יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: שקרניות קטנות ויפות, חברים, 90210, Sense8, באפי קוטלת הערפדים, טירונים בכחול, באנשי, מר רובוט ועוד...

שאלה ראשונה הינה על סדרת כבלים: 

מה דעתך על פרק הסיום של שקרניות קטנות ויפות (6x10)?




תגובה:

בתחילה חשבתי לחכות כמדי שנה לכתוב "שלב סיכום עונה" לסדרה רק בתום העונה, אבל כאשר התיישבתי לנסות לסכם את החצי הראשון של העונה (בכדי לא לשכוח את מה שאני רוצה לומר עד שהחלק השני של העונה יעלה בעוד מספר חודשים) מצאתי את עצמי כותב סיכום של שלשה עמודים (ומדובר על עשרה פרקים בלבד) ולכן אין לי טעם לחכות עד לתום העונה בכדי לסכם את כולה (כאשר אז תהיה כתבה יותר מדי ארוכה של יותר מחמישה עמודים). בעוד יומיים אפרסם את "שלב סיכום העונה" לחצי הראשון של העונה ובו אתייחס גם לפרק האחרון של עונת הקיץ. יש למה לחכות. 

שאלה ראשונה: 

קראתי איפה שהוא על איחוד של 90210 ב SHOWTIME האם זה נכון ? ואם כן אפשר עוד פרטים?




תגובה:

לא, אין איחוד. נקודה. יהיה פרק של מאחורי הקלעים של הסדרה המקורית ברשת Lifetime עם שחקנים אחרים אשר יגלמו את הדמויות של דילן, ברנדה, ברנדון, סטיב והשאר... 


השאלה הבאה מתייחסת לסדרות וותיקות: 

תוכל להגיד לי מתי יש פרקי cross over בין הסדרות של סטארגייט?
תוכל להגיד לי מתי יש cross over בבאפי ואנג'ל?תודה



תגובה:

לצערי התשובה שלילית. זה יצריך ממני לעשות עבודת מחקר וייקח לי יותר מדי זמן. זמן שאין לי. שוב, מצטער. 


ושאלה על סדרה של יוצר מעולה: 

תהיה לsense8 עונה 2?,ומה דעתך עליה?




תגובה:

אני יודע שהשאלה נשאלה לפני זמן מה, אבל במידה ולא קיבלת תשובה על כך ממקורות אחרים: הסדרה חודשה לעונה שנייה. 


ובחזרה לסדרות בינוניות:

האם השמועות שrookie blue תקבל עונה נוספת נכונות?




תגובה:

לא. עושה רושם שמדובר בסוף הדרך של הסדרה, לפחות בכל מה שקשור לרשת ABC. יכול מאד להיות שהיא תחודש בקנדה (שם היא מצליחה בצורה יחסית) ואז אולי רשת ABC תרצה לייבא את הסדרה במחיר נמוך. נכון לעכשיו, אין הודעה רשמית, אבל על פי איך שהסדרה נסגרה בתום העונה השישית עושה רושם שמדובר בסוף הדרך. 


ויש גם שאלה כללית:

"חברים" או "איך פגשתי את אמא" ?




תגובה:

אין בכלל תחרות. "חברים". 


ביקשו גם את דעתי על מספר סדרות: 

מה דעתך על MR Robot?

מה דעתך על izombie?






תגובה:

לגבי Mr. Robot, הפיילוט היה בסדר, אבל באופן כללי אני מאוכזב מאד מהסדרה. לא התרשמתי. 
לגבי iZombie, בסדר ולא יותר מכך. בהחלט לא סדרה גדולה, אבל גם לא משהו שאי אפשר לצפות בו פעם בכמה שבועות אם אין משהו אחר לצפות בו. 


יש בקשה משד משחת:

היי
תודה רבה על הידיעות
אם תוכל להעלות רשימה של הסדרות שהעונה זו העונה האחרונה שלהם
מהסדרות שאמורות לעלות בספטמבר -אוקטובר-נובמבר
תודה מראש:



תגובה:

נכון לעכשיו, אין סדרה שידוע מראש בוודאות שזו העונה האחרונה שלו. 


