יום שלישי, 16 בינואר 2018

פרסום: 15 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (9 בינואר 2018)



רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Guess Who Died. בקומדיה זו יעסקו מבחינה הומוריסטית בהנאות ובאתגרים שכל אדם עובר במהלך חייו.

רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה The Village. למרות ההבדלים בגיל, בגזע, בתרבות ובצורת החיים, תושבי בית דירות במנהטן, התושבים מגללים שככל שהם מתערים אחד עם השני, הקשר ביניהם הופך להיות יותר ויותר מורכב ומוכיחים שצריך להתמודד עם אתגרי החיים ביחד עם המשפחה, גם אם המשפחה היא זו שאתה מייצר היכן שאתה נמצא.

רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Bellevue. רק לבית חולים אחד יש את האפשרות לטפל בחולי אבולה, אסירים מבית הכלא רייקר ונשיא ארה"ב, "בלוויו".הדרמה תעקוב אחר המנהל הרפואי האניגמטי של בית החולים, אשר צריך לטפל בכולם בשעה שהוא נלחם במלחמה אישית משלו, המלחמה בסרטן.

רשת NBC העניקה הזמנה לדרמה In Between Lives. הדרמה תתמקד באישה צעירה, אשר מנצלת את ה"מתנה שלה" כבעלת יכולת על חושית בכדי לסייע ליוצא משטרת לוס אנג'לס וסוכנת F.B.I שהיא מעין אאוטסיידרית בכדי לפתור את המקרים הקשים ביותר שיש. יש לה יכולת גם לדבר עם המתים בכדי לגרום להם לסגור מעגל. והיא תהיה חייבת לעשות זאת בין שהיא תרצה או לא.


רשת פוקס התחייבה לפיילוט עבור קומדיה חדשה מבית היוצר של רוב מקנילי. בימאי כבר יש לפרויקט. הדמות הראשית תהיה דמות נשית ומדובר בקומדיה אשר תתרחש במקום העבודה.


רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה מוזיקלית חדשה. הדרמה תתמקד באלכס גררה, פופ סטאר, אשר לא הייתה בקשר עם משפחתה מזה זמן רב (חמש שנים). היא מנסה לאחות את הקרעים, כאשר משבר גורם לה לחזור לטקסס, לתמרן בין שני גברים, לעבוד בעבודה תובענית ולנסות לשמור על הסודות שמשפחחתה לשמור.


קייט בקינסייל תככב בדרמה חדשה בת שמונה פרקים ש"אמזון" ו ITV מפתחות בשם The Widow. הדרמה תעסוק בג'ורג'יה וולס (בקינסייל), אשר מנתקת את עצמה מחייה הקודמים ועתה היא לא האישה שהייתה . לאחר שראתה את בעלה "המת" בחדשות, היא נאלצת להביט שוב על עברה בכדי להבין מה בדיוק קרה שם. הסדרה תיקח את ג'ורג'יה אל מעמקיי קונגו, היכן שסכנה וגילויים מסתתרים בכל פינה.

רשת Syfy אישרה הפקת סדרה בשם Nightflyers. הסדרה תעקוב אחר שמונה מדענים בנוסף לטלפת, אשר יוצאים במסע בספינת חלל The Nightflyer במטרה ליצור קשר עם גזעים מכוכבים אחרים. אך כאשר אירועים אלימים ומפחידים מתחילים להתרחש הם מתחילים לחשוד אחד בשני ושרידת המסע עומדת להיות קשה מאד.



רשת Showtime רכשה את הזכויות לקומדיה חדשה בשם Shining Vle. מדובק בקומדית אימה אודות משפחה לא מתפקדת, אש עוברת מהעיר אל עיירה קטנה ולבית שהתרחשו בו מעשים איומים. אך אף אחד לא מצליח לשים לב לכך פרט לאם המשפחה והרוח הרעה שרוצה להשתלט עליה.



רשת TNT אישרה לסדרה את הדרמה Snowpiercer. הדרמה מתרחשת שבע שנים לאחר שכדור הארץ הפך לגוש קרח ולשממה. היא תתמקד בשארית האנושות, אשר נמצאים בתוך רכבת אשר מקיפה את כל העולם. פוליטיקה של השורדים, בעיות אי צדק חברתי ובעיית מעמדות ייבחנו בסדרה.



"נטפליקס" העניקה 10 פרקים לדרמה חדשה בשם Chambers. הדרמה תתמקד באישה שעברה ניתוח לב והשתילו לה לב חדש בגופה. היא אובססיבית למיסתורין שנסוב סביב הלב שהעניקו לה. אך, ככל שהיא מתקרבת לחשוף את האמת לגבי המוות הפתאומי של התורם, היא מתחילה לאמץ את המאפיינים של התורם והם מתחילים להדאיג אותה.


רשת Hulu אישרה הפקת פיילוט לקומדיה Search & Destroy מבית היוצר של קארי ברונסטין. הקומדיה תתבסס על חייה של קארי כמוזיקאית צעירה הגדלה באווירת תנועת הפאנק הפמיניסטית של שנות ה 90. הקומדיה מתוארת כסיפור על אישה צעירה, להקה וקהילה שלומדת כיצד לא לפחד.

רשת Hulu אישרה שהפרויקט Catch 22 על פי הספר המדובר יפותח אצלה ואושר ישירות כמיני סדרה. ובהרחבה: ג'ורג' קלוני יככב במיני סדרה חדשה בשם Catch 22 על פי ספרו של ג'וזף הלר ויגלם את דמותו של קולונל קאתרקאט. האירועים יתרחשו בזמן מלחמת העולם השנייה ותתאר את סיפורו של יוסראיין, תותחן של צבא ארה"ב, אשר זועם מאחר שאלף אנשים שלא פגש מעולם מנסים להרוג אותו, אבל הבעיה הגדולה שלו הם לא אויביו, אשר גורמים רק למספר המשימות שלו רק לגדול. אם יוסראיין יתעלם ממשימות קודמות שקיבל הוא יעמוד בפני מלכוד 22, תהליך בירוקרטי אשר קובע, שרק שמשוגעים יכולים להשתחרר מהצבא, המלכוד נובע מהמסקנה שחייל המבקש להשתחרר מהצבא בטענה שהוא מפחד מהסכנות הכרוכות בשירות, סביר להניח שהוא לא משוגע ולכן לא יזכה לשחרור.



Apple אישרה דרמה חדשה בשם See. הדרמה מתרחשת בעתיד.


רשת Starz הודיעה כי היא מפתחת סדרה בשם The Continental. מדובר בעיבוד לסדרה של המותג של "ג'ון וויק". החלו שיחות גם עם קיאנו ריבס בכדי שיככב בסדרה. האירועים אמורים להתמקד בעובדי המלון קונטיננטל, אשר משמש כמפלט למתנקשים. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה! Snowpiercer היה סרט מעולה, מקווה שהסדרה לא תהרוס את הרושם הטוב...

אנונימי אמר/ה...

נראה לי ששאלתי אותך על זה ולא זכיתי למענה: הראפר 50 סנט אמר לפני שנתיים שהוא מפתח סדרה עם כוחות על ב starz,יש על זה ידיעות?

אנונימי אמר/ה...

זה מה שידוע
http://www.imdb.com/title/tt5931766/?ref_=nm_flmg_prd_2