יום שני, 19 בספטמבר 2016

מבזק: 34 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 19-13 בספטמבר 2016



1. רשת NBC חידשה את התכנית America Ninja Warrior לעונה שישית.

2. הסדרה Roadies בוטלה על ידי רשת Showtime לאחר עונה אחת בלבד.

3. הסדרה Bloodline של "נטפליקס" תגיע לסיומה בתום העונה השלישית הקרובה.

4. הסדרה Hands Of Gods של "אמזון" תגיע לסיומה בתום העונה השנייה, אשר תעלה ב 2017.

5. הסדרה The Killing Season תעלה ב 5 בנובמבר 2016.

6. העונה הרביעית של Vikings תעלה בימי רביעי החל מה 30 בנובמבר 2016.

7. העונה השלישית של The Fall תעלה ב 29 בספטמבר 2016.

8. הספין אוף של הסדרה The Good Wife יעלה בחודש פברואר 2017 ויתמקד בדמויות של דיאן, מריסה ולוקה. כמו כן, הסדרה החדשה של Star Trek תעלה רק בחודש מאי 2017.

9. השחקן דיוויד קאפלינסקי, אשר יהיה שחקן אורח בפרק הראשון של Chicago Justice, הודיע באתר שלו שהוא יופיע בסדרה ביום ראשון ה 15 בינואר 2015. אין לכך אישור רשמי. במידה וזה יקרה, למותג של Chicago תהיה סדרה כמעט בכל יום בשבוע (ראשון, שלישי, רביעי וחמישי).

10. בסדרה Dear White People, הקומדיה החדשה שרשת "נטפליקס" מפתחת, השחקן ברנט דורהטי (נואל בסדרה "שקרניות קטנות ויפות") מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאתלט באוניברסיטה בשם ת'יין לוקווד והוא הרבה יותר טוב על מגרש הפוטבול מאשר בכיתה. הסדרה, אשר הוענקה לה הזמנה ל 10 פרקים, תעקוב אחר קבוצה מגוונת של סטודנטים באוניברסיטה ברמה גבוהה שם כמעט ולא מתייחסים לנושאים גזע, למרות שברובה היא מורכבת מאנשים לבנים.

11. בסדרה Designated Survivor, מקלטי וויליאמסון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאדמירל צרנו, סגן המטות המשולבים, איש צבא אשר הופך לאחד מהאנשים שהנשיא החדש סומך עליהם.

12. בסדרה Nashville, השחקנית הטרנסג'נדר ג'ן ריצ'ארדס מצטרפת לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאליסון דל לאגו, פיזיותרפיסטית אשר מסייעת לג'ולייט לאחר תאונת המטוס שלה.

13. בסדרה Rosewood, השחקנים לה טויה לוקט וקאמיל ספירלין מצטרפות לסדרה בתפקיד אורחות מתמשך. לוקט תגלם את דמותה של טוניה, מושא אהבה חדש עבור רוזווד. ספירלין תגלם את דמותה של קיילה. הבת של טוניה. בתחילה קיילה צינית לגבי היחסים של אמה ורוזווד, אחר לאט לאט היא מגלה שרוזווד הוא אדם הגון.

14. בסדרה American Horror Story, השחקן ג'ייקוב ארטיסט (Glee) מצטרף לעונה השישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי.

15. בסדרה Scream Queens, השחקנית קירסטי אלי מצטרפת לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. היא תגלם דמות של מנהלת מעולה בבית החולים.

16. בסדרה Younger, השחקנית קריסטה רודריגז (Smash) תופיע כשחקנית אורחת בעונה השלישית של הסדרה. קריסטה תגלם את דמותה של קים, אשת יחסי הציבור של מיליונר מסילקון וואלי, ברייס ריגר, בפרק אשר ישודר ב 12 באוקטובר. כמו כן, השחקן בן רפפורט (Mr. Robot) לוהק לתפקיד אורח מתמשך בתור מתמחה רפואי בשם מקס הורביץ, מושא אהבה חדש עבור לורן הלר. השניים הלכו ביחד למחנה כשהיו קטנים וכאשר הם נפגשים שוב בבר הם מנסים לחדש את החברות שלהם ולהפוך אותם למשהו מעבר לכך. הוא יופיע לראשונה בפרק השלישי.

17. בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית ברט באטלר (Anger Mangmment) לוהקה לעונה השלישית של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

18. בסדרה The Punnisher, השחקן בן בארנס ("דברי ימי נארניה: הנסיך כספיאן") מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. אין מידע נוסף על הדמות אותו יגלם אולם שמועה גורסת שהא יגלם את דמותו של בובי סיינט, פושע בעלייה אותו גילם בסרט משנת 2004 ג'יימס קארפינלו.

