יום שני, 4 בספטמבר 2017

פרסום: 14 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (4 בספטמבר 2017)


רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Greenlight. הסדרה אמורה לעסוק בקבוצה של חמישה סוכנים פדרליים מה F.B.I, הסוכנות החשאית, רשות המיסים והיחידה המיוחדת ללוחמה בטרור, אשר תפקידם להגן על אנשי אכיפת החוק שמסומנים להירצח או לכל פעולה אחרת על ידי ארגוני פשע.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה משפטית חדשה אשר מושפעת מחייה של סרינהנאן, אשר בגיל 19 נשפטה ל 15 שנים בכלא בשל טענת ניסיון להפצת סמים, למרות שהייתה סטודנטית מוצלחת ולמרות שרק הייתה חברתו של סוחר סמים. לאחר שמונה שנים בכלא פרסמו את סיפורה ועורך דין צעיר  בשם סאם שלדון הגיש בקשה לחנינה נשיאותית. מושל מינסוטה תמך בכך ועונשה הומתק ל 11 שנה על ידי הנשיא קליטון. לאחר שחרורה היא החלה ללמוד משפטים ועבדה בסניגורית ציבורית באטלנטה ורק סייעה לעורכי דין אחרים, משום שעונשה לא אפשר לה לעסוק בעריכת דיןהנשיא אובמה חנן אותה לחלוטין ועתה היא עם עוסקת בעריכת דין.



רשת FOX התחייבה להעניק פיילוט לקומדיה בשם Immediate Family, אודות גיבור אשר סובר שהוא היחיד שיכול לשמור על משפחתו לפני שתתפרק.

רשת FOX העניקה התחייבות להפקת פיילוט לדרמה Nightfall, אודות יחידת משטרה בעיר ניו יורק, אשר מובלת על ידי בלש כריזמטי ולא צפוי, אשר עובד במשמרת הלילה ונאלץ לעסוק בעניינים המסוכנים והמשוגעים ביותר שיש.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם Not Ready ואוטוביוגרפית על חייה של ניקי שוורץ רייט. הקומדיה תעסוק במאבק של ניקי לקבל את המציאות הקשה בשעה שהיא גדלה עם משפחתה הלא קונבנציונלית.

רשת FOX העניקה התחייבות לקומדיה בשם Suspended, אודות מורה, אשר רגיל ללמד את התלמידים המוכשרים ביותר, אך עתה נאלץ ללמד קבוצה של תלמידים מושעים ולא כל כך מוכשרים.



רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות גבר, אשר לצד הבעל שלו ובנו חוזר לגור עם משפחתו המקסיקנית-אמריקנית בלב טקסס, שם הוא מתקשה לנווט בסביבה שמרנית יותר.



רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Love/Sick אודות רופאה צעירה, אשר הופכת לאחראית על קבוצת מתמחים חדשה, ואז היא מגלה שאחד מהם הוא החבר שלה לשעבר.

רשת CBS העניקה התחייבות להפקת פיילוט לדרמה בשם Chiefs, אודות שלש נשים שונות אשר כל אחת מהן היא הצ'יף במפקת המשטרה באזור שלהן בלוס אנג'לס. הן חוברות יחדיו בכדי לתפוס רוצח סדרתי.


רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Family Business אודות משפחה של מרגלים של ה C.I.A, אשר מסופרים דרך עינים של הדור הצעיר: שלשה קרובי משפחה אשר מתקשים בשל יריבויות, סודות והצורך להותיר חותם בקהילת המודיעין. 


דרו ברימור מפתחת דרמה אימה חדשה בשם Black Rose Anthalogy עבור רשת ה CW. הסדרה אמורה לחקור את הפחדים הגדולים ביותר של האנושות מנקודת מבט של אישה אחת. 


הריבוט של סטרסקי והאץ', עליו דיווחתי בשבוע שעבר, מצא "בית". הריבוט יפותח על ידי "אמאזון". הסדרה אמורה להיות המשכה של הסדרה משנות השבעים, בדיוק כמו ש Hawaii Five-O היא כרגע. מדובר בסדרת משטרה בעלת אקשן רב. 

בסדרה Carnival Row, השחקנית קארה דלווין תככב כדמות הראשית בסדרה החדשה שרשת "אמאזון" מתכננת לצד אורלנדו בלום. בתור ויג'נטה סטונמוס, פליטה טרייה, אשר בורחת ממלחמה אל בורג'יה, שם היא צריכה להתמודד עם היחס של אנשים אל אנשיה ועם הסודות אותן היא סוחבת עימה. 



רשת Netflix אישרה לסדרה את The Eddy. מדובר בדרמה מוזיקלית, אשר תתרחש בפאריס ותתמקד במועדון, הבעלים שלו, הלהקה והעיר. 

אין תגובות: