יום רביעי, 12 בספטמבר 2018

פרסום: 18 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 3 עד ה 12 בספטמבר 2018


ערוץ HBO חידש את הסדרה Ballers ו Insecure לעונה נוספת (חמישית ורביעית בהתאמה). ואת Divorce לעונה שלישית.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Designated Surviver לעונה שלישית בת 10 פרקים, אשר תעלה בשנת 2019. וזאת לאחר שרשת ABC ביטלה את הסדרה לאחר שתי עונות. העונה השלישית תעסוק בניסיונו של הנשיא קירקמן להיבחר לכהונה נוספת.

הסדרה American Woman בוטלה על ידי Paramount Network לאחר עונה אחת.

רשת NBC הגדילה את מספר הפרקים של העונה השישית של הסדרה Brooklyn Nine Nine מ 13 ל 18 פרקים.

הסדרה Van Helsing תחזור בעונה שלישית ב 5 באוקטובר 2018.

הסדרה Z Nation תחזור בעונה חדשה ב 5 באוקטובר 2018.

בסדרה The Bold Type, השחקנים פיטר ואק ואלקסיס פלויד מצטרפים לעונה השלישית בתפקידי אורחים מתמשכים. ואק יגלם את דמותו של פטריק דאצ'האנד, חבר צוות חדש וממגנט ב"סקארלט". אלקסיס תגלם את דמותה של טיה קלייטון, מנהלת קמפיינים לבחירות למועצה עבור עבור גבר מקומי.

בסדרה Swamp Thing, השחקניות קריסטל ריד (בתמונה) ומריה סטן לוהקו לתפקידים הראשיים בסדרת הקומיקס החדשה ש DC מפתחת. הסדרה עוסקת באבי ארקיין (ריד), בשעה שהיא חוקרת מקרה של וירוס הנובע מביצה מקומית בלואיזיאנה, אך היא מגלה במהירות שהביצה מכילה כוחות מיסטיים וסודות רבים. כאשר משהו יוצא מן הביצה אף אחד לא חסין מפני האימה המתקרבת. סטן תגלם את דמותה של ליז טרימיין, חברת ילדות קרובה של ארקיין, אשר מחלקת את זמנה בין דיווח לעיתון המקומי והיותה ברמנית בבר של אבא שלה. היא רוצה לחשוף את הסכנות המאיימים על האנשים שקרובים אליה.

בסדרה Doom Patrol, השחקן טימותי דלטון יככב בסדרת הקומיקס בתפקיד הראשי כד"ר ניילס, אשר מכונה "צ'יף" קולדר. חלוץ במדע הרפואה, אשר נע בעולם בחיפוש אחר אנשים שזקוקים לנס בכדי להינצל, והוא יעשה הכל עבורם ביחד עם החבורה שלו (Doom Patrol).

בסדרה Black Lightning, השחקנית סופיה ואסיליבה ("סופרגירל") מגיעה לעונה השנייה כ"לוקר". בחוברות הקומיקס היו לה מספר גילגולים החל מטלרית בבנק ועד ערפדית.

בסדרה Grey's Anatomy, לאחר שהייתה לנו דמויות מרכזיות לסביות במשך יותר מחמש שנים, עתה מצטרף המנתח ההומוסקסואל הראשון כחלק מהקאסט הראשי. השחק אלכס לנדי יגלם את דמותה של ד"ר ניקו קים.

בסדרה For The People, השחקן צ'ארלס מייקל דיוויס (The Originals) מצטרף לקאסט הראשי בעונה השנייה בתור טד, חוקר חד עבור ההגנה.

בסדרה Station 19, השחקן דמרוט מלרוני יפציע בעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כדמות שחוזרת אל האזור לאחר זמן רב למרבית ההפתעה של כל מי שמכיר אותו. הוא לא תמיד היה בצד הנכון של החוק וזה גרר בעיות עם בנו, מפקד המשטרה, ראיין טאנר.

בסדרה Speechless, השחקן בן סאווג' מגיע בתפקיד אורח לאחר שהחבורה נתקלת בקשיים לשמר את ביתם.

בסדרה Single Parents, השחקנית האנה סימון מגיעה כשחקנית אורחת כד"ר מוניק דון, רופרת רגליים סקסית אשר תהיה האישה הראשונה שוויל ייצא איתה לאחר הגירושים. היא תופיע לראשונה בפרק השישי ותופיע לפחות בשני פרקים.

בסדרה The Blacklist, השחקן קן לונג מצטרף לעונה השישית בתפקיד אורח מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו הוא אמור לגלם.

בסדרה Superstore, השחקנית (The Middle) תגיע כשחקנית אורחת בתור פני, מועמדת אפשרית להתקבל לעבודה ב Cloud 9.

בסדרה Good Trouble, השחקן דיוויד למברט יחזור לגלם את הדמות של ברנדון לפרק אחד בספין אוף של הסדרה The Fosters. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה