יום שני, 9 בינואר 2017

מבזק: 14 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 9-1 בינואר 2017



הסדרה Girl Meets World בוטלה לאחר שלש עונות.

העונה החמישית והאחרונה של Bates Motel תעלה ב 20 בפברואר 2017.

החלק השני של העונה החמישית של Major Crimes יעלה ברשת TNT החל מה 22 בפברואר 2017.

העונה השלישית של Kingdom תעלה ב 31 במאי 2017.

אין עדיין אישור רשמי לכך, אך מספר אנשים מתוך ההפקה הישנה של Will & Grace טוענים שרשת NBC אישרה עונה חדשה בת 10 פרקים של הסדרה, כאשר הצילומים יחלו בחודש יולי 2017.

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית ג'ואנה גרסיה וגיל מקיני חוזרים כאריאל, בתולת הים והנסיך אריק, כשחקנים אורחים לפרק ה 15 של העונה.

בסדרה Handmaid's Tale, השחקנית אלכסיס בלדל ("בנות גילמור") תופיע בתפקיד אורחת מתמשך כאופגלן, כדמות אשר תהיה חיונית למחתרת.

בסדרה Nashville, קוני בריטון דחתה באופן רשמי את השמועות שהיא עוזבת את הסדרה באמצע העונה החמישית וטענה שהיא נשארת לפחות עד סופה. האם היא משקרת ? נחכה ונראה.

בסדרה The Catch, השחקן ג'ון סים, אשר מגלם את דמותו של בישוף ובעונה הראשונה הופיע בתפקיד אורח מתמשך, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.

בסדרה Timeless, השחקן ג'ים ביבר (Supernatural) יופיע בשלשת הפרקים האחרונים של העונה הראשונה בתפקיד אורח מתמשך בתור סוכן של ה N.S.A בשם נוויל, אשר מגיע אל Mason Industries כדי להתנגח עם הסוכן כריסטופר והוא שומר סוד גדול.

בסדרה 24Legacy, השחקן ג'ראלד מקרני (This Is Us) מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור הנרי דונובן, האבא של מועמד לנשיאות ג'ון דונובן (ג'ימי סמיתס). מדובר באדם בעל כוח רב מעולם הנפט וגם אב מסור, אשר רוצה לשים את בנו בבית הלבן בכל מחיר.

בסדרה Man With A Plan, השחקנים ואלרי הרפר וסטייסי קיץ' יפציעו כשחקנים אורחים מתמשכים כהורים של הדמות של מאט לה לבנק. נכון לעכשיו מדובר בשני פרקים לפחות.

בסדרה Criminal Minds, השחקן הארולד פריניו (Lost) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור קלווין שואו, סוכן F.B.I לשעבר, אשר נחשד בחיסול אחד המודיעים שלו. שואו מתנגח עם היחידה והם צריכים להחליט באם מדובר בידיד או בפושע.

בסדרה Supergirl, השחקן פיטר גאדיוט (Once Upon A Time In Wonderland) לוהק לתפקיד של Mr. Mxyzptlk, טריקסר מהמימד החמישי, שבדרך כלל היה נטפל לסופרמן והדרך להיפטר ממנו היא לגרום לו לומר את שמו. 

אין תגובות: