יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

פינת D1D1 רואה סרטים

Run All Night - מרדף לילי



עושה רושם שליאם ניסן לא מפסיק לככב בסרטי אקשן. זה מתחיל להזכיר את מבול הסרטים של סטיבן סיגל, כמובן שללא היכולת להציג אומניות לחימה. הפעם, ניסן מגלם את דמותו של ג'ימי קונלון, רוצח עבור ראש משפחת פשע בשם שון מגוויר (אד האריס), אשר מחסל את בנו של הבוס מאחר והלה ניסה לרצוח את בנו מייקל (ג'ואל קינמן הזכור מהסדרה The Killing), כשהבחין שהוא חיסל שני רוצחים אלבניים ולא רצה שילשין עליו למשטרה. ג'ימי מנסה להציל את חיי בנו ומשפחתו בשעה שהעולם התחתון וגם המשטרה רודפים אחריהם.

הסרט מזכיר במידת מה את סרטי Taken, כאשר במקום בת הפעם לליאם ניסן יש בן. גם בסרט זה יש אקשן כמעט בכל שתי דקות והוא לא נפסק עד תום הסרט, אבל התסריט שלו כל כך משעמם, הדיאלוגים שלו גרועים וקטעי האקשן כל כך מעייפים, צפויים ומשוחזרים מכל כך הרבה סרטים. אין בסרט הזה אלמנט אחד חדש, אלא אוסף של רעיונות מסרטי אקשן אחרים ושמות מפורסמים. לולא שיחקו בסרט ניסן והאריס סביר להניח שהיו מקטלגים אותו כסרט מדרגה ג והוא היה מגיע ישירות לספריית ה DVD.

בעיה נוספת של הסרט היא העריכה המעצבנת שלו, כאשר עושה רושם שהבמאי והעורך ניסו להיות מתוחכמים ולהפוך אותו לסרט אקשן חזק עוד יותר, במיוחד כאשר עברו מלוקשיין ללוקיישן, אבל זה לא עבד. הצופה מבין שמדובר בהתחכמות מיותרת מהר מאד.

אז, לראות או לא לראות ?

רק אם נגמרו לכם הסרטים והסדרות ברשימה שלכם ואתם צריכים להעביר שעתיים. לא שעתו היפה ביותר של ליאם ניסן. סרט פחות מבינוני.

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

יש שחקנים שהציבור פשוט אוהב לראות ולשמוע
ולא משנה מה הסרט יהיה איזה תפקיד הוא משחק
כמו קבוצת ספורט שאנשים אוהדים אותה גם אם היא הפסידה לקבוצה יותר חלשה
זה עניין פסיכולוגי שהשכל שלנו אוהב מה שהוא מכיר אפילו שיש עוד דברים מסביב

אנונימי אמר/ה...

התחלתי לראות את הסדרה impastor ומאוד אהבתי.. (מייקל רוזנבאום מעולה!)
איך היא ברייטינג? מה הסיכוי לחידוש לעונה נוספת?