השלישית במידה והסדרה תאושר לעונה נוספת.

Share on Facebook

2 תגובות:

techtik אמר/ה...

וואו איזה כיף!!
תודה.

נעמה אמר/ה...

תודה על כל הדיווחים על הסדרה הזו! אחת הטובות!
אגב, פרסמת לאחרונה שהשחקן אלן קאמינג, שמגלם את איליי גולד, יועץ התקשורת וה-PR של פיטר פלורק, הוחתם על חוזה לשלוש שנים. ידיעה זו עוררה בי תקוה שהסדרה לא תבוטל למרות הרייטינג המדשדש שלה, במונחים של CBS.
אם יש לך ידיעה נוספת בענין אנא אל תחסוך אותה מאיתנו.
רציתי להוסיף עובדה מענינת לגבי הסדרה, שגם אלן קאמינג, שחקן תיאטרון סקוטי, וגם ארצ'י פנג'בי, שחקנית בריטית, קבלו תפקידי משנה קטנים בסדרה הזו, אך ההצלחה שלהם במילוי תפקידם הביאהאת פרס האמי לפנג'בי (שמשחקת את קלינדה, אחד התפקידים הבלתי נשכחים לדעתי בתקופה האחרונה על המסך האמריקאי), וגם אלן קאמינג זוכה לשבחים רבים על משחקו בסדרה. למי שלא יודע, קאמינג הוא שחקן קומי ואישיות פרועה חוצת מגדרים וגבולות. בסדרה הוא נדרש לצבוע את שיערו באפור ולהיראות בורגני ומבוגר לגילו, ולשחק יועץ יהודי נכלולי. קאמינג לא ממש התחבר לדמות, (יש טוענים שהוא גם לא חובב יהודים באופן כללי), אבל לקח את התפקיד ברצינות, והצליח להתחבר אליו ולהכניס לו כמה קריצות קומיות שובבות. הטוויסט הזה מצא חן בעיני התסריטאים וההפקה, ומאז התפקיד שלו קיבל נפח וצמח מתפקיד אורח שולי לתפקיד קבוע, וכמו כן הוא מגיש פינות יוטיוב שובבות על מאחורי הקלעים בסדרה. אני אישית מעריכה מאוד את קאמינג כשחקן, וצפיתי בו בכמה הפקות תיאטרון באנגליה.
לגבי הערתך, D1D1, שכריס נות', המגלם את פיטר פלורק, נעדר לאחרונה מהסדרה, ואפילו מהפרק המתאר את נצחונו בבחירות, הסיבה לכך נעוצה בקיצוצי תקציב לסדרה עקב הרייטינג הלא ממריא. ההפקה החליטה לקצץ בזמן מסך של שחקנים שהחוזה שלהם כולל שכר גבוה לפרק, ומסתבר שנות', (מיסטר ביג מסקס והעיר הגדולה) הוא היקר ביותר על הסט...אני אישית חושבת שזו בחירה יפה ונכונה, לקצץ בזמן מסך של שחקנים יקרים, ולא באיכות התסריט או הצילום.