יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Constantine, Allegiance, Sleepy Hollow

נתחיל עם שאלה מגלעד:

טוב לראות שConstantine עולה ברייטינג (השאלה נכתבה לפני הירידה בשבוע שעבר). סדרה נהדרת שמזכירה את אנג'ל באיכותה. מקרים קריפיים עם הומור יבש ייחודי. גם השחקנית שמשחקת את Z נכנסה לליבי.
מה דעתך על הסדרה D1D1? יצא לך לראות?



תגובה:

לצערי, מפאת חוסר זמן עדיין לא יצא לי לראות את הסדרה. כפי שאני רואה זאת, ייצא לי רק בקיץ 2015 לצפות בה ואז זה יהיה במרתון. כאשר אצפה בה, ולפי דעתי זה יקרה לאחר שיתברר באם היא תקבל עונה נוספת (סיכויים נמוכים). במידה והבלוג יישאר בחיים עד אז אחווה את דעתי.


נמשיך בשאלה על סדרה של רשת FOX:

איך עונה 2 של סליפי הולו? אם אני חשבתי שהעונה הראשונה פרווה חמודה, שווה לי לראות אותה?



תגובה:

עבורי מדובר באכזבה. לאחר שבעונה הראשונה היא הייתה מרעננת, הרי שבעונה השנייה הדמויות הפכו למעצבנות יותר והסיפור מוצג בצורה "נמרחת". כמו כן, הדינמיקה בין הדמויות הראשיות (איכבוד והלוטננט) נראית פחות ופחות טובה, למרות שבפועל זה אמור להיות הפוך. אפשר לצפות בה, במיוחד הצופים שצפו בעונה הראשונה ומעוניינים לדעת מה קורה לדמויות, אבל לטעמי, היא איבדה מהחן שלה.


ועכשיו, שאלה על סדרה חדשה:

הבנתי ש"תא גורדין" הישראלית נרכשה בארה"ב? מה אתה יודע על הנושא ואיפה זה עומד כרגע? תודה



תגובה:

כן, הסדרה נקנתה על ידי רשת NBC ותשודר בשמה הלועזי Allegiance בחודש פברואר 2015, ככל הנראה החל מהחמישי בחודש זה. נכון לעכשיו, הוזמנו 13 פרקים לעונה הראשונה.

תגובה 1:

Gilad אמר/ה...

תודה שענית על שאלתי! אני מקווה שגם אתה תאהב אותה כמוני. כל פרק יותר משובח מקודמו.