יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

פרסום: הסדרות הבריטיות שמחכות לנו. חלק רביעי ואחרון



Requiem - שיתוף פעולה בין ה BBC ל"נטפליקס". מדובר במותחן פסיכולוגי אודות מטילדה, אשר חייה משתנים כאשר אמה מתאבדת בפתאומיות. היא מבינה שהאירועים, אשר הובילו לאותה נקודה היו שונים לחלוטין ממה שחשבה ואשר מובילה להיעלמות של צעיר 23 שנים קודם לכן. ההזמנה היא לשישה פרקים.

שחקנים: סיאן ריס ויליאמס, ניקולאס אנסקומב.


Girl\Haji  - דרמה בת שמונה פרקים שגם היא מציגה שיתוף פעולה בין BBC ו"נטפליקס", אשר תציג את סיפורו של בלש מטוקיו, אשר מטייל בחיפושו אחר אחיו הצעיר, והוא מאמין שהוא מציג את עצמו כגנגסטר מהיאקוזה בלונדון. הוא נעזר בנוכל יפני במסעו.


Britnnia -  דרמה אשר תתרחש בעת הפלישה הרומאית לברטניה בשנת 43 לספירה. אזור אשר נשלט על ידי לוחמת מיסתורית וכהנים דרואידים מפחידים, אשר יכולים לזמן את כוחות עולם המתים, או לפחות כך הם טונים. הדרמה תעסוק בעיקר במחנה הצבאי הרומאי.

שחקנים: דיוויד מוריסי וקלי ריילי.


Black Narcissus - סיפור אודות קבוצה של נזירים, אשר מטיילים לנפאל בכדי לייסד סניף חדש עבור המסדר שלהם.


Good Omens - סיפור אודות ארמגדון שיציג מלאך, שד ואנטיכריסט בן 11 וכן מכשפה. הסדרה מתרחשת בשנת 2018, זמן לא רב לפני אפוקליפסה, בשעה בשעה שהאנושות לפני שלב השפיטה האחרון שלה. אך המלאך אזיראפאל (מייקל שין) וקראולי (דייב טננט), שד, לא מרוצים מההחלטה להרוס את העולם וכמו כן, הם לא מסוגלים למצוא את האנטיכריסט. מדובר בשיתוף פעולה נוסף עם "נטפליקס".

שחקנים: אדריה ארג'ונה, אריון באקרה, ברייס בקסטר, נד דנהי, ג'זמין הייד, מירנדה ריצ'ארדסון, נינה סוסאניה.

אין תגובות: