יום שישי, 3 בינואר 2014

פרסום: האם מתוכנן סרט לסדרה "צ'אק" ?



זאקרי לוי, הלא הוא צ'אק ברטאווסקי מהסדרה "צ'אק", התראיין לפני כחודש וחצי לקראת הבכורה בסרט השני בסדרת סרטי Thor בו הוא השתתף, Thor: The Dark World, והעניק פיסת מידע מעניינת לגבי סרט עתידי לסדרה "צ'אק". זאק מדבר על יצירת סרט לסדרה במשך קרוב לשנה, אולם עתה הוא טוען שצריך להמתין מעט. לטענתו, הסדרה עדיין משדרת פרקים בפעם הראשונה במספר ארצות וצריך להמתין שבאותם ארצות יסיימו "להריץ" את הסדרה בכדי להפיק סרט, אשר יתרחש לאחר אירועי הפרק האחרון של העונה החמישית. זאק נתן כדוגמא את העובדה שביפן עדיין משודרת בפעם הראשונה העונה החמישית של הסדרה ולכן, לדבריו, "אין טעם להפיק סרט טלוויזיה לפני שהם הגיעו לסיום המסע. צריך לתת לעניינים להירגע ואז להפיק סרט."

דרך אגב, אחד התכנונים של זאק הוא לגייס את הכספים עבור סרט לסדרה "צ'אק" באותה שיטה שבה גייסו את הכספים עבור הסרט של "ורוניקה מארס". כלומר, לפנות אל המעריצים בבקשת תמיכה לאחר קבלת אישור מ WB. כזכור, המעריצים של "ורוניקה מארס" הגיעו לסכום הנדרש עבור הסרט (2 מיליון דולר) בתוך יומיים בלבד !!! כך שנוצר תקדים, שהוכיח שהרעיון אפשרי.

צריך גם לזכור שכריס פדאק, אחד ממפיקי הסדרה, קיבל אישור לשני פיילוטים בעונת הפיילוטים הנוכחית, סדרה ברוח של צ'אק עבור רשת NBC וסדרת אימה בשם The Woods עבור רשת Syfy. כמו כן, לאדם בולדווין מופקת בימים אלו עונה ראשונה לסדרה חדשה בשם The Last Ship. שרה לנקסטר אמורה לככב בשנת 2014 בסרט The Judge לצד רוברט דאוני ג'וניור. כך שגם במידה וירצו להפיק סרט שכזה, יכול מאד להיות שיצטרכו להתאים את לוח הזמנים במידה ואחד או יותר מהפרויקטים הללו יאושרו.

עבורי, סרט לסדרה אולי יסגור מעגל לאור הצורה בה הסתיימה הסדרה, צורה שעצבנה חלק נכבד ממעריציה הנאמנים שליוו אותה במשך חמש עונות.

מה אתם אומרים ? מעוניינים בסרט שכזה ?

4 תגובות:

קובי אמר/ה...

אני אשמח לסרט המשך,למרות שלדעתי סגרו את הסדרה יפה.
אבל בהוליווד יש הרבה דיבורים,
אותו מקרה כמו 24 והפמליה,מדברים הרבה עושים פחות.
נקווה שיצא לפועל למרות שאני לא מלא תקווות.

nן אמר/ה...

בטח שאני רוצה סרט סיום לצאק!!!
[ספויילר] הסצינה האחרונה היא ששרה לא זוכרת כלום מצ'אק ואז הוא מציע שהם יתנשקו ואולי היא תזכר, הם מתנשקים ואז נגמר!
חייבים סוף שמח לצ'אק ששרה והוא חיים באושר ואושר חח..

אורן אמר/ה...

כן, בכיף :)

Unknown אמר/ה...

בטח שכן ואני מדבר לא רק בשמי כל מי שאני מכיר שראה את הסדרה הזאת אמר לי שהוא מבואס לגמרי מהסוף שתמיד היה תחושה שהוא יגמר טוב אז כן בטח שאני רוצה שיהיה סרט המשך