יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

8 חדשות קולנוע



1. אולפני Sony חושבים על שילוב מעניין. באולפנים חושבים לשלב בין "גברים בשחור" ו "21 ג'אמפ סטריט". ככל הנראה שני השוטים המגולמים על ידי ג'ונה היל וצ'ייניג טייטום מ"ג'אמפ סטריט" יכנסו לעולם של "גברים בשחור". וויל סמית וטומי לי ג'ונס לא אמורים להופיע בסרט.

2. "מארוול" רצו לשלב דמות מעניינת מ"קפטן אמריקה 3". על פי התכנון שלהם הדמות של ספיידרמן הייתה אמורה להשתלב בסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה". אימיילים שדלפו מ"מארוול" הראו שהיה רצון לפתח טרילוגיה חדשה של סרטי ספיידרמן, אשר יאפשרו קרוסאובר בין הדמויות, במיוחד של פיטר פארקר (ספיידרמן) לסרט השלישי.

3. הסבר לסוף של באטמן 3: עלייתו של האביר האפל ? כריסטיאן בייל, אשר גילם את באטמן בטרילוגיה, טוען שלמרות שהסוף לא היה ברור, הרי שברוס לא מת, אלא קבע להיפגש עם אלפרד להראות לו שהוא ממשיך בחייו, מאחר וזה מה שהוא רצה עבורו. מדובר בהבנתו האישית של הדמות ולא הגרסה הרשמית. רבים מהמעריצים עדיין חושבים אחרת ושהוא מת כאשר הרחיק את הפצצה האטומית מהעיר.

4. "הנוקמים 2" ישתלבו עם סדרת הטולוויזיה של רשת ABC. מבחינה רעיונית הסוף של הסרט "הנוקמים 2" אמור להשתלב בסדרה "סוכני ש.י.ל.ד.". נכון לעכשיו עדיין לא ברר כיצד, אך זה אמור לקרות.

5. נטלי פורטמן סירבה לתפקיד גדול. השחקנית היהודיה לא תופיע בסרט אודות סטיב ג'ובס. הידיעה הגיעה ימים בודדים לאחר שהחל המשא ומתן להופעתה של השחקנית בסרט. לטענת ההפקה, השחקנית החליטה לוותר בסופו של דבר על התפקיד הנשי הראשי.

6. תראו איזה ריבוט עומד להתרחש. בשנת 2016 עומד לצאת ריבוט לסרט הנודע "גודזילה" אודות היצור המופלא.

7. שינויים בהפקת סרטים גדולים. בתחילה שחבו להספיק שני סרטי המשך ל"היום השלישי". אולם, בימים האחרונים נודע, כי בשנת 2015 יופק סרט המשך אחד ואילו הסרט השני נמצא כרגע בהפקה. במקום זאת יופק הריבוט ל"סטארגייט". לסרט ההמשך של "היום השלישי" וויל סמית לא אמור להופיע, מנגד ג'ף גולדבלום אמור כן להופיע בצורה זו או אחרת.

8. תראו מי קיבלה את התפקיד הנשי הראשי בחידוש ל"בן חור". השחקנית נאזאין בוניאדי ("הומלנד") קיבלה את התפקיד הנחשק, לאחר שגם גל גדות הייתה מועמדת אליו, אולם ההתנגשות אל מול ההפקה של "סופרמן נגד באטמן" אילצה אותה לפרוש מהמשא ומתן.

אין תגובות: