יום שלישי, 26 באפריל 2011

פרסום: כוכבי One Tree Hill חתמו על חוזה לעונה הבאה. לא כולם.


רשת ה CW עדיין לא הודיעה האם היא מעניקה לסדרה עונה תשיעית, אבל לפחות מספר מכשולים עומדים להיות מוסרים. חלק מכוכבי הסדרה חתמו על חוזה לעונה תשיעית במידה והסדרה תשוב לעונה נוספת. הראשונה שחתמה הייתה סופיה בוש (ברוק) וגם אוסטין ניקולאס (ג'וליאן) סיים את המו"מ והחתימה שלו היא רק עניין פורמאלי. השניים הודיעו שבכל מקרה, העונה התשיעית, במידה ותהיה כזאת, תהיה האחרונה שלהם. עדכון של הדקות האחרונות גורס כי גם בת'אני ג'ו גלאוטי (היילי) חתמה על חוזה לעונה הבאה.
השניים מצטרפים לרוב באקלי (קליי), ליסה גולדשטיין (מילי) וג'נה קרמר (אלכס) שלהם כבר יש חוזה לעונה הבאה.
השחקנים סטפן קולטי (צ'ייס) ושאנטל ואן סנטן (קוויין) עדיין לא אישרו את השתתפותם לעונה ולא הודיעו אם הם מעוניינים להגיע לעונה התשיעית.
אבל השאלה הגדולה היא האם ג'יימס לאפרטי (ניית'ן) יחתום גם הוא לעונה נוספת. כפי שדיווחתי לכם הבוקר, ג'יימס הודיע הודיע שאלמנטים רבים צריכים להסתדר בכדי שהוא יחזור לעונה נוספת.
האם נזכה להופעה מפתיעה בעונה התשיעית ?
מי שעושה סימנים שאולי הוא יחזור לסדרה לעונה התשיעית במידה ותהיה, הינו צ'אד מייקל מורי (לוקאס), אשר בתשובה לשאלה האם הוא חוזר ל One Tree Hill השנה (לעונה השמינית)? הודיע בטוויטר שלו שהוא לא יודע ואולי הוא יגיע בעונה הבאה (כלומר, התשיעית). עצה שלי ? אל תסמכו על כך יותר מדי, קשה לי לראות אותו חוזר. במיוחד, כאשר הילארי ברטון (פייטון) עסוקה עם הסדרה שלה White Collar בה היא כבר חלק מהקאסט הראשי וקשה לדמיין את צ'אד חוזר בלי הילארי, אם כי הכל אפשרי.

Share on Facebook

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

תשמע עשית לי את היום עם הכתבה הזאת!
באמת!!!!