יום ראשון, 7 בינואר 2018

ניתוח: נתוני הרייטינג הבולטים בשבוע הראשון של שנת 2018 ברשתות הברודקאסט האמריקאיות



ברשת NBC הנתונים היפים מאד של השבוע מגיעים דווקא מ Chicago Med. למרות שלא הייתה לה את ההובלה של This Is Us בשבוע זה, אלא את Game Of Games של אלן (שדווקא הגיעה לנתונים מעולים של 2.4 נק' מדד ו 8.86 מיליון צופים) הסדרה צמחה לשיא שלא ראתה מזה זמן רב של 1.5 נק' מדד ו 6.91 מיליון צופים. מאד מעניין לדעת מדוע דווקא תכנית ללא תסריט השפיעה על נתוני הרייטינג של הסדרה הרפואית של הרשת בצורה הטובה ביותר ולא סדרה מצליחה כגון This Is Us.

ברשת FOX הנתונים המעניינים הגיעו דווקא מחזרתה של The X Files. כאשר הסדרה חזרה לעונתה העשירית היא הניבה בפרק הפתיחה נתונים מעולים של 3.22 נק' מדד ו 9.665 מיליון צופים בפרק השני שלה (הפרק הראשון שודר אחרי הסופרבול והניב נתונים יוצאי דופן), גם לאחר מכן הסדרה הניבה נתונים מעל 2.0 נק' מדד. כאשר הסדרה חזרה השבוע לעונה חדשה ואחת עשרה במספר היא הניבה בסך הכל 1.3 נק' מדד ו 5.15 מיליון צופים בסך הכל. יהיה מאד מעניין לראות האם הסדרה תאבד גובה בפרקים הבאים.

רשת ה CW לא שידרה השבוע פרקים חדשים מעבר לדרמה Valor, אשר הניבה נתונים של 0.2 נק' מדד ו 670 אלף צופים. נכון, לא הייתה לה את ההובלה של Supergirl, אך הנתונים הללו די מצדיקים את ההחלטה את הרשת לא לחדש אותה. לאחר ההבהרה שהרשת החליטה להרחיב את מספר הפרקים של Dynasy בשל עסקת הסינדיקציה עם "נטפליקס" אין ספק שהרשת לא רוצה עוד סדרה כושלת, יש לה מספיק סדרות כאלו בערב יום שישי, וסדרה זו גם לא זוכה באהדת המבקרים כמו שסדרות יום שישי זוכות.

ברשת ABC נתוני "הרווק" אשר שודרו ביום שני שעבר איכזבו מאד את הרשת. ממוצעי העונה הקודמת היו 2.32 נק' מדד ו 7.274 מיליון צופים, כאשר פרק פתיחת העונה הניב 2.14 נק' מדד ו 6.620 מיליון צופים. בשבוע שעבר הנתונים עמדו על 1.5 נק' מדד ו 5.48 מיליון צופים בלבד. למען האמת, אין הרבה יותר מה לומר על הפערים הגדולים בנתוני התכנית, במיוחד לאור העובדה שלא היו לה מתחרות ו The Voice לא שודרה מולה.

ברשת CBS בוודאי התאכזבו מנתוני החזרה של SEAL Team. נתונים של 0.9 נק' מדד ו 5.86 מיליון צופים הם בהחלט נתונים מאכזבים עבור הרשת לשעה תשע, במיוחד כאשר הם לא מסייעים ל Criminal Minds לעלות מעל 0.9 נק' מדד. יהיה מאד מעניין אם בשלב כלשהו בעונה ברשת יהפכו את שעות השידור של השתיים. בוודאי אם Criminal או SEAL יאבדו גובה. בעצם, האם הרבה אנשים יתאכזבו עם השתיים ימשיכו לאבד גובה? 

אין תגובות: