יום ראשון, 13 בפברואר 2011

פינת המענה לקוראים, והשבוע: שני גברים וחצי (2), צ'אק (2), יומני הערפד (2), Haven, The Good Wife, Secret Circle, Human Target, Cougar Town ועוד...

אלעד שאל לגבי סדרה שעתידה נראה כלוט בערפל:
מה נסגר עם שני גברים וחצי ?


תגובה:
נכון לעכשיו, נשאר פרק אחד נוסף שצ'ארלי שין השתתף בו. לאחר מכן, צילומי הסדרה מוקפאים עד להודעה חדשה. בימים האחרונים נודע כי שין אף הציע לממן את המשך הצילומים מכיסו הפרטי (בכל זאת, הוא מקבל למעלה ממיליון דולר לפרק) אבל כרגע מחכים שהוא יסיים את הגמילה שלו. ברשת הודיעו שהם שוקלים את האפשרויות שלהם ולכן העניקו 2 פרקים נוספים ל Rules Of Engagement ו Mike & Molly. נצטרך להמתין למידע נוסף מהרשת.

צ'אק נכנסה אף היא לפינה השבוע:
רציתי להגיד שאני מאוד נהנה לקרוא את הבלוג שלך :)
ולשאול מה דעתך בנוגע לחידוש של צ'אק, כן או לא? מתי נדע?

תגובה:
קודם כל תודה על המחמאה.
לגבי השאלה, בסוף החודש אפרסם את הלוח המעודכן שלי לגבי כל הסדרות של כל הרשתות הגדולות, אבל נכון לעכשיו אני יכול להגיד את הדברים הבאים: המצב שלה נראה פחות טוב מלפני חודש. אני מניח שאת התשובה הסופית לגבי הסדרה נדע רק בחודש מאי, כאשר ברשת יציגו את הלוח שלהם לעונה הבאה, או ממש בסמוך לאירוע הזה.

הושמעה ביקורת לגבי הביקורת שלי על הסרט Let Me In :
כל פעם אתה פוסל סרטים, בגלל שאתה לא אוהב אותם...
אם אתה לא מסוגל לעקל סרט, אז על תראה אותו...
LET ME IN, בגרסה השוודית שלו, נחשב בין סרטי הערפדים הכי טוב שיש!
הגרסה האמריקאית נחשב בעיני רבים, קצת נחותה.
אבל זה לא משנה את העובדה, שזה סרט ערפדים נהדר, ושונה...
שלא מביא את סיפור הערפדים הרגיל...

תגובה:
ראשית, לא יצא לי לראות את הגרסה השוודית של הסרט, אז אני לא יכול לדעת אם הגרסה השוודית הייתה טובה יותר.
עכשיו, לגבי הביקורת. אם תשים לב, הפינה נקראת "D1D1 רואה סרטים". יסדתי את הפינה הזאת משום שקוראים ביקשו ממני לראות סרטים ולהביע את התרשמותי ממה שראיתי וכך אני מתייחס לביקורת הזאת. אני לא מתכוון להתחיל לנתח את הסרטים מכיוונים אומנותיים משום שכאשר הייתי קורא את הביקורות הללו הייתי חושב לעצמי "כמה פלצני המבקר יכול להיות". אותי מעניינים מספר אלמנטים: הרעיון (מקורי ? מעניין ?), התסריט, השחקנים, הבימוי והתחושה שמלווה אותי במהלך הסרט (נהנה או לא נהנה). כל השאר נדחק הצידה.
לגבי הסרט. אני דבק בביקורת שלי לגביו. הוא איטי וכבד מאד, הסצנות שבהן רואים את השחקנית (שבמציאות היא בת 14 אבל בסרט אמורה להיות בת 12 ) תוקפת את קורבנותיה עוררו בי חללה וסוף הסרט, כאשר מבינים שהילד הקטן עומד להיות הרוצח הבא עבור הילדה, היה פשוט מזעזע.
דרך אגב, אין לי בעיה עם סרטי או סדרות ערפדים. אחת הסדרות שאהבתי מאד הייתה "באפי ציידת הערפדים", כך שהבעיה היא לא הנושא אלא הסרט.

אביב הגיב לניתוח "שלב סיכום העונה" שערכתי לסדרה Haven:
מעולה כי אני אוהב סדרות מדע בדיוני..אבל אני חושב שיהיה לי קשה לראות אותה אלא א''כ יש טוויסט בסוף כל פרק.. יש טוויסט בסוף כל פרק ?

וקורא נוסף שאל לגבי בעיית הליהוק שהצבעתי עליו (של השחקנית הראשית אמילי רוז):
איך אפשר להתעלם מליהוק גרוע?...

תגובה:
אין טוויסט בכל פרק, אבל יש סיפור מרכזי שבו אנו למדים קצת עליו בכל פרק ולקראת סוף העונה (החל מהפרק התשיעי) הרבה יותר. זו לא סדרה בסגנון "אבודים" או 24, אבל בהחלט שווה לצפייה.
אה כן, למרות שקשה להתעלם מהליהוק הגרוע, לפעמים זה משתלם. לדעתי הפעם כדאי להתעלם, אבל כל אחד ודעתו.

מישהו שאל לגבי פרסום הרייטינג של יום ראשון:
למה לא פירסמת רייטינג של יום ראשון 6.2 ?

תגובה:
כאשר אין טעם אני לא מפרסם את נתוני הערב. בערב בו משודר הסופרבול אין שום ערך לנתוני הרייטינג. סביר להניח, וכפי שקרה בפועל, הרשת המשדרת זכתה ברייטינג גבוה וכל השאר לא דיגדגו אותה. חוץ מזה, כל שאר הרשתות שידרו שידורים חוזרים.

אלעד שאל שוב לגבי שני גברים וחצי:
פרק 15 של שני גברים שודר?!!!!!!!!!!!!!!!?!?

תגובה:
כן, ביום שני שודר פרק של הסדרה "שני גברים וחצי".

צ'אק חוזרת לשאלה שנייה, והפעם שאלה ממאיה בנושא:
למה צ'אק בזמן האחרון בירידה ,כי בחלק הראשון של העונה הייתה במצב טוב אז פתאום השתנה ?


תגובה:
מחר בפינה שלי "בוודאי שמתם לב ש..." אתייחס לכך בהרחבה. יש למה לצפות.

לא מדובר בשאלה, אבל התגובה הכל כך מפורטת כך שהייתי חייב להגיב. מדובר בסדרה The Good Wife:
לדעתי יש פה החמצה קלה של המתח שהיה ביניהם (עזיבתו של בלייק בעוד מספר פרקים לאחר שקלינדה מוצאת דרך לחתור תחתיו), מתח שדומה למתח מיני שנוהגים לשתול בתסריט כדי ליצור עניין אצל הצופים. המתח ביניהם יכול היה להיות מנוצל להמון התפתחויות לא צפויות.
אבל למי שצפה בפרק ששודר אתמול, די ברור למה בלייק עומד לעוף, אחרי שמי שנתן לו גב, בונד, הולך ומסתבך בקורי העכביש שלוקהארט וגארדנר טווים לו.
זו סדרה מאוד איכותית, שהתסריט שלה כתוב באופן מאוד מבריק, הליהוק ומשחק האנסמבל מושלמים, ואפילו דמויות משנה, כמו איליי גולד או בקה משחקים נהדר ומוסיפים טוויסט מעניין לסט. עם רייטינג כל כך לא מתגמל ניתן רק להתפלל שב-CBS יגלו אורך רוח ויפרגנו עונה שלישית...
אני שומעת את D1D1 מניד בראשו לשלילה ואומר לי "אל תפתחי ציפיות"...:(

תגובה:
ראשית, גם אני חושב שמדובר בסדרה איכותית מאד ואצטער אם היא תבוטל. לגבי בלייק, אני אוהב את הדמות שלו, אבל משום מה, ולאחר שבעונה הראשונה היה לה רומן עם בלש, החליטו שקלינדה היא לסבית אז איך יממשו את המתח המיני ביניהם ?
לגבי עונה נוספת. כפי שציינתי, לוח ההערכות שלי יפורסם בסוף החודש, אבל אני יכול להגיד את הדברים הבאים: המצב של הסדרה עדין.

אחד\אחת הקוראים\קוראות הגיב\ה לידיעה על כך שרשת ה CW אישרה את הפקת הפיילוט Secret Circle:
(...מדובר ב...) סברינה המכשפה הצעירה - גרסת דרמה ?

תגובה:
לפי מה שהבנתי הסדרה אמורה להיות אפלה יותר. אבל אני מבין את ההשוואה והיא בהחלט במקום.

הגיעה גם שאלה כללית:
סתם שאלה, מה זה בעצם רשת הכבלים, ולמה יש לה פחות צופים ?

תגובה:
בארה"ב יש 5 רשתות ברודקאסט NBC, ABC , CBS, FOX וה CW. הן רשתות גדולות שמשדרות לכל ארה"ב. אבל יש גם רשתות כבלים שצריך לשלם בכדי לצפות בהן כגון USA, AMC ועוד... ובשל העובדה שצריך לשלם עליהן, לא לכולם יש אותם ולכן גם יש פחות צופים.

גם Human Target נמצאת השבוע בפינה:
הכריזו כבר על עוד עונה ל-HUMAN TARGET? או שבכלל ההפך ? או שעדיין לא ידוע ? ואם עדיין לא ידוע אז מתי יהיה ידוע ?
תודה מראש על התשובה.

תגובה:
לא, עדיין לא הכריזו על עתידה של הסדרה. לפי דעתי, רק בחודש מאי נדע מה עלה בגורלה. אם נקבל מידע לפני כן סימן שהסדרה בוטלה.

מאיה תהתה לגבי קוגר-טאון:
לא היה קוגר טאון ?
היה יכול להיות יום של יוצאי חברים
גם עם הסדרה של מאט גם עם הסדרה של מתיו גם עם קורטני וגם עם ג'ניפר שיוצא לה סרט חדשה.

תגובה:
הסדרה יצאה לחופשה ותחזור רק ב 13 באפריל. מצידי שלא תחזור. חבל שחודשה. לא אוהב את קורטני קוקס ולא את הסדרה הזאת.

אלעד שאל אותי שאלה כללית:
מה הסדרה הכי מצחיקה שראית ?

תגובה:
בעשור האחרון – 3 העונות הראשונות של Coupling בגרסה הבריטית שלה (העונה הרביעית הייתה פחות טובה).

אלעד גם תהה לגבי The Vampire Diaries:
מי ישחק את קלאוס (יומני הערפד) ?

תגובה:
ככל הנראה ג'וזפה מורגן יגלם את הדמות. להלן לינק לידיעה שפירסמתי בנידון:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/01/vampire-diaries_27.html


The Vampire Diaries קיבלה שאלה נוספת:
לפי מה שכתוב רוב הסדרות היו בירידה ביום חמישי
איזה סדרה עלתה כששאר הסדרות האחרות ירדו ?
ולמה בזמן האחרון יומני הערפד מתדרדרת ? זה לא שהייתה ירידה ברמה של התוכנית.

תגובה:
אם תשים לב הירידות לא היו כל כך משמעותיות וקיימת אפשרות שבשבוע הבא אותן סדרות יחזירו את מה שאיבדו השבוע. כנראה השבוע, יום חמישי מתאפיין בירידה בנתונים. לגבי "יומני הערפד", היא פשוט הצטרפה למגמה הכללית. היא הייתה בנקודת שיא לאחר החזרה מחופשה וכרגע היא מתייצבת על הנתונים הרגילים שלה, כאשר היא נאבקת באמריקן איידול.

שאלה גם לגבי The Event:
למה דחו את החזרה של האירוע ?

תגובה:
משום שרצו לסיים לשדר את הפרקים האחרונים של הסדרה The Cape ב 28 בפברואר.

ולסיום, שאלה שקיבלתי במייל:
היי d1d1,
נהנה מאוד לקרוא את הבלוג שלך, ומתעדכן מידי לעיתים קרובות.
יש לי שאלה לגבי הפרוייקט של Fables.
זה קומיקס מאוד מוערך של ביל ווילינגהאם, שמדבר על "גירוש" של דמויות מהאגדות לניו יורק המודרנית בעקבות עלייה לשלטון של האבדברסרי בעולם האגדות. קומיקס מאוד אפל למרות הדמויות הלכאורה מוכרות.
כבר ב2005 NBC קנו את הזכויות ליצור סדרה מהקומיקס הנפלא הזה, אבל העניין נפל.
ב2009 ABC עשו את אותו הדבר ותיכננו להפיק פיילוט לעונת 2009-2010.
לפי ביל, שיהיה בארץ לפני כשנה, הפיילוט לא הופק בזמן ולכן לא נכנס לפיילוטים המיועדים לשידור, אבל מאז לא נשמע שום דבר לגבי הפרוייקט.
ידוע לך משהו לגביו? גם ABC החליטו לוותר?

תגובה:
נכון לעכשיו, רשת ABC עזבו את הפרויקט הזה והם מעדיפים להתעסק עם החידוש לסדרה The Hulk אשר אמור להגיע לעונת החורף שלה בעוד שנה וחצי.

Share on Facebook

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אח, איזה יופי של פוסט. D1D1 במיטבו!

דני אמר/ה...

Fables - וכמובן שABC יזנחו יהלום שיש להם בידיים לטובת פרוייקט מועד לכשלון.

אנונימי אמר/ה...

יש לך טעות קטנה, כתבת:
"הושמעה ביקורת לגבי הביקורת שלי על הסרט Lie To Me"
כאשר התכוונת לסרט LET ME IN...

D1D1 אמר/ה...

תוקן.
תודה.

^^ אמר/ה...

D1D1 תדה רבה שענית על השאלה שלי לגבי צ'אק :) מקווה שצ'אק תחודש!!!

מחכה בקוצר רוח ל סיכום שלך בסוף החודש (של הרשתות הגדולות)

רציתי לשאול גם מאיפה אתה יודע כ"כ הרבה על סדרות, יש לך ניסיון כלשהו? אתה עובד במשהו בטלויזיה?

אני אוהב מאוד לשמוע את דעתך אבל יהיה הרבה יותר נחמד אם היא תבוא ממישהו שמבין בטלויזיה :) (לא שיש לי ספק פשוט מעוניין לדעת)

תמשיך בעבודה הטובה !!

אנונימי אמר/ה...

מתי העונה החדשה של ארצות הברית של טארה עולה?