יום שני, 25 בספטמבר 2017

פרסום: 26 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (26 בספטמבר 2017)



רשת NBC מפתחת קומדיה מבית היוצר של סת' רוגן, אוון גולדברג ושוגר לין בירד, אשר תעסוק בד"ר אוליביה בודרו, אשה כבת 35, אשר נחשבה כעילוי. כאשר היא סובלת מהתמוטטות עצבים בחדר הניתוח ומאבדת את הרישיון שלה, היא נאלצת לעבור לגור עם אמה ההיפית והמשונה ושתי חברותיה, אשר מסייעות לה לחזור ולעמוד על רגליה ומלמדים אותה את כל מה שהפסידה בעת שהייתה בבית הספר לרפואה כשהייתה ילדה.

רשת NBC קנתה את הזכויות לקומדיה מוזיקלית אשר תתרחש בניו יורק.

רשת NBC קנתה את הזכויות לקומדיה אשר תתרחש בבר ללא רישיון אותו מנהלת אישה מחצרה.



רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם Faces אודות גנגסטר בריטי, אשר מגיע ללוס אנג'לס עם משפחתו ללוייה של בנו הבכור, אך כאשר הוא מגלה שבנו לא מת בתאונה, אלא שהוא נרצח, הוא מרחיב את שהותו במקום לזמן בלתי מוגבל בכדי לגלות את זהות הרוצח, לנקום את נקמתו ולהפוך את ארגון הפשע שלו ללגיטימי.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם Victory. הדרמה תספר את קורות בן טיפוחים ושל חברה שנשכח, אשר צריכים לעבוד יחד בכדי להציל את הכנסייה והקהילה באמצעות כוחה של השירה.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם East Of Hope. מדובר באופרת סבון המתרחשת בעיירה אמריקאית טיפוסית ואשר תתמקד בשתי משפחות, אשר אירועי העבר יצרו קרע ביניהן ומחוברים עתה מחדש. הם שמים את כל יהבם על קבוצ הכדורסל של בית הספר בה הם רואים את ה"כרטיס" לחיים טובים יותר.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Classified. הדרמה תתמקד בעורכת דין מסורה, אשר מייצגת את סוכנות ה C.I.A והניסיונות שלה לשלב בין העבודה והחיים הפרטיים שלה.

רשת FOX הזמינה לתסריט על פי הספר Our Kind Of People: Inside America's Black Upper Class. הסדרה תעסוק במספר דורות של משפחה אפרו-אמריקאית בשיקגו, אשר שומרת סוד גדול שיכול לפרק אותה.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של אליזבת בנקס בשם Step Strangers.הקומדיה תעסוק בבני עשרים פלוס, אשר מוצאים את עצמם כאחים חורגים לאחר שהאם גרושה מתחתנת עם גבר אלמן (השניים נפגשים בשייט ומתאהבים). הרשת הזמינה תסריט לפיילוט.

רשת FOX מפתחת קומדיה בעקבות הקומדיה הישראלית "נבסו" והעניקה לה התחייבות לפיילוט. הקומדיה תתמקד בשלש משפחות: משפחה של פליטים אפריקאים, משפחה מהמערב התיכון ומשפחה מעורבת גזעית, אשר תבחן את הרעיון שאנחנו דומים יותר מאשר שונים.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה. גירושין זה דבר קשה, משמורת משותפת זה דבר קשה. העובדה שאשתך לשעבר נישאת לנסיך בריטי לוקחת את הבעיות לרמה גבוהה הרבה יותר.



רשת ABC קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Paradise Falls. הדרמה תעסוק באם עובדת, אשר מחליטה שהדרך הטובה ביותר לחנך את עובדיה היא באמצעות קטעי וידאו.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Fertile אודות איימי, אישה כבת שלשים פלוס בקליבלנד אוהיו, שהיא רופאה לפוריות, לאחר אירוע משמעותי בחייה היא מחליטה לפתוח קליניקה בלב המערב התיכון של ארה"ב.

רשת ABC התחייבה לתסריט אודות בעל ואשתו האמפתית, אשר מתחילים לריב בעקבות הכאוס שנוצר לאחר שהאומנת שלהם ומשפחתה מקבלים אישור שהייה בארה"ב. הם גם מגלים, ככל שהזמן עובר, שהמשפחות שלהם דומות יותר משונות.



רשת CBS אישרה ישירות לסדרה את הדרמה F.B.I מבית היוצר של דיק וולף. הדרמה אמורה לעסוק בסניף של ה F.B.I בניו יורק. ההזמנה היא ל 13 פרקים.

רשת CBS התחייבה לפיילוט לקומדיה I'm So Hard. הקומדיה תעסוק בשתי אמהות, תכנית אחת וכיצד החברות שלהם מצליחה לגרום להם לעבור את הזמן כאמהות ורעיות.

רשת CBS מפתחת דרמה אשר תתמקד בעורכת דין צעירה מברוקלין שסבלה מבריונות ברשת (ובכלל) פותחת חברה משלה ושמה את החברה שלה כמגנה נגד מתקפות מפשעי הסייבר באינטרנט, מאחר והחוק עדיין לא מתקדם בכדי לטפל בכך.



רשת ה CW אישרה הפקת פיילוט, אשר יהווה ספין אוף לסדרת ספרי הקומיקס Riverdale בשם The Chilling Adventure Of Sabrina The Teenage Witch. מדובר בגרסה שונה לחלוטין מהקומדיה שבה כיכבה מליסה ג'ואן הארט באמצע שנות התשעים. הפעם מדובר בדרמה בעלת "נגיעות" של אימה אודות ההתבגרות של סברינה, שהיא חצי מכשפה חצי אנושית, אשר מגלה לפתע את שורשיה כמכשפה והיא נאלצת להאבק בכוחות הרשע שרודפים אותה, את משפחתה והאנושות כולה.

רשת ה CW מפתחת דרמה בהשראת ספנסר פאיסינגר אודות שחקן פוטובול שקרנו עולה בתיכון מסאות' סנטרל, לוס אנג'לס. הוא מגויס לשחק עבור תיכון בברלי הילס. הניצחונות, ההפסדים והמאבק בין שתי משפחות משתי עולמות שונים - קומפטון ובברלי הילס - מתחילים להתנגש.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Hold Fast אודות חייל מהתקופה לאחר מלחמת האזרחים (מהדרום), אשר מתעורר אל ימינו אנו בצ'ארלסטון. הוא לא זוכר כלום ממה שקרה לו עד שהתעורר והגיבור חייב לנווט בין מערכות היחסים שלו, בין היתר יש לו ארוסה שהוא לא זוכר, ובו בעת לברר מה קרה לאהבתו מהעבר ולנסות למצוא אותה.



"נטפליקס" הזמינה שמונה פרקים לקומדיה חדשה מבית היוצר של איימי פולר, נטאשה ליון ולסלי הדלנד. הקומדיה תעסוק באישה צעירה בשם נדיה (ליון) כאורחת הכבוד ערב אחד במסיבה בעיר ניו יורק.



בסדרה The First שרשת Hulu מפתחת, שון פן עומד לככב כחלק מהקאסט הראשי. אין מידע נוסף על הדמות אותו הוא אמור לגלם. הסדרה תתמקד במשלחת הקולוניאלית הראשונה למארס, באסטרונאוטים ובבני משפחותיהם.



עכשיו יש לכך אישור רשמי, דמון לינדולף עומד להפיק גרסה טלוויזיונית לסדרת הקומיקס The Watchman עבור רשת HBO. התחייבות לפיילוט כבר יש לפרויקט. למי שזוכר, בשנת 2009 יצא סרט קולנוע על פי אותה סדרת קומיקס.



ג'סיקה וויליאמס תככב בקומדיה עבור רשת Showtime, אשר תתמקד באישה השואפת להיות סופרת סיפורי מדע בידיוני (וויליאמס) בברוקלין.

רשת Showtime זכתה בזכויות לסדרה על פי הספר The President Is Missimg מבית היוצר של ביל קלינטון (נשיא ארה"ב) וג'יימס פטרסון. הספר, דרך אגב, אמור לצאת ביוני 2018. הסדרה אמורה לעסוק בנשיא ארה"ב מכהן שנעלם.


לסדרה Tremers שרשת Syfy מפתחת על פי סדרת הסרט הישן מצטרפים שלשה שחקנים בתפקידים הראשיים: אמילי טרימין, מייגן קטץ' ושילון פרננדז. השלשה יככבו לצד קווין בייקון, אשר כיכב בסרט המקורי. בסדרה, התולעות הרצחניות, אשר כמעט והחריבו את העיר לפני 25 שנה חוזרות והתקווה הגדולה של העיר היא ולנטיין מקי (בייקון), אשר נלחם בהם בעבר. טרימין תגלם את דמותה של אמילי מקי, בתו של ואלנטיין. בחורה מבריקה שזה עתה סיימה את לימודיה. בנסיעותיה היא עוצרת בבית של אביה ומבינה שהוא ימשיך לאכזב אותה ושהוא לא ישתנה. קטץ' תגלם את דמותה של מינדי סטרנגוד, רופאה צעירה וכריזמטית שדי דלוקה על ולנטיין, אשר הציל אותה מהתולעת כאשר הייתה בת תשע. אולם היא גם תחמנית לא קטנה. פרננדז יגלם את דמותו של ניקו גארזה והוא רוצה לעזוב את המקום ברגע שיתאפשר לו.

אין תגובות: