יום שני, 16 בינואר 2017

מבזק: 18 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 9 עד ה 16 בינואר 2017



הסדרה Empire חודשה לעונה רביעית.

הסדרה StartUp חודשה לעונה שנייה.

הסדרה Good Behavior חודשה על ידי רשת TNT לעונה שנייה.

הסדרה Chesapeake Shores חודשה לעונה שנייה על ידי רשת הולמארק.

הסדרה The Mick קיבלה הזמנה ל 4 פרקים נוספים מעבר ל 13 שכבר הוזמנו.

רשת "נטפליקס" בדרך להעניק עונה חמישית ל Arrested Development.

הספין אוף של Young & Houngry, שכבר אושר, לא ייצא לפועל בסופו של דבר.

העונה החמישית והאחרונה של Bates Motel תעלה ב 20 בפברואר 2017. כמו כן, השחקן אוסטין ניקולאס (The Walking Dead) מצטרף בעונה זו בתפקיד אורח מתמשך בתום טום לומיס. דמות מיסתורית, אשר מהר מאד מסתכסכת עם הדמות של נורמן.

הסדרה Constantine חוזרת לרשת ה CW אבל בתור סדרת אנימציה. גרג ברלטיני, אשר אחראי לסדרות הקומיקס של הרשת יהיה אחראי גם על הסדרה הזאת.

בסדרה The Flash הדמות של Black Flash תחזור בהמשך העונה. כמו כן, רובי אמיל יחזור כרוני ריימונד. אין מידע נוסף כיצד זה יקרה.

בסדרה MacGyver, השחקנית מרדית איטון מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה בתור מאטי וובר, ראש המבצעים של תאגיד "פיניקס".

בסדרה Leathal Weapon, השחקן תומאס לנון לוהק לתפקיד ליאו גטס, עורך דין שרוצה לסחוט כל אגורה שניתן. הוא יופיע בפרק של ה 15 בפברואר 2017.

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית רוז מקלוור חוזרת כטינקרבל, משום שטינקרבל היא חלק חיוני בהסברת עתידו של רובין הוד עבור רג'ינה. כמו כן, בהפקה מלהקים את הדמות של הנסיכה לילי טייגר מארץ לעולם לא. היא תופיע כדמות אורחת מתמשכת החל מהפרק ה 17 של העונה השישית.

בסדרה Gotham, השחקן ריימונד ג' בארי לוהק לתפקיד אורח מתמשך כשאמאן, אשר נכנס אל חייו של ברוס ויין מתוך מחשבה לנצל את הפוטנציאל שלו. לטענתו, עתיד גות'האם תלוי בכך, אך יש לו מטרות משלו והן לא כל כך כנות.

בסדרה Animal Kingdom, השחקנית טמבי לוק (בתמונה) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך לעונה השנייה של הסדרה בתור מוניקה, אישה חכמה שקודי סומך עליה בכדי למכור חפצים שגנבו.

בסדרה Midnight, Texas, השחקן בוב ג'סר לוהק לתפקיד אורח מתמשך לעונה הראשונה של הסדרה. ג'סר יגלם את דמותו של שון לוול, אביו המגונן של קריק.

בסדרה Quantico, השחקן האנטר פריש לוהק לתפקיד אורח מתמשך לעונה השנייה של הסדרה בתור אסטרטג פוליטי, אשר נאללץ לשלב כוחות עם ה C.I.A וה F.B.I לאחר אירוע בני הערובה. כמו כן, החל מחודש מרץ, לא יהיו יותר פלשבקים לאחור והאירועים יתרחשו בזמן ההווה.

בסדרה The Originals, התסריטאי הראשי של הסדרה מייקל נארדוצי יעזוב בתום העונה הרביעית. במידה והסדרה תחודש לעונה חמישית ג'ולי פלאק, אשר אחראית ל The Vampire Diaries. 

2 תגובות:

JamesCrow אמר/ה...

"בסדרה The Flash הדמות של Black Flash תחזור בהמשך העונה. כמו כן, רובי אמיל יחזור כרוני ריימונד. אין מידע נוסף כיצד זה יקרה"
צריך לציין שהדמות של Black Flash היא בעצם Zoom כי עד כה לא קראו לו בשם הזה בסדרה אבל השחקן אישר שהוא יחזור.

Gilad אמר/ה...

The Mick nna ממש מעולה ומצחיקה- ממליץ לך D1D1 היקר!