19. בסדרה Homeland, השחקן דומיניק פיומוזה ("האחות ג'קי") מצטרף לעונה השישית של הסדרה כסוכן ה F.B.I, ריי קולינס. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם. כמו כן, העונה השמינית של הסדרה תיכתב כאופציה לסיום הסדרה ורשת Showtime תצטרך להחליט האם היא בכל זאת תרצה להמשיך איתה או לא. בכל מקרה, פרק סיום העונה השמינית ייכתב כפרק סיום סדרה.

20. בסדרה Chicago P.D, השחקן בילי בורק (Zooׂׂ) יפציע כשחקן אורח בעונה הרביעית של הסדרה בתור שחקן בייסבול אגדי לשעבר. הדמות שלו תהיה מעורבת ברצח בפרק השישי של העונה.

21. בסדרה Suits, השחקנית ג'ינה טורס עוזבת את הסדרה בתום הפרק העשירי של העונה השישית. השחקנית מצטרפת לסדרה The Catch בעונתה השנייה בתפקיד מיסתורי בתפקיד אורח מתמשך.

22. בסדרה Supergirl, השחקנית דיכן לצ'מן מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת בפרק הרביעי של העונה כרולטה. על פי ספרי הקומיקס הדמות ניהלה מועדון קרב חייזרי מחתרתי והיא רוצה להכניס את סופרגירל לזירה.

23. בסדרה Fuller House, האל ספארקס לוהק מחדש לתפקיד נלסון, החבר לשעבר של די ג'יי. הוא יפגוש אותה לראשונה בפגישת מחזור של הכיתה. במקור גילם את הדמות ג'ייסון מרסדן.

24. בסדרה Crazy Ex Girlfriend, סקוט מייקל פוסטר (Greek) לוהק לתפקיד כמושא אהבה אפשרי עבור ריצ'ל בלום.

25. בסדרה Bull, השחקנית ג'יל פלינט (The Night Shift, בתמונה) לוהקה לתפקיד אורח של פרק אחד בסדרה כדיאנה, עורכת דין מצליחה ובטוחה בעצמה. במהלך הפרק מתברר שזו לא הפעם הראשונה שדרכי דיאנה ובול נפגשים.

26. בסדרה Blindspot, השחקן ג'ונתן פטריק מור לוהק לתפקיד אורח מתמשך בעונה השנייה של הסדרה בתור אוליבר קיינד, יועץ אשר חובר לג'יין.

27. בסדרה Frequency, השחקן כריס אמרסטרונג יופיע כשחקן אורח בסדרה החדשה של רשת ה CW כקארל פירס, פרופסור מניפולטיבי, אשר עובר לצד האפל...לאחר שהוא שוהה בכלא בשל הריגת שכנו הוא מארגן מפגש עם הבלשית ריימי סאליבן, כאשר הוא טוען שיש לו מידע שימושי עבורה.

28. בסדרה Lost In Space. ברימייק של "נטפליקס", השחקנית טיילור ראסל (Falling Skies) לוהקה לתפקיד ג'ודי רובינסון, אשר במקור גילמה מרתה כריסטן.

29. בסדרה Making History, השחקן בן ורן לוהק לתפקיד אורח מתמשך בתור ד"ר תיאודור אנטוני קובל, פרופסור במחלקת ההיסטוריה ומנטור עבור כריס. הוא לא אוהב את העובדה שכריס מזניח את הקריירה שלו עבור דן ומכונת הזמן שלו.

30. בסדרה Fargo, השחקנית מארי אליזבת ווינסטד (BrainDead) לוהקה בתור ניקי סוואגו, אשה שזה עתה השתחררה מהכלא. יש לה תכנית והיא תמיד צעד לפני כולם. כמו כן, סקוט מקנירי (Halt & Catch Fire) מגיע לתפקיד אורח מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

31. בסדרה Elementary, השחקנית בטי גילפין אשר גילמה את דמותה של פיונה הלבורן, מושא האהבה החדש של שרלוק בעונה הרביעית, תחזור לעונה החמישית של הסדרה.

32. בסדרה Pitch, השחקניות ריטה ווילסון ולינדזי פונסקה יגיעו כשחקניות אורחות לסדרה החדשה של רשת FOX. ווילסון תגלם את דמותה של אנדראה, פיזיותרפיסטית מומחית, אשר הקבוצה שוכרת עבור ג'יני. פונסקה תגלם את דמותה של קארה, מלצרית חופשיה בנפשה, אשר מתחברת לג'יני ומראה לה כיצד אנשים רגילים בגילה חיים.

33. בסדרה Gypsy, השחקנית הבריטית מלאני ליבורד מצטרפת לסדרה

34. בסדרה Girlfriend Guide To Divorse, השחקנית דייזי בייטס (Chicago Fire) מצטרפת לסדרה בתפקיד של ג'מה, ביליונרית אקצנטרית, אשר חוברת לפיבי ומוכנה להתנסות בדברים חדשים. 

אין תגובות: