יום שני, 20 ביוני 2016

מבזק: 15 הידיעות שבלטו בין ה 13 ל 19 ביוני 2016



1. העונה השנייה של הסדרה Narcos תעלה ב"נטפליקס" ב 2 בספטמבר 2016.

2. בסדרה Gotham, מלהקים מחדש את הדמות של אייבי פפר מלוהקת מחדש. כלומר, לא נזכה לראות יותר את השחקנית קלייר פולי (בתמונה). הסיבה ? בסדרה מעוניינים דמות מבוגרת יותר בכדי להפוך ל"פוייזן אייבי". הליהוק יהיה של שחקנית בסוף שנות העשרה שלה. כמו כן, היא תהפוך לחלק מהקאסט הראשי.

3. בסדרה MacGyver, השחקן ג'סטין היירס (Rush Hour) לוהק כחלק מהקאסט הראשי כוילט בוזר, השותף לדירה השאפתני של מקגיוור.

4. הסדרה "תרגיע" תשוב לעונה תשיעית ברשת HBO.

5. הסדרה Younger חודשה לעונה רביעית. כמו כן, הסדרה תשוב לעונה שלישית ב 28 בספטמבר 2016.

6. בסדרה American Gods, השחקנים אורלנדו ג'ונס (Sleepy Hollow), ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפילה") ואומיד אבטהי ("דמיאן") מצטרפים לסדרה החדשה של רשת Starz. לגבי אומיד, הוא יהיה שחקן אורח מתמשך בעונה הראשונה עם אפשרות להפוך לחלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.

7. בסדרה Shades Of Blue, השחקנית אנה גאן תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בתור אשת מועצה בקו עלייה. היא הייתה תחת חסותו של ווזניאק (ליוטה) וגם קצת של הארלי (לופז) עד שהפכה לקפטן ולאחר מכן פתחה בקריירה פוליטית. כמו כן, לוליטה דודידוביץ', אשר גילמה את דמותה של לינדה, עוזבת את הסדרה. התפקיד שלה לוהק מחדש ומרגרט קולין תגלם את הדמות.

8. עכשיו זה סופי: העונה השביעית של Pretty Little Lairs תהיה האחרונה שלה. וזאת למרות שמועות ורמיזות בחודשים האחרונים שאולי תופק עונה שמינית לסדרה או אולי סרט טלוויזיה.

9. בסדרה Arrow, השחקן ריק גונזאלס (Reaper) לוהק לדמות של ג'ייסון סיבורן, כאשר בקומיקס הוא גם נודע כ Wild Dog, פורע חוק נוסף, שמגיע ל"סטאר סיטי" מתוך מטרה שה"חץ הירוק" ייקח אותו תחת חסותו. כמו כן, השחקן ג'וש סגארה (Chicago P.D) מצטרף כחלק מהקאסט הראשי כאדריאן צ'ייס, התובע המחוזי החדש ובעל הברית החדש של אוליבר קווין, אשר מעוניין לנקות את הרחובות בצורה חוקית.

10. בסדרה Legends Of Tomorrow ניק זאנו מצטרף לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור ד"ר נייט הייווד, היסטוריון שהסבא שלו היה קומנדר סטיל, חבר ב Justice Society Of America.

11. בסדרה NCIS, השחקן ווילמר וולדרמה ("המופע של שנות ה 70") לוהק כחלק מהקאסט הראשי והוא יחליף את דמותו של דינוזו ("מייקל וות'רלי). הוא היה סוכן NCIS, אשר קיבל על עצמו משימה במסווה ונעלם. עתה הוא צץ, אבל הוא כבר לא אוהב לפעול כל כך לפי החוקים.

12. בסדרה Scream Queens, השחקן ג'ון סטאמוס לוהק כחלק מהקאסט הראשי לעונה השנייה של הסדרה בתור ד"ר ברוק הולט, המנתח הראשי של בית החולים.

13. בסדרה Masters Of The Sex, השחקנים אלישיה ריינר ("כתום הוא השחור החדש"), ג'רמי סטרונג (The Big Short) ואשלי זוקרמן ("מנהטן") מצטרפים לעונה הרביעית של הסדרה בתפקידי אורח מתמשכים.

14. בסדרה Reign, השחקן סטיבן לונד (Bitten) יופיע בתפקיד אורח מתמשך כלוק, בחור טוב שיש לו אב שערכי המוסר שלו השתבשו: לורד סטפן נארסיס. נארסיס מעוניין שבנו יהיה לצד הנסיכה קלוד. והוא אכן יסבך לה את החיים.

15. בסדרה The X Files, השחקנית ג'יליאן אנדרסון טוענת כי למרות כל הדיבורים מסביב, עדיין ברשת FOX לא פנו אליה או לדיוויד דוכבני לחזור לעונה נוספת של הסדרה ולכן היא ממשיכה בחייה ופונה לפרויקטים אחרים. 

2 תגובות:

אורן אמר/ה...

בלי הרבה קשר: Designated Survivor שצפוי להגיע לעונת הסתיו - האם עונת הסתיו זה ספטמבר-אוקטובר? ראיתי שהתוכנית משובצת לימי רביעי בעשר בלילה, אבל לא כתוב מאיזה תאריך בדיוק אלא רק "סתיו".

D1D1 אמר/ה...

עונת הסתיו היא מחודש ספטמבר עד תקופת החגים. עונת החורף מתחילה מתקופת החגים ועד אמצע או סוף מרץ. בדרך כלל מתייחסים אל העונות הללו ביחד. עונת האביב מתחילה באמצע או סוף מרץ עד חודש מאי ובאמצע או סוף חודש מאי מתחילה עונת הקיץ עד אמצע-סוף חודש ספטמבר.
לגבי הסדרה, היא תתחיל בסוף חודש ספטמבר.