יום רביעי, 31 בינואר 2018

פרסום: 43 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (30 בינואר 2018)


רשת NBC הזמינה פיילוט לדרמה The Enemy Winin. מדובר במותחן, אשר מתרחש בעולם הריגול הנגדי. הדרמה תתמקד בסוכנת C.I.A לשעבר בשם אריקה וולף, הבוגדת המפורסמת ביותר בהיסטוריה המודרנית והאישה השנואה ביותר באמריקה, אשר מובאת מהכלא הפדרלי השמור ביותר של בכדי לסייע לעצור כמה מהמרגלים המסוכנים ביותרהמאיימים על ארה"ב.

רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Manifest. בדרמה זו מטוס נעלם מהרדאר וחוזר חמש שנים לאחר שהוגדר כנעדר בים. עבור הנוסעים לא עבר דקה מרגע ההיעלמות ועד החזרה, אך עבור אהוביהם בבית עברו חמש שנים ארוכות. הסדרה תעקוב אחר חייהם האישיים של הנוסעים ואחר המיסתורין שאפף את ההיעלמות, אשר חותר לכך שלנוסעים יד ייעוד.

רשת NBC הזמינה פיילוט לקומדיה Like Family. הקומדיה תתמקד באוברי וארטי, אשר היו קרובים מאד בשעה שגדלו ביחד במשפחת אומנה, אך עתה הם מגלים שקרבה כזאת בגיל הבגרות היא עניין מסובך יותר.

רשת NBC הזמינה פיילוט לקומדיה So Close. הקומדיה תתמקד בריילי וקייל הרומנטיים. השניים נמצאים בצומת דרכים בחייהם הנפרדים וקרובים מאד להתפשר על האדם הלא נכון. הם לא מבינים שדווקא הם מתאימים להיות אחד עבור השני.

רשת NBC הזמינה פיילוט לקומדיה בשם Abby's. הקומדיה מתרחשת בבר בסאן דייגו, המקום בו לאנשים שמגיעים לשם באופן קבוע יש חוקים משלהם, אשר מסייעים להם לצלוח את החיים בצורה טובה יותר מכל מקום אחר.

רשת NBC הזמינה פיילוט לקומדיה Friends In Law. הקומדיה תתמקד בבראיין וג'ייק, אשר שונים אחד מהשני בצורה קוטבית, אך צריכים ללמוד במהרה כיצד לשרוד אחד את השני מאחר ששני החברים הכי טובים שלהם מחליטים להתחתן.

רשת FOX הזמינה פיילוט לדרמה חדשה. הדרמה תעסוק בסוכנת F.B.I בשם קלמנטין אוטיס, אשר נמצאת באמצע חקירת איום של מקרה טרור בתוך המדינה, כאשר מעידה קטנה - רומן עם גנרל - מנפץ את עולמה ומאיים על הקריירה שלה בסוכנות. כעת היא מקוטלגת כ"פילגש", קלמנטין אטויס - אישה, אם, פטריוטית - מתחילה לבנות מחדש את חייה האישיים והמקצועיים, ובעיקר את המוניטין שלה.

רשת FOX הזמינה פיילוט לקומדיה Daddy Issues. הקומדיה תתמקד במערכת היחסים של גבר שאוהב לצאת עם נשים ובבנותיו הבוגרות. אנדי הופכת להיות העוזרת של אביה בכל הנוגע ליציאה עם נשים וג'יין, שהיא האישה המושלמת, נשואה ונהנית לראות את כישלונותיה של אנדי. החיים שלהם משתנים כאשר אביהם מתחיל לצאת עם החברה הכי טובה של אנדי מימי הקולג' שלה. אה כן, היא צעירה ממנו ב 30 שנה.

רשת FOX הזמינה פיילוט לקומדיה Dan The Wetherman. לאחר שפוטר מעבודתו הנוחה כחזאי בתחנת טלוויזיה מקומית, דן מגלה שזה לא מספיק להיות בעולם גבר לבן בעל קסם אישי ומוצא את עצמו בתחנת הטלוויזיה הספרדית השכנה.



רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה For Love. הדרמה תתמקד בהופ קסטלי. חמש שנים קודם לכן הארוס שלה נהרג. הבוקר, חמש שנים לאחר מכן, היא מקבלת ממנו שיחת טלפון. מדובר במשולש אהבה, אשר מתרחש בניו אורלינס, אך גם בעולם שבו קיים גם קסם.

