יום שלישי, 18 בספטמבר 2018

פרסום: 27 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (18 בספטמבר 2018)

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Uninsured. הקומדיה תתמקד בזוג הורים צעיר בשם דייב ורבקה, אשר בנוסף לגידול שני ילדיהם, מגדלים את הוריו של דייב, אליוט ולינדה, אשר בשל ניהול כספי גרוע זקוקים לעזרה.

רשת NBC דרמה חדשה בשם Capital. הדרמה תתמקד בסוכנת המיוחדת ג'ואנה וורד, אשר מנהלת יחידה מובחרת בוושינגטון הבירה, אשר תופסת את הפושעים הגדולים ביותר שיש, משום שהיא יודעת שהכל נסוב סביב כסף. אולם לאחר שהוריה נהרגים ומישהו מתקיף את היחידה שלה, ג'ו חייבת לאחד כוחות עם האויב הגדול שלה, מלבין כספים שבורח מהקליינט המסוכן ביותר שלו.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Hoops מבית היוצר של לברון ג'יימס ואליזבת בנקס. בדרמה זו, סטיבי דקר, לאחר שנים ארוכות כשחקנית ומאמנת ב WNBA, קופצת על ההזדמנות לחזור לעיירת ילדותה ולהפוך למאמנת הכדורסל הראשונה של הקולג', אך המעבר יפגע בשפחתה. כמו כן, המנטור שלה, מאמן הכדורסל האגדי, מעורב בסקנדל מיני.

רשת NBC מפתחת סיטקום בשם The Inn Crowd. הקומדיה תתמקד בזוג הומוסקסואלי, אשר מפלג עיירה קטנה בשעה שהם פותחים פונדק מצליח.

רשת NBC אישרה 13 פרקים לדרמה Law & Order: Hate Crime, ספין אוף של Law & Order: SVU.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Connect. הדרמה תעסוק בגיבור עם יכולות, אשר ישתמש בהם בכדי לעזור לאחיו השוטר עמו יש מערכת יחסים בעייתית. בכל פרק השניים יפתרו מקרים, אך גם יעבדו על מערכת היחסים שלהם.

רשת FOX גם העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Prodigal Sons. הדרמה תתמקד במלקולם ברייט, אשר יש לו יכולת מיוחדץ: הוא יודע כיצד רוצחים חושבים, משום שבשנות התשעים אביו היה אחד מהרוצחים הידועים ביותר והיה ידוע בכינוי "המנתח". זו הסיבה שברייט הינו פסיכולוג הפשע הטוב ביותר והוא עוזר למשטרת ניו יורק לעצור רוצחים ולפתור פשעים, בשעה שהוא מתמודד עם אם מניפולטיבית, אחות רגילה ומעצבנת, אב רצחני שרוצה להיות בקשר איתו ובעיות אישיות.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה הרפואית Triage. הדרמה אמורה להמציא מחדש את הז'אנר של דרמות רפואיות בשעה שהיא תעסוק בשלשה שלבים בחיי הרופאים, בשעה שהם עוסקים באלמנטים חדשניים בטיפול בפציינטים, וגם עומדים בפני אתגרים בחייהם  האישיים והמקצועיים.


רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה אודות צ'לסי בארנום, גרושה טרייה, אשר מחפשת "הזדמנות שנייה". כאשר היא לוקחת את ילדיה ועוברת מהעיר הגדולה לעיירה קטנה בשם סאטר, צפון קליפורניה, בכדי לקבל עבודה כמפקד המשטרה. היא מוצאת שכל המערכת המשפטית מנוהלת על ידי נשים אפרו-אמריקאיות.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה מבית היוצר של ג'סיקה גאו. הקומדיה תעסוק בג'נט זאהו, סינית-אמריקאית דור ראשון בארה"ב, אשר מתקשה ליצור גבולות בריאים עם המשפחה המטורפת שלה. כאשר הסבתא העשירה שלה מתה ומותירה אותה כיורשת  היחידה, היא מוצאת את עצמה כאם המשפחה ממנה היא ניסתה לברוח כל הזמן.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בכיכובה של קירסטן שאל. הקומדיה תסופר מנקודת מבטה של ילדים, אודות עבודה משותפת, התגברות על סכנות ויצירת מצב שהמפלצות בארון לא יאכלו את הילדים.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה בשם Can-Can, אשר תעקוב אחר חייה של אישה מוסלמית, בשעה שהיא נאבקת למצוא אהבה, את הקריירה הנכונה ולגלות מי היא באמת בנפרד מהוריה המוסלמים.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Family Friendly. הקומדיה תעסוק באמהות עובדות, שלא היו חברות מעולם מעבר לשעות העבודה, אך מתאחדות יחד בכדי לשרוד את העבודה במשרד, אשר למרות התדמית שלו הוא לא באמת חברותי.

רשת ABC קנתה את זכויות להחייאת המותג Designing Woman והעניקה לה התחייבות לתסריט.


רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Mr. Mayor. כאשר אקטיביסטית צעירה מחליטה לרוץ לראשות העיר ניו יורק בשל גחמה רגעית, הניצחון המפתיע שלה שולחת אותה אל החיים הפוליטיים אליהם היא לא מוכנה, אך היא נחושה למלא באותם באידיאלים שלה.

רשת מפתחת דרמה בשם Under The Bridge. כאשר סקנדל פורץ במרפאה אותה היא מנהלת ביחד עם בעלה וחבריה, מנתחת מנסה לאחד את המרפאה ואת נישואיה.

רשת CBS התחייבה להפקה לדרמה Surveillance בכיכובה של סופיה בוש. מדובר בדרמת ריגול אודות מנהלת התקשורת עבור ה NSA בארה"ב (בוש), סוכנת אשר מוצאת את עצמה נקרעת בין השמירה של סודות המדינה לשמירת הסודות שלה.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Just Like Us. הקומדיה תתמקד באלמן, אשר לוקח אל ביתו את אחיינו מאל סלבדור בשעה שהוא עדיין מגדל את שתי בנותיו, את הוריו שפרשו ובשעה שהוא מנהל מסעדה אותה פתח עם אשתו שנפטרה.


רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Finley & June. כאשר סופרת של ספרי ילדים פוגשת פיה בעלת בעיות כעס בשירותים של פארק גריפית, החברות בין השתיים גורמת לשתיים לעזור אחת לשנייה למצות את הפוטנציאל שלהן ןךהגיע אל היעד שמצפה להן.

 רשת ה CW מפתחת דרמה אשר מושפעת מסיפורי "ננסי דרו". האחראיים לפקה הם ג'וש שוורץ וסטפני סאווג'. הדרמה תעקוב אחר ננסי דרו בת ה 18 בקיץ שלאחר סיום לימודיה בתיכון. ננסי חושבת שהיא בדרך לעזוב את העיירה שלה לקולג', אך בשל טרגדיה משפחתית גורמת לה לחכות שנה ולנסות לפענח מקרה רצח ולאורך הדרך היא מגלה סודות מן העבר.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The Cove. הדרמה תעקוב אחר צמד אחיות לאחר מות אביהן, בשעה שהן חוזרות לאתר נופש בקריביים רק בכדי לגלות שהמקום מכיל סודות רבים, כולל אוצר שהיה האובססיה של אביהן, ואשר יכול להכיל גם את הסוד לחיי נצח.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Lean On Me המושפעת מהסרט בשנת 1989 עם מורגן פרימן. כאשר אמרי בולדווין האפרו אמריקאית מקבלת את משרת המנהלת באקרון, אוהיו היא צריכה לשנות אותו מהיסוד ולהפוך אותו מבית ספר כושל למקום מצליח. האם היא תצליח בכך ?


רשת FreeForm אישרה את הפיילוט לריבוט של Party Of Five. בגרסה הזו חמישה ילדים צריכים להתאחד בכדי לשרוד לאחר שהוריהם מגורשים למקסיקו.


הנרי קאביל יככב בתפקיד הראשי בדרמה The Witcher. גראלט מריוויה, צייד מפלצות (קאביל) מתקשה למצוא את עצמו בעולם שבו בני האנוש מרושעים יותר מהמפלצות. אך כאשר גורל מושך אותו אל עבר קוסמת גדולה ונסיכה צעירה עם סוד גדול, השלושה צריכים לאחד כוחות בכדי לעבור את החיים בשלום.

קתרין לנגפורד (13 Reasons Why) תככב בדרמה חדשה ש"נטפליקס" מפיקה בשם Cursed על פי חוברות קומיקס. מדובר בסיפור מחדש של אגדת המלך ארתור מתוך עיניה של נימוי (לנגפורד), נערה הירואית בגילאי העשרה עם כוחות קסם, אשר נועדו להפוך אותה לגבירת האגם בעלת הסוף הטראגי.



ג'ואי קינג (The Kissing Both) תככב לצד פטרישיה ארקט בדרמה The Act שרשת Hulu. הסדרה תעקוב בעונה הראשונה אחר ג'יפסי בלנשארד  (קינג), אישה אשר רוצה להימלט ממערכת יחסים רעילה, עם אמא שלה, אשר מגנה עליה יותר מדי, די די (ארקט). הרצון שלה לעצמאות פותח תיבת פנדורה של סודות, אשר בסופו של דבר יוביל לרצח.


רשת HBO מצטרפת כמפיקה להפקת סדרת פנטזיה של ה BBC בשם His Dark Materials על פי ספריו של פיליפ פולמן. הרשת העניקה לסדרה עונה שנייה עוד לפני שהעונה הראשונה עלתה לאוויר. בדרמה יככבו דפני קין, ג'יימס מאקבוי, רות ווילסון ולין מנואל מירנדה. בעונה הראשונה הסדרה תעקוב אחר לירה (דפנה קין), אישה שעל פי השטח נראית כאישה רגילה אך אמיצה מעולם אחר. לירה מחפשת אחר חברה שנחטפה ומגלה מזימה רשעה של חטיפת ילדים ומתחילה במסע להבנת תופעה שנקראת עפר. בשעה שהיא נעה בין העולמות, כולל בשלה, לירה פוגשת בנער נחוש ואמיץ בשם וויל. ביחד הם מגלים יצורים נפלאים וסודות מסוכנים, בשעה שגורל החיים והמתים נמצא בידיים שלהם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

עוד פעם רשת CW וסדרות המהגרים שלהם.
כל הדמויות נשיות ראשיות ללא שחקנים גברים ראשיים,זבל של רשת.