יום ראשון, 23 בפברואר 2014

עונת הפיילוטים 2014: הפיילוטים של רשת ה CW.




הרשת הזמינה לעונה זו 6 פיילוטים לדרמות.

The Flash (אושרה) - ספין אוף לסדרה Arrow, אשר תספר את סיפורו של "הפלאש", דמות נוספת מתוך העולם של DC Comics.

שחקנים בולטים: גרנט גאסטין, ג'סי ל מרטין, קאנדיס פאטון, דניאל פאניבייקר (החתמה מעולה !!!!)


Identity (הרשת פסחה עליה) - אישה צעירה, אשר זקוקה להשתלה בשביל לחיות, מגלה שהיא קרובה למשפחה בעלת עוצמה וכסף, שהבן שלה הוא היחיד שיכול להיות תורם אברים עבורה. ה C.I.A פונה אליה בכדי שתחקור מבפנים (כסמויה) את החשדות נגד המשפחה שהם מעורבים בטרוריזם בתוך ארה"ב. ככל שעובר הזמן, הנאמנות שלה נבחנת בין חובתה למדינה ולמשפחה שיכולה להציל את חייה.

שחקנים בולטים: אנה אוריילי, מאט באר.


Izombie (אושרה) - סטודנטית לרפואה, אשר הופכת לזומבי, משיגה לעצמה עבודה במשרד הפתלוגי בכדי להשיג את המוחות להן היא זקוקה לאכול בשביל לשמר את האנושיות שבה. עם כל מוח שהיא אוכלת היא יורשת את הזיכרונות שלו\שלה. בעזרת הפתולוג הראשי (הבוס שלה) ובלש משטרה היא פותרת פרשיות רצח בכדי להרגיע את הקולות במוחה.


Jane The Virgin (אושרה) - אירועים לא צפויים מסתיימים בכך שאישה לטינית צעירה ודתיה נכנסת להריון בטעות על ידי הפריה מלאכותית. מבוסס על טלנובלה ונצואלית.


The Messengers (אושרה) - כאשר חפץ מסתורי מתרסק על פני כדור הארץ, קבוצה של אנשים שלא קשורים אחד לשני מתים, אך כאשר הם חוזרים לחיים הם מגלים שהם עתה אחראים למניעת האפוקליפסה המתקרבת.


Supernatural: Tribes (הרשת פסחה עליה) - ספין אוף לסדרה Supernatural, ובסדרה זו מדובר על קבוצה של ציידים בשיקאגו (בניגוד לסדרת האם בה סאם ודין כל העת בדרכים), אשר נלחמים במפלצות ושדים.

שחקנים בולטים: לוסיאן לויסקאונט, נתניאל בוזוליק, שון פאריס.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הספין אוף לעל טבעי מיותר לחלוטין וסיכוי ההצלחה שלו לא גבוהים. הסיבה שסידרת האם מצליחה כל כך כבר 9 עונות, היא בעיקר, צוות השחקנים. (התסריט הפסיק להיות הגיוני כבר לפני 4 עונות)
אין מקום ל2 סדרות כאלו באותה רשת.

שאר הפיילוט, להוציא את הפלאש, הם רעיונות ממוחזרים.

דניאל אמר/ה...

לאנונימי שמעליי, זה לא בגלל המשחק, זה בגלל שאנשים כבר התרגלו לראות את הסדרה. ויש כאלו שעדיין אוהבים את הסדרה.
ו-D1D1, מה דעתך על The Americans? דומה להומלנד? מי יותר טובה - היא או הומלנד?