יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

מבזק: 31 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 3 עד ה 9 בספטמבר 2017



Blood Drive בוטלה על ידי רשת Syfy.

Will בוטלה על ידי רשת TNT.

Class (ספין אוף של ד"ר הו) בוטלה על ידי BBC לאחר עונה אחת בלבד.

The Last Tycoon בוטלה על ידי "אמזון" לאחר עונה אחת.

התכנית I'm Dying Up Here חודשה על ידי Showtime לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2018. ההזמנה היא לעשרה פרקים. 

העונה השלישית של Full House תעלה ב 22 בספטמבר 2017.

העונה השנייה של Lady Dynamite תעלה ברשת "נטפליקס" ב 10 בנובמבר 2017.

העונה השביעית של Veep, אשר תשודר ברשת HBO בשנת 2018, תהיה גם האחרונה שלה.

הסדרה Z: The Begining Of Everthing בוטלה על ידי Amazon. אחרי עונה אחת בלבד.

בסדרה Titans, השחקנית מינקה קלי מצטרפת לסדרה בכדי לגלם את דמותה של Dove, אשר ידועה בשם דון גריינג'ר. היא חצי מזוג רומנטי של לוחמי פשע בשם דוב והוק, אותו יגלם ריטצסון.

בסדרה The Resident, השחקנית ויולט בין תגיע לסדרה החדשה של רשת FOX בתפקיד אורחת מתמשך בתור לילי, חולת סרטן תחת טיפולו של ד"ר קונראד הוקינס וד"ר דבון פראבש. היא נזנחה על ידי ארוסה והיא גם רחוקה מהבית גורם לצוות בית החולים להיות מעורב רגשית במה שיקרה לה. דרך הטיפול בה על ידי האונקולוגית ליין האנטר יהיה חלק נכבד מהסיפור המרכזי של העונה.

בסדרה Will & Grace, השחקן בובי קאנבאל חוזר לעונה התשיעית של הסדרה בתור וינס דיאנג'לו.

בסדרה You're The Worst, השחקנית רובין ריקר מגיעה לסדרה בכדי לגלם את דמותה של פיי קוטומאקיו, אמם של לינדזי ובקה.

בסדרה Arrow, השחקן ליאם הול לוהק לגלם את דמותו של בנו סלייד ווילסון, ג'ו. הוא אמור להופיע בשני פרקים. הוא מוצא את עצמו בכלא כאשר הוא נלחם על חייו. כמו כן, קולטון הייז (רוי) יחזור לעונה זו בתפקיד אורח.

בסדרה "ש.י.ל.ד.", בעונה החמישית של הסדרה ג'ורדן פרסטון ומארק ראהינו סמית מצטרפים לסדרה בעונה החמישית. כמו כן, ניק בלוד חוזר כהאנטר.

בסדרה "רוזאן", השחקן אמס מקנמרה לוהק בכדי לגלם את דמותו של מארק, בנם בן השמונה של דרלין ודיוויד.
  
בסדרה Star, השחקנית קקה פאלמר (Scream Queens) תופיע בעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשךבתורג'יג'י, אמנית לוהטת ועשירה. היא יוצאת נגד חברת התקליטים שלה ומחוזרת על ידי איינה וחברת התקליטים של הבנות, "ידטאוןרקורקדס".

מספר הפרקים בעונה השישית של Arrow יעמוד על 23. מספר הפרקים של העונה השלישית של Legends Of Tomorrow יעמוד על 18.

בסדרה Blindspot, השחקנית קריסטינה רייס (Shades Of Blue) תפציע בעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשכת בתור אייברי, סוציאליסטית עם עבר מסובך, אשר דרכיה מצטלבות עם אלו של וולר. היא תופיע לראשונה בפרק החמישי של העונה. שחקנית נוספת שתגיע לסדרה הינה טורי אנדרסון וגם היא תגיע בתפקיד אורחת מתמשך בתור בלייק, סוציאליסטית שרומן מתחבר אליה, אך המטרות שלו לא הדיוק מה שאנו חושבים בתחילה.

בסדרה Supergirl, אוליביה ניקאנן (The Americans) תגלם את אלכס בצעירותה בפרק השישי של העונה השלישית. מדובר בליהוק מחדש של הדמות מאחר ובפעמים הקודמות שראינו ג'ורדן מאזארטי. איזבלה וידוביץ' לוהקה לגלם את דמותה של קארה הצעירה. בפעמים הקודמות הדמות גולמה על ידי מלינה ויסמן.

בסדרה 100, השחקן ויליאם מילר יגיע לעונה החמישית בתפקיד אורח מתמשך בתור רוברט מקריבי, אסיר מיסתורי שהיה חלק ממשימת כרייה, אשר נשלחה מהזמן שלנו. אוכף חזק עבור סינדיקט. הוא חסר רחמים ואכזר.

בסדרה The Gifted, השחקנית היילילוביט לוהקה לדמות של פייג'. אלנה סטין תגלם את דמותה של דרימר, מוטאנטית אם אפשרות להכניס או להוציא זיכרונות מאנשים.

בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית אלישיהליבינגסטון מצטרפת לקקסאט הראשי.

בסדרה The Mick, השחקנית מיקאלהווטקינס מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור טריש, גרושה עשירה, אשר מגיעה אל התחתית שלה. היא מתחברת למיקי ומתאהבת בג'ימי, מהלך שגורם למיקי לבחון את יחסה כלפיו.

השחקנית סאשה פיטרס (Pretty Little Lairs, בתמונה) מגיעה אל עולם הריאלטי, מאחר והיא לוהקה לעונה ה 25 של "רוקדים עם כוכבים" לצד דבי גיבסון. 

בסדרה Designated Survivor, השחקנית בוני בדליה מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כאווה בוקר, החותנת של נשיא ארה"ב. היא אלמנה במשך עשרים שנה, מסורה מאד לבתה ולנכדיה ואחת מהאוהדות של חתנה. היא עבדה כמזכירה במשרד ההגנה, בעלה היה איש מכירות. 

בסדרה Scorpion, השחקנית טינה מאג'ורינו ("ורוניקה מארס") מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כפלורנס, כימאית אשר עוברת למחסן ליד זה של החבורה. בהתחלה היא לא מתחברת אל הגאונים, אך כאשר זה קורה היא מביאה איתה צרות. 

בסדרה Dynasty, השחקנית קיי ג'יי סמית מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כקורי רוקס. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. 

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית מייגן וורנר (Turn) לוהקה לתפקיד של רפונזל. מדובר בתפקיד אורחת. היא כלואה במגדל על ידי מכשף והיא תעשה הכל בכדי לשבור את הכישוף, לברוח משם ולגרום למכשף לשלם על מה שעשה. 

בסדרה S.W.A.T, השחקנית שרלין פן מגיעה למספר פרקים בתפקיד אורחת מתמשך כקארן, אמו של ג'ים סטריט (אלכס ראסל). בשעה שהחידה עובדת על מקרה של סחר בבני אדם, סטריט יוצא לרגע בשביל לעשות טובה לאמו שבכלא. היא נכנסה לכלא על רצח בעלה שהתעלל בה. בתחילה עושה רושם שהיא מסורה לבנה, אך כאשר מתגלה הטובה שהיא מבקשת מבנה, זה מציב את חייו ואת הקריירה שלו בסכנה. 

בסדרה Crub Your Enthusiasm, השחקנית לורן גרהאם תגלם בעונה התשיעית צנזורית ומושא אהבה עבור לארי. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

THX
BLOODRIVE כה גרועה שמוזר שבכלל אושרה לסדרה... ;)
[סליחה אם פגעתי ממי שנהנה בכ"ז..]

יובל אמר/ה...

תלמד לכתוב שמות של אנשים, אוף איתך