יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

ספויילרים: אז, מה ידוע לנו לגבי עשרת הפרקים האחרונים של הסדרה Pretty Little Lairs ?



1. כאשר הסדרה תחזור לעשרת הפרקים האחרונים שלה יעברו דקות ספורות מאירועי פרק סיום החצי הראשון של העונה ונגלה בפרק זה את גורלם של ספנסר, טובי ואיבון. בהפקה לא יימשכו את הסיפור יותר מדי.

2. הדמות של רן חוזרת לסדרה מכיוון מפתיע לחלוטין. היא תופיע פעם או פעמיים לדקות ספורות במהלך תשעת הפרקים הראשונים של העונה (הסצינה הראשונה שלו תהיה עם עזרא) ואז יהיה לה חלק משמעותי בפרק האחרון של הסדרה, גילוי אשר יפתיע רבים בצורה חזקה מאד. מדובר בדמות שיהיה חלק משמעותי בטוויסט האחרון של העלילה בפרק האחרון שלה.

3. התאונה של טובי ואיבון לא קשורה לסיפור של A.D, המפיקים רצו להדגיש שפשוט קשה לעזוב את העיירה, גם אם מאד רוצים. ולכן, אל תצפו ליותר מדי מידע לגביה כאשר הסדרה תחזור לפרקים האחרונים שלה.

4. בתחילת העונה, המשטרה תהיה קרובה מאד לפענוח הרצח של ארצי דנהיל (קולינס).

5. עד תום העונה נגלה מי רצח את שרלוט ונגלה זאת בצורה דרמטית מאד. זה יהיה המניע הגדול החל מפרק 11 של העונה, אבל לא יתגלה עד לפרק האחרון שלה. כמו כן, נגלה את האמת לגבי A.D, מה הייתה התוכנית, מה רצו להשיג בה, מה הצליח ומה נכשל בה.

6. A.D י\תבצע מניפולציות בבנות בכדי להשיג דברים שהיא רוצה וי\תחזיק את הרצח של דנהיל מעל לראש שלהן.

7. בפרק 18 הצופים ידעו, פחות או יותר, מי זה\זו A.D. אם כי הם יחשבו האם הגילוי אכן נכון, התסריטאי של הסדרה טוען שהם לא מתכוונים לשחק עם הצופים בנידון, והניחוש אמור להיות ניחוש נכון.

8. לאחר שהאנה הייתה האקטיבית מאד בחלק הראשון של העונה, בחלק השני של העונה מי שתהיה אקטיבית בחבורה תהיה דווקא אריאה. היא תיקח סיכונים שמעולם לא לקחה ולבדה.

9. הנשיקה של עזרא וניקול תגרום לקרע בין עזרא לאריאה, אותו A.D ינצל\תנצל לטובתו\טובתה.

10. בחצי השני של העונה נגלה את מלוא האמת על "בית הייסטינגס" וכמו כן, נגלה כיצד ספנסר הפכה להיות ספנסר וזה ממש לא מה שהדמות והצופים חשבו שהיא. הגילוי מתבסס על רעיון מתוך ספריה של שרה שפרד.

11. גילוי נוסף שיתבצע בחצי השני של העונה יהיה של אביה של שרלוט (כמו גם אביה של ספנסר).

12. תהיה יותר מחתונה אחת בעשרת הפרקים האחרונים.

13. הדמות של פייג' עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. משולש האהבה שלה עם אמילי ואליסון עדיין לא הגיע לסיומו גם כן.

14. ההריון של אליסון ישפיע על כל הבנות, במיוחד על אמילי. יש משהו מוזר מאד בהריון. האם מדובר בבציות של אמילי ? נצטרך להמתין בכדי לקבל מידע בנושא.

15. לא בטוח שנזכה לראות את דמותה של מליסה עד תום הסדרה בשל ההתחייבות החוזית של טורי דה ויטו, אשר מגלמת את הדמות, ל Chicago Med. בכל מקרה, במידה והיא תופיע זה אמור להיות רק בפרק האחרון של העונה.

16. ל A.D יש עוזרים נוספים בסדרה, למרות שהם לא מודעים לכך שהם עוזרים לו\לה, בדיוק כפי שג'נה לא הייתה מודעת לכך.

17. הופעת הדמות של אדיסון בחצי השני של העונה כנערה המרשעת החדשה של בית הספר נועדה בכדי לסגור מעגל (שם לא כל כך מקורי אדיסון-אליסון...)

18. בהפקה יסגרו את כל הסיפורים שנשארו פתוחים, אבל למרות הכל במידה וירצו לחזור בעתיד עם סרט טלוויזיה יהיו מספיק סיפורים בכדי לעשות זאת.

19. אתם זוכרים את קטע הקפיצה בזמן שהתבצע בסוף הפרק העשירי של העונה השישית, כאשר מישהו מגיע בבית הספר של אליסון עבורה ? הוא עדיין צריך להתרחש. המשמעות ? ספנסר שורדת את הירייה.

20. גם השאלה לגבי מותה של גברת דילורנטיס תקבל תשובה בעשרת הפרקים האחרונים שלה.


דרך אגב, האם ידעתם שארבע הבנות המרכזיות של הסדרה (ללא סאשה פיטרס), מרוויחות כ 42,000 דולרים לפרק ? לא מדובר בספויילר, אבל נחמד לדעת, לא ? 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אתה יכול לעשות שלב סיכום עונה של DEAD OF SUMMER? או מה חשבת עליה?