יום שני, 24 באוגוסט 2015

מבזק: 29 ידיעות (24 באוגוסט 2015)



1. בסדרה The Catch של רשת ABC, אשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה, יש בעיות עוד לפני שהעונה החלה: יוצרת הסדרה והתסריטאית הראשית, ג'ניפר שור, עוזבת את הסדרה עוד לפני שהפרק הראשון שלה שודר. בימים הקרובים יימצא או תמצא לה מחליף\ה.

2. הסדרה Haven בוטלה לאחר 5 עונות, 13 הפרקים האחרונים ישודרו החל מה 8 באוקטובר. צופי הסדרה ישמחו לשמוע שסוף הסדרה יהיה סוף סגור.

3. בסדרה The Coach של רשת NBC, השחקן מלקום בארט מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור וודל, נשיא האוניברסיטה.

4. בסדרה The Player של רשת NBC, השחקן ניק ווקסלר ("נקמה") מצטרף לסדרה כניק, החבר המוסרי של קאסידי, בגילומה של צ'ריטי וויקפילד.

5. בסדרה Secrets & Lies, השחקן אריק וינטר מצטרף לעונה השנייה כניק אוליבר, החבר הטוב ביותר של אריק וורנר.

6. בסדרה Truth Be Told, השחקנית אשלי טיסדייל מצטרפת כסאם, אחותו המופרעת של הדמות של מארק פול גוסלאר. 

7. בסדרה Arrow, השחקנית שארלוט רוס תחזור בהופעת אורחת בעונה הרביעית כאמה של פליסטי.

8. בסדרה Supergirl, השחקן לווי מילר לוהק לדמותו של קארטר גרנט, בנה הצעיר של קאט גראנט. הוא יופיע לראשונה בפרק הרביעי של העונה. 

9.  בסדרה Person Of Interest, השחקן קית' דיוויס יגיע כשחקן אורח לעונה החמישית של העונה, כטרנס בביל, כסוכן C.I.A מוביל. 

10. בסדרה Gotham, השחקן מייקל ווינטימילה לוהק לדמותה של Firefly בעונה השנייה של הסדרה. 

11. בסדרה The X Files, השחקן ויק שיי ("צ'אק") מצטרף לסדרה כשחקן אורח. הוא יגלם דמות של אדם אליו מאלדר פונה אליו בשביל מידע. 

12. הסדרה Young & Hungry חודשה לעונה שלישית על ידי רשת ABC Family. 

13. בסדרה Ballers השחקנית אריאלה קאבל (The Vampire Diaries) [בתמונה] קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה. כזכור, השחקנית מגלמת את דמותה של טרייסי לגט, עיתונאית ומושא האהבה של דווין ג'ונסון בסדרה. 

14. העונה השנייה של הגרסה הצרפתית של The Returned תעלה בחורף הקרוב. אין עדיין תאריך מדויק. כזכור, הגרסה האמריקאית בוטלה. 

15. בסדרה American Crime, השחקנית סטפני סיגמן (The Bridge) תופיע בעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כמוניקה אווה, חלק מצוות האדמיניסטרציה של בית ספר ציבורי. 

16. בסדרה "הוואי 0-5", מייקל מאזי יפציע לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור אהרון, אשר חושב שיוכל להתנער מהצוות לאחר שהוא נעצר במקרה שקשור לסמים. הצוות מגלה שאהרון הוא קרימינל בעל קשרים. 

17. בסדרה Chicago Fire, השחקן פרדריך לן מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך כצ'יף של המחוז ריי רידל, הבוס של בודין. הוא מעוניין להיות הצ'יף הראשי של הכבאים ולא אכפת לו לדרוך על בית הכבאות 51. 

18. בסדרה Madam Secretary, השחקן מורגן פרימן יגיע כשחקן אורח לפרק הפתיחה של העונה השנייה. הוא יהיה שופט בבית המשפט העליון. 

19. רשת ABC הזמינה פיילוט לספין אוף של "ש.י.ל.ד." אשר יתמקד בדמויות של אדריאן פליקי (בובי) וניק בלאד (לאנס האנטר). שם הפיילוט: Marvell's Most Wanted. 

20. בסדרה Grimm, השחקנית קארלסון יאנג, אשר תגלם את דמותה של סלינה גוליאס, אישה אשר מרגישה מחויבת להסתיר את מות החבר שלה בסוד בשל היותה ניצולה. מלך וסן רודף אחריה ולא אכפת לה שהיא תהיה נזק משני במלחמה בין וסנים. 

21. בסדרה Scorpion, פרי גליפין ("פרייז'ר") לוהקה כסגנית מנהלת במחלקה להגנה על המדינה בשם קתרין קופר. מדובר בתפקיד אורחת מתמשך, כאשר הפרק הראשון שבו היא תופיע יהיה הפרק הרביעי בעונה השנייה. היא תתפוס את מקומה של אלנה דה לה גארזה אשר קיבלה תפקיד ראשי בספין אוף של Criminal Minds. 

22. בסדרה Bloodline, השחקן ג'ון לגוויזמו מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. הוא יגלם את דמותו של אוזי דה לה חיו. אדם מעברו של דני, אשר מגיע לפלורידה עם מניעים מיסתוריים והוא יאיים על חיי המשפחה של הרייבונים. 

23. הסדרה Major Crimes קיבלה חמישה  פרקים נוספים ומספר פרקיה בעונה זו יעמוד על 23. 

24. בסדרה The player, השחקנית דייזי בטס (Last Resort, Chicago Fire) מגיעה לתפקיד אורחת מתמשך בסדרה כאשתו לשעבר של אלכס ווינצ'סטר. 

25. בסדרה Blood & Oil, השחקן ווילסון בת'ל (Hart Of Dixie) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כפין, איש עסקים כריזמטי אבל עני שיש לו מסעדה על משאית וחובר לקס ואדה. 

26. בסדרה Finiding Carter, השחקן ג'קסון ראת'וול (סרטי "דימדומים") מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כג'ארד, בחור כריזמטי עם חוש עסקי מצוין. הוא מתאהב בדמות הראשית אך מנגד גם מאורס. 

27. בסדרה Sleepy Hollow, השחקן זאק אפלמן, אשר גילם את דמות בנו של שריף קורבין, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי. 

28. בסדרה Black-Ish, הדוגמנית טיירה בנקס תפציע בתפקיד אורחת והיא תגלם גרסה של עצמה. 

29. רשת CBS הזמינה פיילוט אודות טום סוייר והאקלברי פין בגרסה מודרנית. לאחר שמקרה רצח בסט לואיס גורם לאיחוד ביניהם. טום סוייר מעסיק את פין החוקר במשרד עורכי הדין שלו וביחד הם לוקחים על עצמם מקרים שאנשים לא יכולים להרשות לעצמם. 

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

היי
תודה רבה על הידיעות
אם תוכל להעלות רשימה של הסדרות שהעונה זו העונה האחרונה שלהם
מהסדרות שאמורות לעלות בספטמבר -אוקטובר-נובמבר
תודה מראש

אנונימי אמר/ה...

תודה! רק לגבי הספין אוף של ש.י.ל.ד: לא צולם כבר פיילוט שנדחה, או שרק הייתה תוכנית והם ירדו ממנה ועכשיו החליטו לחדשה?