יום שני, 10 באוגוסט 2015

מבזק : 33 ידיעות (10 באוגוסט 2015)



1. בסדרה Secrets & Lies, השחקן קני ג'ונסון (The Shield) מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. קני יגלם את דמותו של דני, אשר מהר מאד הופך לחשוד אפשרי ברצח קייט והוא יסבך את חייו של אריק. כמו כן, יש לו משימה והוא לא יעצור עד אשר הוא היא תצא לפועל. שחקנית נוספת שתצטרף היא אנני לין מקורד
(90210) בתור מלאני וורנר, אשתו של פטריק וורנר.

2. בסדרה Galavant, השחקן ג'ון סטאמוס יחזור לעונה השנייה.

3. רשת FOX הודיעה שהיא עדיין מפתחת את הריבוט לסדרה 24, ובכל מקרה קיפר סאת'רלנד לא יחזור לריבוט.

4. הקרוסאובר של Bones ו Sleepy Hollow יתרחש לפני חג ליל כל הקדושים האמריקאי.

5. רשת FOX הודיעה שהיא במשא ומתן מתקדם ועל סף סיכום עם "מארוול" להפקת סדרה של X-Men.

6. בסדרה Reign, השחקן טום אוורט סקוט מצטרף כוויליאם, יועץ חשוב עבור המלכה אליזבת'.

7. רשת FOX הודיעה שהיא אישרה הפקת עונת המשך ל Prison Break בת 10 פרקים. לטענתם, מדובר בסדרה מוגבלת והיא לא תתייחס לסיום הסדרה בה הדמות הראשית מתה, משום שדמותו של מייקל תופיע בעונה החדשה.

8. בסדרה Shooter, ראיין פליפה יגלם את הדמות הראשית בפיילוט של הסדרה החדשה שרשת USA מפיקה על פי הסרט בכיכובו של מארק וולברג.

9. בסדרה Bones, השחקנית קים רייבר (24) תופיע כשחקנית אורחת בשני פרקי פתיחת העונה ה 11 בתור סוכנת F.B.I בשם גרייס מילר, אשר מעורבת בחקירה של ההיעלמות הסוכן סילי בות'.

10. בסדרה Empire, הזמרת מריה קארי תופיע בהופעת אורחת בעונה השנייה.

11. בסדרה iZombie, רוברט נפר (Prison Break) לוהק כאביו של בליין.

12. בסדרה Legends of Tomorrow, השחקן קאספר קראמפ לוהק לתפקיד וונדל סאווג'. הוא יופיע בפרק הקרוסאובר של Arrow  ו The Flash וכשחקן אורח מתמשך בסדרה החדשה. כמו כן, השחקן פאלק האנטשל יגלם את תפקיד הוקמן. גם הוא יופיע בפרק הקרוסאובר.

13. בסדרה Supergirl, ג'נה דאון טאטום (The Witches of East End) [בתמונה] לוהקה לדמותה של לוסי ליין.

14. בסדרה "12 הקופים", סקוטי תומפסון (Skyline, Star Trek) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשכת לעונה השנייה של הסדרה בתור מאנטיס, נוסעת חמקמקה בזמן, אשר נעה בין השנים 2043 ו 1940. היא תהיה במצב של לחימה מול קול ורמזי על השליטה בעבר ובעתיד של ההיסטוריה האנושית.

15. בסדרה Castle, השחקן ג'ק קולמן יופיע בפרק הפתיחה הכפול של העונה השמינית של הסדרה. כזכור, הוא גילם את דמותו של סנטור, אשר משך בחוטים וגרם למות אימה של בקט ועתה הוא בכלא.

16. בסדרה Hawaii Five-O, שחקן הפוטבול ג'רי רייס יופיע כשחקן אורח בעונה השישית של הסדרה בתפקיד עצמו. הפרק המדובר יהיה הפרק הרביעי של העונה.

17. בסדרה Gotham, השחקנים אנדרו סטיוארט ג'ונס וויקטוריה קארטגנה (מונטוניה ואלן) לא יחזרו כחלק מהקאסט הראשי לעונה השנייה, אולם אולי יפציעו במהלכה.

18. בסדרה The Flash, השחקן קיינן לונסדייל לוהק לתפקיד ויילי ווסט, אשר לימים יהפוך לדמות של "קיד פלאש". הוא יופיע בעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי.

19. פול לי, נשיא רשת ABC, הודיע שיכול מאד להיות שיופק ספין אוף לסדרה Revenge למרות שעדיין זה לא הפך מתיאוריה למעשי.

20. בסדרה Blood & Oil, השחקנית מירנדה ריי מאיו מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור לייסי בריגס, בתו הצעירה של האפ. את הדמות גילמה בפיילוט קתלין קארבר.

21. החצי השני של העונה החמישית של הסדרה Haven יחל ב 8 באוקטובר 2015.

22. בסדרה "ברוקלין 9-9", השחקן ביל האדר לוהק לתפקיד הקפטן החדש של התחנה בפרק הראשון של העונה השלישית.

23. בסדרה Mom, השחקנית אמילי אוסמנט (Young & Hungry) תופיע בעונה השלישית של הסדרה למספר רב של פרקים בתור ג'ודי, מכורה לסמים, אשר בוני וכריסטי מנסות לעזור לה.

24. בסדרה Chicago P.D, השחקן קלאנסי בראון (The Flash) יגיע לסדרה כשחקן אורח בתור אדי ליטל, אחד מהמודיעים של וויט.

25. בסדרה The Good Wife, השחקן פיטר גלגר (Covert Affairs) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאירווין קארבר, עורך הדין של הביליונר ריס דיפל, אשר מסופח למשרד עורכי הדין של לוקהארט, אגוס, לי. הוא מעדיף דיון תרבותי, אבל יעשה הכל בכדי לשרת את מטרות אדונו.

26. רשת FX חידשה את הסדרה The Strain לעונה שלישית, אשר תעלה בקיץ 2016.

27. בימים אלו עובדים על פיתוח ראשוני של סדרת טלוויזיה לסרט Training Day. הפרויקט עדיין לא מקושר לאף רשת ברודקאסט, למרות שכולן מתעניינות.

28. בסדרה The X Filies, השחקנית שילה לארקן תחזור לגלם את התפקיד של מארגרט סקוטי, אמה של סקאלי.

29. רשת FX הודיעה על תאריכי עלייה של סדרות:
The Bastard Executioner (סדרה חדשה) תעלה ב 15 בספטמבר 2015.
American Horror Story: Hotel תעלה ב 7 באוקטובר 2015.
Fargo - עונה שנייה - תעלה ב 12 באוקטובר 2015.

30. הסדרה Sense8 חודשה לעונה שנייה על ידי "נטפליקס", אשר תעלה בשנת 2016.

31. בסדרה NCIS:LA, השחקנית פאמלה ריד תופיע כשחקנית אורחת בעונה השביעית של הסדרה כאמו של דיקס.

32. בסדרה Black Sails, השחקן פרנסיס צ'ולר יגיע לעונה השלישית של הסדרה כלוטננט פרקניס. מדובר בתפקיד אורח מתמשך. אין מידע, נכון לעכשיו, על התפקיד.

33. העונה השנייה של Kingdom תעלה ב 14 באוקטובר 2015.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

הם פשוט הולכים להתעלם לחלוטין מהמוות של מייקל? אין לי בעיה אם יחזירו אותו באופן קלישאתי, אבל להתעלם לחלוטין מעצם המוות שלו?