ויש גם שאלה לגבי פיילוט חדש של רשת של ABC:

תודה! רק לגבי הספין אוף של ש.י.ל.ד: לא צולם כבר פיילוט שנדחה, או שרק הייתה תוכנית והם ירדו ממנה ועכשיו החליטו לחדשה?



תגובה:

לא, לא צולם פיילוט. הייתה מצגת בפני ראשי רשת ABC ובסופו של דבר הוחלט לא להתקדם איתה הלאה. 


ושאלה על קומדיה חדשה: 

התחלתי לראות את הסדרה impastor ומאוד אהבתי.. (מייקל רוזנבאום מעולה!)
איך היא ברייטינג? מה הסיכוי לחידוש לעונה נוספת?





תגובה:

מאחר ומדובר בקומדיה המשודרת ברשת כבלים בשם TV Land, קשה מאד להעריך את נתוני הרייטינג שלה, כאשר ממוצע הפרקים עד כה הוא כמיליון צופים לפרק. בשל כך קשה גם להעריך באם היא תזכה לעונה נוספת. מה שכן אפשר לומר הוא, שבדרך כלל הרשת מעניקה ניסיון נוסף גם לסדרות בעלות רייטינג בינוני בהתחלה, כך שיש סיכוי לעונה נוספת. נצטרך להמתין להודעת הרשת או להדלפות בנושא. 


ולסיום, מקבץ שאלות שהגיעו במייל: 

שלום D1D1 כמו תמיד אני נהנה מקריאת הבלוג המקצועי בקביעות. 
אם אפשר כמה שאלות:

1. אם תוכל להמליץ לי על כמה סרטי שודים מתוחכמים ולא כבדים מדי ושגם לא יהיו ישנים.

2. מה דעתך על הסדרה Strike back.

3. מתי תתחיל עונה רביעית לסדרה banshee. ועונה חמישית לPerson of interest.

4. שאלתי אותך לפני כמה זמן אבל עכשיו אני יהיה יותר ספציפי, אם תוכל להמליץ לי על כמה סדרות שהם לא כל כך מוכרות (כי את המוכרות אני מכיר וגם את מה שרץ עכשיו אני מכיר) מהשנים האחרונות עם לא יותר משלש ארבע עונות, לא משנה הסגנון. למשל אהבתי את הסדרות banshee, person of interest,how i met your mother, suits, true detective, backstrom, empire, game of thronse, the walking dead, better call soul

5. זה נכון שעוד כמה זמן הבלוג יסגר? ואם כן למה?




תגובה: 


1. "הג'וב האיטלקי" וה"ג'וב הבריטי" וכן סרטי "אושן" היו סרטים לא רעים בכלל. ראית אותם ? 

2. אני אוהב את הסדרה. לא מדובר בסדרה גדולה, אבל אני צופה בה. העונה הראשונה שלה הייתה מעולה, אבל אז היא עברה שינוי וירדה מעט ברמה, כאשר הפכה לעוד דרמת אקשן עם קצת סקס. 

3. העונה הרביעית של Banshee תעלה בינואר 2016. אין מידע על מועד עליית העונה החמישית של Person of Interest. 

4. את "ג'ונתן קריק" ראית ? Life On Mars בגרסה הבריטית ראית ? או את  Wire in The Blood ? "ורוניקה מארס" ?  Underbelly ? 
בגזרת הקומדיות: ניסית את Mrs Browns Boys ? או את The It Crowd ?

5. לגבי הבלוג, למרות שהספירה לאחור ירדה מהאתר, התאריך לסיום הבלוג נשאר. אמצע או סוף חודש מאי 2016, אם כי יכול מאד להיות שזה יקרה לפני כן. לגבי הסיבה, זה כבר יותר מחוסר בזמן. בפוסט האחרון שאפרסם אציין הכל. עד אז, נסו ליהנות עד כמה שאפשר ואל תעזבו. הישארו נאמנים עד הסוף...

3 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה רבה על כל התשובות

אנונימי אמר/ה...

תודה על המענה וחבל שההנאה מהבלוג עומדת להסתיים :(

אנונימי אמר/ה...

סרט שוד נוסף שמומלץ בחום הוא Inside Man או בתרגום לעברית האיש שבפנים.
מככבים דנזל וושינגטון, קלייב אוון וג'ודי פוסטר.
עלילה מצויינת ומשחק מעולה.