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה Salvage. הדרמה תתמקד בג'ימי היל, שוטר לשעבר, אשר רק רוצה שישאירו אותו לבדו לאחר שהוא חוזר הבייתה לפלורידה. אך כאשר רצח מקומי קשור לאוצר של ספינה ספרדית שטבעה בים, הוא נשאב אל החקירהעל ידי סגן אידיליסטי ויוצא נגד אחד מהאנשים החשובים ביותר בעיירה (אם לא החשוב מכולם), פושע מסוכן שהוא גם אבא שלו.

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה-קומית חדשה בשם Whiskey Cavalier. הדרמה תעקוב אחר הרפתקאות סוכן ה F.B.I (אשר שם הקוד שלו הוא וויסקי קאבליר), כאשר את הדמות יגלם סקוט פולי ("סקנדל"). , אשר לאחר פרידה קשה נאלץ לעבוד ביחד עם סוכנת C.I.A בשם פרנצ'סקה "פרנקי" טרובריד'ג (שם הקוד שלה פירי טריבון). הם מובילים שיתוף בין סוכניות אשר מציל את העולם ואת עצמם בשעה שהם נווטים בין סוגיות כגון חבריות, רומנטיקה ופוליטיקה משרדית.

רשת ABC הזמינה פיילוט לריבוט של הדרמהGet Christie Love! הדרמה תתמקד בקריסטי לאב (קייל בנברי), סוכנת C.I.A, אשר מובילה קבוצת עילית של סוכנים. היא יכולה להפוך לכל מה שהיא צריכה בכדי לבצע את העבודה, במיוחד כשמדובר בנושא דחוף ובחיים או מוות. המיסתורין הגדול של הסדרה קשור לאהבה הראשונה של כריסטי. קבלת  האמת לגבי מערכת היחסים הזאת תהיה המשימה הבלתי אפשרית והגדולה ביותר שלה.

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה של האחיות הולמס. הדרמה תעקוב אחר חמש נשים אפרו-אמריקאיות, כולן קצינות במשטרת ניו יורק. הדרמה תעקוב אחריהן בעבודה ובחייהן הפרטיים.

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה The Fix. לאחר שהפסידה את התיק הגדול ביותר שלה ו"נשחטה" על כך בתקשורת, התובעת לשעבר מאיה טראביס עזבה את לוס אנג'לס לארגון. שמונה שנים לאחר מכן הרוצח מכה שנית וגורם למאיה לחזור בכדי להתעמת איתו פעם אחת אחרונה.

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה Safe Harbor אודות יחידה במשטרת לוס אנג'לס, אשר מנחיתים עליה קפטן מבחוץ לאחר שהקודם פוטר. במקביל אוריאנה קלוברפילד מתחילה קריירה שנייה באכיפת חוק. היא מתחילה לעבוד כשוטרת מקוף, אך במהרה היא מודיעה לכולם שהיא הקפטן החדשה והיא רוצה לשנות את המציאות. 

רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה-קומית בשם A Million Little Things. הדרמה תעסוק בקבוצה של שמונה חברים, ארבע גברים וארבע נשים, אשר אחד מהם, שחייו נראים כמושלמים ביותר, מתאבד.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם illusion Of Justice. הדרמה תשקף את חייו של ג'רי באטינג, אחד מעורכי הדין של סטיב אייברי. הדרמה מתוארת כדרמה משפטית אך גם משפחתית ותתמקד בבעל ואישה , אשר מנווטים את חייהם בין גידול ילדיהםוניהול משרד עורכי דין להגנה על אנשים אשר נחשבים כאנדרדוג, אשר הסיכויים שלהם לשרוד במערכת המשפטית קטנים.

רשת ABC העניקה הזמנה לפיילוט בשם False Profits. הקומדיה תעקוב אחר חייהן של נשים קבוצת נשים בעיירת פרברים באריזונה, בשעה שהן מטפסות אל פסגת עולם השיווק הקוסמטי.

רשת ABC הזמינה פיילוט לקומדיה The Greatest American Hero. בניגוד לדרמה מתחילת שנות השמונים בה חייזרים מניחים חליפה אשר הופכת אדם רגיל לגיבור על, הפעם מדובר במירה, אישה אינדיאנית-אמריקאית בת 30 מקליבלנד, אשר לא עושה דבר משמעותי בחייה. 

