יום שני, 26 בספטמבר 2016

מבזק: 18 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 20 - 26 בספטמבר 2016



1. הסדרה Dice חודשה לעונה שנייה בת שבעה פרקים על ידי רשת Showtime.

2. הסדרה Victoria חודשה על ידי ITV לעונה שנייה.

3. העונה השנייה של הסדרה Fuller House תעלה ב"נטפליקס" ב 9 בדצמבר 2016.

4. רשת FX חידשה את הסדרות Atalanta ו Beatter Things לעונה נוספת בת 10 פרקים כל אחת.

5. בסדרה Superstore, רשת NBC הזמינה 9 פרקים נוספים מעבר ל 13 הפרקים שהוזמנו לעונה השנייה. העונה השנייה של הסדרה תורכב מ 22 פרקים.

6. בפיילוט Damnation ששת USA מפתחת מצטרפים שני שחקנים: אדם יאנג (Recifty) ולוגן מרשל גרין (Quarry). יאנג יגלם את דמותו של המטיף, סת' דאוונפורט, מרשל גרין יגלם את דמותו של שובר שביתה.

7. בסדרה Grey's Anatomy, השחקן ראבי פאטל (Grandfathered) לוהק לתפקיד אורח בתור טמיר דהר, אח בבית החולים. הוא אמור להופיע בפרק אחד עם אופציה ליותר.

8. בסדרה Outlander, השחקנים ג'ון בל וויל ג'ונסון מצטרפים לעונה השלישית של הסדרה. בל יגלם את דמותו של מורי, סקוטי ובעל לב של זהב. הוא נער אשר רוצה להוכיח שהוא מבוגר ולהדמות לג'יימי. ג'ונסון יגלם דמותו של ג'ו, דוקטור אשר קלייר פוגשת בבית הספר לרפואה. הוא הופך לאחד מהאנשים שהיא בוטחת בו.

9. ברימייק ל Lost In Space שרשת "נטפליקס" מפתחת, השחקן טובי סטפאנס יגלם את דמותו של ג'ון רובינסון.

10. בסדרה Supernatural, השחקן קאדים הארדיסון מגיע לעונה ה 12 כשחקן אורח בתור ראסל למון, מישהו מעברו של קראולי, אשר חשב הרבה על עתידו של לוציפר.

11. בסדרה No Tommorow, השחקנית ג'נה דוואן טאטום (בתמונה) מגיעה לסדרה בתור טיוסדיי, אשה בוהמית בעלת נפש חופשיה, אשר בחירותיה מותירים את אקסבייר ואייבי בכדי לבחון את הגבולות שלהם.

12. בסדרה American Crime, העונה השלישית תהיה מורכבת משמונה פרקים בלבד. כמו כן, השחקנית צ'רי ג'ונס מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאם דומיננטית של משפחה חקלאית.

13. בסדרה Criminal Minds, השחקנית ג'יין לינץ תחזור לעונה ה 12 של הסדרה למספר רב של פרקים בתור אימו הסכיזופרנית של ריד. הפרקים ישודרו בתחילת שנת 2017.

14. בסדרה Bates Motel, השחקנית איזבלה מקנילי (House Of Cards) תפציע בעונה החמישית והאחרונה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כמדליין לומין, אישה חמה, אשר דומה מאד לנורמה בייטס.הצעירה. כמו כן, ברוק סמית (Grey's Anatomy) מצטרפת לסדרה בתור שריף דנה גרין.

15. בסדרה Nashville, השחקן מורי ברטלט מצטרף לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ג'ייקוב פיין, מעצב בגדים כריזמטי.

16. בסדרה New Girl, השחקן דיוויד הורנסבי יפציע כשחקן אורח בפרק אשר ישודר בחודש נובמבר כראש מועצת ההורים של בית הספר שבו ג'ס עובדת ורוצה מאד להרשים.

17. בסדרה Lethal Weapon, השחקנית הילארי ברטון מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת כקארן פאלמר, חוקרת קשוחה מטעם מחלק הסמים של ארה"ב. היא תגיע בשל תיק שהיא עובדת עליו במשך שלש שנים.

18. בסדרה Vikings, השחקן כריס הולדן ריד (Lost Girl, Dark Matter) מצטרף לעונה החמישית של הסדרה כאייבינד, לוחם ויקינגי גדול אשר מתיישב בארץ החדשה

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

דוואן טאטום

D1D1 אמר/ה...

תוקן.