יום רביעי, 23 בפברואר 2011

רייטינג של יום שלישי ה 22 בפברואר, תוצאות סופיות: The Good Wife בצרות גדולות מאד, Hellcats עומדת להצטרף אליה.


נתונים טובים:
NCIS קפצה מ 3.5 ל 4.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 19.395 ל 21.318 מיליון צופים.

Glee עלתה מ 4.2 ל 4.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה קלות מ 10.525 ל 10.58 מיליון צופים.

NCIS:LA עלתה מ 3.3 ל 3.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 16.799 ל 18.686 מיליון צופים.

The Biggest Loser: Couples נשארה על 2.7 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 7.702 ל 7.577 מיליון צופים.

נתונים בינוניים:
Raising Hope עלתה מ 2.2 ל 2.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.359 ל 6.004 מיליון צופים.

Parenthood עלתה מ 1.9 ל 2.1 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.115 ל 5.531 מיליון צופים.

One Tree Hill עלתה מ 0.8 ך 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 1.644 ל 2.014 מיליון צופים. בקהל הצופים שלה (נשים בגילאי 34-18) עלתה הסדרה מ 1.2 ל 1.5 נק' מדד.

Hellcats ירדה מ 0.7 ל 0.6 נק' מדד ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 1.576 ל 1.639 מיליון צופים.בקהל הצופים שלה (נשים בגילאי 34-18) ירדה הסדרה מ 1.2 ל 0.9 נק' מדד.

נתונים גרועים:
The Good Wife נשארה על 2.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 11.427 ל 11.855 מיליון צופים.

V נשארה על 1.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 5.43 ל 5.143 מיליון צופים.

Traffic Light עלתה מ 1.4 ל 1.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 3.487 ל 3.993 מיליון צופים.

No Ordinary Family נפלה מ 1.5 ל 1.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.033 ל 4.769 מיליון צופים.


Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מדברים על זה שהפתיח של הפרק הנוכחי של THE GOOD WIFE, שבו יועץ יחסי הציבור היהודי הנכלולי רב עם ביתו אם היא תיסע לישראל, וחצי מהשיחה זה על "קיבוץ" ועל פלסטינאים מתפוצצים, גרמה לצופה האמריקאי הממוצע, דהיינו "הילי בילי" או "וייט טראש", פשוט לזפזפ הלאה. חבל, כי התסריט האיכותי של הסדרה, כמו קצב הצילום והעריכה, וכמובן הקאסט המרשים שעושה עבודה מעולה, שווים קצת יותר רייטינג. ממי שקשורה בקשרי משפחה עם תסריטאי יהודי די מוכר ומבוקש, זה ידוע שאסור לגרור את התסריט, עם כל הרצון לתחכום, לנישות של מדיניות חוץ או אקטואליה חוץ אמריקאית או מסורות תרבותיות של מיעוטים דתיים/אתניים אלא אם כן זה ממש פיקנטי או מתבקש.
עם כל זה, הרבה כבוד על האומץ, ההעזה והאיכות הבלתי מתפשרת של ההפקה והתסריטאים.