רשת ABC הזמינה פיילוט לקומדיה Most Likely To. בבית הספר לליז קוני היה הכל ולמארקי מקווין כלום. עתה, 20 שנה לאחר מכן, הן מתאחדות תחת קורת גג אחת, כאשר שתיהן אמהות חד הוריות. 
רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה Muder. הדרמה תחקור פשעים מנקודת המבט היחודית של שוטרים, רוצחים, עדים וקרבנות, חברים ומשפחה. היא תצולם כסדרמה דוקומנטרית. מבוססת על מיני סדרה בריטית.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה God Friended Me. הדרמה מתמקדת באתאיסט , אשר חייו משתנים כאשר אלוקים מתחבר אליו בפייסבוק. עתה הוא הופך לאחראי על גורלם של הסובבים אותו.

רשת CBS הזמינה פיילוט לריבוט של הסדרה Magnom P.I. תומאס מאגנום, יוצא יחידת "אריות הים", אשר לאחר חזרתו מאפגניסטן הופך להיות בלש פרטי. בעזרת יוצאי דצבא נוספים כגון תיאודור "סי.טי" קאלווין, אורוויל "ריק" רייט וסוכנת MI6 גולייט היגינס, הוא לוקח על עצמו מקרים שאף אחד לא יכול לסגור.

רשת CBS הזמינה פיילוט לריבוט של Cagney & Lacey. הדרמה תעקוב אחר שתי בלשיות והחברים שלהן, אשר שומרים על רחובות לוס אנג'לס.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה בשם Chiefs, אודות שלש נשים שונות אשר כל אחת מהן היא הצ'יף במפקדת המשטרה באזור שלהן בלוס אנג'לס. הן חוברות יחדיו בכדי לתפוס רוצח סדרתי.

רשת CBS הזמינה פיילוט לקומדיה  בשם History Of Them. מדובר בקומדיה רומנטית אודות כיצד שני אנשים מתאהבים. מי שתקריין במהלך הסדרה היא הבת שלהם, אשר מספרת את סיפורם דרך המדיה החברתית שלהם.

רשת CBS הזמינה פיילוט לקומדיה I Mom So Hard. הקומדיה תתמקד בשתי אמהות, אשר מראות כיצד החברות שלהן מסייעת להן לצלוח את החיים כרעיות ואמהות.

רשת CBS הזמינה פיילוט לקומדיה Here Comes The Nieghborhood. הקומדיה תתמקד באדם הנחמד ביותר, אשר מעביר את משפחתו אל שכונה קשה בלוס אנג'לס, מקום בו אף אחד לא מחשיב את הנחמדות שלו.

רשת CBS הזמינה פיילוט לקומדיה Pam. הקומדיה תעסוק באישה שאחותה הצעירה מאד מגיעה לגור איתה ועם ארוסה בכדי לעזוב את אביהם שחייו מבורדקים.

רשת CBS הזמינה פיילוט לקומדיה Panda In New York. הקומדיה תעסוק במשפחה של רופאים הודים עם מרפאה משגשגת בניו יורק, אשר רוצים עתה לסדר את חייו של הבן הצעיר מבלי לדעת שיש לו תוכניות משלו.



רשת ה CW הזמינה פיילוט לדרמה In The Dark. דרמה זו תספר את סיפורה של אישה עיוורת אשר היא ה"עדה" היחידה לרצח של החבר שלה שהיה גם סוחר סמים. לאחר שהמשטרה מבטלת את הגרסה שלה, היא מחליטה ביחד עם כלבה, פרצ'ל, למצוא את הרוצח, לנהל את הדייטים והעבודה שלה אותה היא שונאת. מקום העבודה שלה נקרא Breaking Blind - אימון כלבים להנחייה המנוהל על ידי הוריה.

רשת ה CW הזמינה פיילוט לדרמה Skinny Dip. בדרמה זו, לאחר שבעלה מנסה להרוג אותה במהלך מה שהיא חושבת כשייט רומנטי בכדי לחגוג את יום הנישואין השני שלהם, היא חוברת לשוטר לשעבר בכדי לנקום בן זוגה הבוגדני ובמהלך העניינים חושפת קונספירציה גדולה יותר.

רשת ה CW הזמינה פיילוט לדרמה Playing Dead. בדרמה זו, חייהם של קברן ובנו משתנים כאשר האישה שזנחה אותם לפני 15 שנה חוזרת ומבקשת מהם שיזיפו את מותה.

רשת ה CW הזמינה פיילוט לריבוט של "רוזוול". להלן התקציר: לאחר שהיא חוזרת לעיירת הולדתה, רוזוול, ניו מקסיקו, הבת של מהגרים לא חוקיים מגלה אמת מרעישה אודות הנער בו הייתה מאוהבת ועתה הוא שוטר: הוא חייזר אשר הסתיר את היכולות שלו במשך כל חייו. היא מגנה על הסוד שלו ומתחילה בקשרי ידידות ולמעלה מכך בשעה שהם מתחילים לחקור את מוצאו, אך כאשר התקפה פתאומית ו"טיוח" ממשלתי מצביע על נוכחות חייזרית על פני כדור הארץ, אשר מאיימת על הסוד שלו והרומן שנרקם ביניהם.

רשת ה CW הזמינה פיילוט לדרמה The End Of We Know It. בדרמה זו, כאשר ספינת אסירים בחלל, אשר מכילאת החייזרים האסירים המסוכנים ביותר ביקום קורסת אל תוך דרום קליפורניה, שתי נשים צעירות עם חלומות גדולים מאשר לעבוד בפיצריה לילדים בעמק מגויסות על ידי שוטר שעל גבי החללית בכדי לצוד את הפושעים הנמלטים, שמסווים את עצמם כתושבי לוס אנג'לס אקצנטריים.

רשת ה CW הזמינה פיילוט לדרמה Spencer. בדרמה זו, כאשר שחקן פוטבול עולה בבית ספר מסאות' סנטרל, לוס אנג'לס מגויס לשחק עבור בית הספר בברלי הילס, הניצחונות והמאבקים של שתי משפחות משני עולמות שונים -קומפטון ובברלי הילס מתחילים להתנגש אחד אל תוך השני.





"נטפליקס" העניקה הזמנה לשמונה פרקים למיני סדרה בשם Unbelievable. הדרמה תספר את סיפורה האמיתי של מארי, נערה אשר נאשמה בשקר על כך שטענה שנאנסה, ובשתי הבלשיות אשר עקבו אחר הטוויסטים של הסיפור עד אשר הגיעו לאמת.


רשת FX העניקה פיילוט לריבוט טלוויזיוני לסרט What We Do In The Shadows. מדובר בקומדיה בת כחצי שעה אודות קבוצה של ערפדים אשר חיים ביחד בוולינגטון, ניו זילנד ותתמקד בערפד ים ויאגו, דיקון וולדיסלב, אשר מגלים שהחיים המודרניים משגעים אותם כגון תשלום שכר דירה, להתמיד בביצוע מטלות יומיות, הצורך ללכת למועדונים ופתרון קונפליקטים עם שותפים לדירה.



רשת FreeForm מפתחת דרמה אשר מתרחשת בקהילה של של אנשים מבוגרים בשלב האחרון של חייהם וכיצד הם חיים בעולם של 2018 וגם נחזה בפלשבקים לסיפורי חייהם. הפלשבקים של העונה הראשונה יתרחשו בשנות השישים, כאשר הם היו בני עשרים, הגיל שבו כרגע נמצאים חלק מנכדיהם.


רשת HBO הזמינה שישה פרקים לקומדיה Random Acts Of Flyness. טרנס נאנס מקושר לפרויקט.


בימים אלו עובדים על עיבוד טלוויזיוני לסדרת הסרטים משנות התשעים Mighty Ducks. הסרטים עסקו בעורך דין חסר מזל אשר הופך למאמן קבוצת הוקי של ילדים צעירים. השחקנים מהסרטים וביניהם אמיליו אסטבז (עורך הדין), ג'ושוע ג'קסון ומרגרט מוראו לא אמורים להגיע לעיבוד הטלוויזיוני.

בימים אלו גם עובדים על עיבוד לסדרת ספרי Maddadam אודות מגיפה עולמית וסיום האנושות. הדרמה תעקוב אחר קבוצה קטנה של ניצולים אשר "יורשת" את כדור הארץ. הדרמה תתמקד בג'ימי, ילד אשר שולט בציביליזציה ואשר חברו הטוב הוא זה שפיתח את הסם שחיסל את האנושות. דמויות נוספות: טובי ורן, שני חברים בכת God's Gardeners וזב אחד מהמייסדים של הכת. 

אין תגובות: