יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

פרסום: 21 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (27 בספטמבר 2016)



רשת Showtime מפתחת קומדיה אפלה חדשה בשם Keeping It Real אודות כוכב קולנוע המרוכז בעצמו, אשר מטייל בעולם בכדי להכניס את עצמו לתקריות בינלאומיות. וולטון ג'וגינס (Justified) יככב בסדרה.



Hulu מפתחת דרמה חדשה בשם Postal בעקבות קומיקס בעל אותו שם. הסדרה מתרחשת בעדן, עיירה אשר מאוכלסת בפושעים נמלטים. בעיירה זו לכל אחד יש סוד, אך הם מגיעים לעיירה בשביל סיכוי נוסף לחיים אחרים, להיות מישהו אחר, עד אשר עברם מתחיל לצוץ.



רשת A&E מפתחת דרמה אודות הכנסייה הסיינטולוגית. הפרוייקט, אשר ליאה רימיני עומדת בראשו, אמורה לעלות בשנת 2017. הסדרה תספר את סיפורה ש רימיני בכנסייה גם לאחר עזיבתה בשנת 2013.



רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה The Last Policamen. עיבוד טלוויזיוני לספרו המדע בידיוני של בן ה ווינטרס. הסדרה תעקוב אחר בלש בניו המפשייר בשנים האחרונות של האנושות בשעה שאסטרואיד מתקרב בכדי להשמיד את כדור הארץ. למרות הקטסטרופה הקרובה הבלש ינסה להמשיך לפתור את מקרי הפשע בכדי למנוע כאוס.

רשת NBC העניקה התחייבות לקומדיה בשם Spaced Out. מדובר בקומדיה אשר תתרחש במקום העבודה, נסיעה מסחרית לחלל.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה מבית היוצר של לברון ג'יימס בשם There Goes The Neighborhod. הקומדיה תעסוק במשפחה לבנה אשר הופכת להיות המשפחה הלבנה היחידה בשכונה שחורה בקליבלנד.



רשת FOX מפתחת אופרת סבון על פי הספר Red Moon. הסדרה מתחרשת בעולם שאנשי זאב חיים לצד בני האנוש כבני מיעוטים. לאחר מעשה טרור על אדמת ארה"ב, אשת זאב מטעם ה F.B.I צריכה לעבוד במסווה בעולם אותו רצתה להדחיק בכדי למנוע אירוע טרור נוסף.

רשת FOX קנתה זכויות לקומדיית רפואה חדשה בשם The Might Hurt. הסדרה תעסוק בקבוצה של רופאים בבית חולים ווילשר ממוריאל, אשר מתקשים להסתיר שלמרפאה הפרטים שלהם יש בעיות אתיות.



רשת ABC מפתחת דרמה בשם The Marquis, אופרת סבון סקסית וקצבית אשר מתמקדת בבניין אקסלוסיבי במנהטן.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Grace. הסדרה תתרחש בעיירה הדימיונית גרייס, מיזורי ותמקד במשפחה בוגרת, אשר חייה משתנים לאחר שאביהם, איש הכמורה, מתוודה בפניהם שהוא הומוסקסואל.

רשת ABC מפתחת דרמת המשך ללהיט משנות השמונים "מגנום בלש פרטי" עם התחייבות לתסריט. הדרמה אמורה לעסוק בלילי, בתו של מגנום מהסדרה המקורית, אשר חוזרת להוואי בכדי לקחת על עצמה את החברה של אביה. היא תפתור פשעים בשעה תנסה לפצח כנופיית ריגול אשר גרמה לסילוקה מהצי.

רשת ABC מפתחת דרמה משטרתית בסגנון "קגני ולייסי" אודות צמד שוטרות בשם בילי לואו ומרתה לי אשר ינסו להעניק צדק לכל מי שצריך. 

רשת ABC מפתחת קומדיה משפחתית לטינית אודות 3 בני משפחה, שניים מהם יגולמו על ידי פליפה אספרצה ודסטין יבארה, קומיקאים לטיניים, אשר חיים תחת קורת גג אחת בבויל הייטס, שכונה מקסיקנית-אמריקאית בלוס אנג'לס. אחד שואף להיות ראש העיר, אחד אהוב על ידי כל השכונה והשלישי מאחד את המשפחה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אשר תספר את מה שקורה לצד חברות טובות לאחר שאחת מהן נפטרת.



רשת CBS אישרה קומדיה חדשה בשם Superior Donuts על פי מחזה משנת 2008. בקומדיה יככבו ג'רמיין פאולר, כעובד חדש בחנות דונאטס בשיקגו, וג'אד הירש כבעלים של החנות. משתתפים נוספים: קייטי סיגל, דיוויד קוצ'נר, מאז ג'ובראני, אנה ברשניקוב, דריאן סטיל אוונס ורל באטל.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה עם התחייבות לפיילוט אודות קבוצה של חוקרים במחלקה הצפון מזרחית של מקרי פשעי שנאה בארה"ב. הם צריכים לפתור פשעים נגד האנושות אך תוך שמירה על כבוד המקומיים והשלכות על כל הארץ.

רשת CBS אישרה דרמה חדשה בשם Perfect Citizen. הדרמה תעקוב אחר יועץ משפטי לשעבר עבור ה N.S.A, אשר לאחר שהיה מלשן בסקנדל בינלאומי לוקח על עצמו קריירה חדשה במשרד עורכי דין בבוסטון. כשהוא שם הוא צריך להבין שחצי מהאזרחים במדינה חושבים שהוא פטריוט והחצי השני חושבים שהוא בוגד. 

רשת CBS מפתחת קומדיה אודות משפחה לא מתפקדת בתקופת מעבר, שנה לאחר שאב המשפחה נפטר.



רשת ה CW מפתחת דרמת על טבעית חדשה בשם Stick Man, אשר תתמקד באשה אשר עושה סרטים דוקומנטריים ועתה היא חוזרת לעיירה שלה בכדי לתעד את מה שקורה לאחר רצח אחיה והמשפט. היא מוצאת את עצמה מסמפטת את הרוצח וכן קשר אפשרי בין רצח אביה לאירועים על טבעיים.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה אותה מפיק מייקל וות'רלי (NCIS, Bull) אשר תהיה עיבוד מחדש לסיפורה של מאטה הארי, הרקדנית המפורסמת במלחמת העולם הראשונה אשר נחשבה לסוכנת כפולה. לאחר מותו הברוטאלי של ארוסה, מאטה נכנסת אל עולם הריגול בכדי לנקום את מותו. 

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם Life Sentence. הדרמה תעסוק באישה צעירה אשר מאובחנת כחולת סרטן סופנית. לאחר שהיא מגלה שהיא לא באמת חולת סרטן היא תצטרך לחיות עם הבחירת שלה כאשר חשבה שהיא עומדת למות. 

אין תגובות: