יום שלישי, 14 ביוני 2016

חדשות קולנוע: מה אנחנו יודעים, נכון לעכשיו, על הסרט השלישי בסדרת סרטי ת'ור ?



לפני מספר ימים אושר שהפקת הסרט "ת'ור: ראגנרוק" תחל ב 4 ביולי באוסטרליה. בשעה שלגבי הסיפור, מעט מאד אושר מבחינה רשמית, אפשר כבר לומר שלפחות מבחינת הקאסט, התמונה מתחילה להתבהר, בשעה שקייט בלאנשט (הלה), ג'ף גולדבלום (The Grandmaster), קארל אורבן (סקרוג') ותסה תומפסון (ואלקירי) יופיעו בסרט. מארק רפאלו ישתתף גם כן בסרט כהאלק ובשעה שקידם את הסרט שלו Now You See Me 2 הוא מסר מספר פרטים כיצד ת'ור משתלב בסיפור.

הדמות של האלק הופיעה בפעם האחרונה בסרט "הנוקמים 2", כאשר בסופו הוא נעלם למקום בלתי ידוע. ת'ור והאלק היו שני "הנוקמים" שלא הופיעו בסרט השלישי של "קפטן אמריקה", אך הם יופיעו בצוותא בסרט השלישי בסדרת סרטי ת'ור בעוד כשנה. במהלך ראיון, מארק רפאלו טען כי ברוס באנר יאלץ להתמודד נגד האלטר איגו שלו - "האלק".

לטענת רפאלו, באנר כל הזמן מנסה לברוח מ"האלק" או מנסה להתכחש לכך שהוא קיים, אבל בסוף של דבר הוא יצטרך להתמודד מולו והיצור היחיד ש"האלק" פוחד ממנו הוא ברוס באנר. הם יצטרכו למצוא את הדרך להתקיים אחד לצד השני.

כריס המיסוורת' (ת'ור), טום הידלסטון (לוקי), אנתוני הופקינס (אודין) ואדריס אלבה (המינדייל), אשר הופיעו בשני הסרטים הראשונים בסדרת סרטי "ת'ור", אישרו שהם יופיעו גם בסרט השלישי בסדרה. כמו כן, אושר שנטלי פורטמן לא תשתתף בסרט כג'יין פוסטר. נשיא אולפני "מארוול", קווין פייג', הודיע ש"ת'ור: ראגנרוק" יתרחש בעיקרו בחלל ומעט מאד על פני כדור הארץ. בשעה שמידע נוסף לא שוחרר עדיין, שמועות רבות מתרוצצות.

אחת מהשמועות היא שהלה, ה"נבל" העיקרית בסרט, תשתף פעולה עם לוקי ותגרום לגירושו של ת'ור מאסגרד ובמהלכו תהרוס את הפטיש של ת'ור. ת'ור יוצא למסע, אשר יביא אותו לכוכב מלא בגלדיאטורים, שם הוא צריך להילחם נגד אלוף מושחת ("האלק" בגילומו של מארק רפאלו). זה מוביל ל"מסע דרכים קוסמי" של האלק ות'ור. אף אחד מהפרטים הללו לא אושר.

אין תגובות: