יום חמישי, 16 בינואר 2014

פרסום: מבזק של 10 ידיעות



להלן מבזק ידיעות קצר לגבי מספר סדרות:

1. מארק פדוויץ', ראש רשת ה CW, הודיע כי הרשת החליטה לא להמשיך עם הפרויקט Amazon, כלומר העיבוד המודרני לסיפורה של וונדר-וומן.

2. רשת ה CW הודיעה כי הסדרה Beauty and the Beast, לאחר שתצא לחופשה תחזור לשדר את הפרקים הנותרים שלה בחודש מאי 2014. לטענת ראשי הרשת, עדיין לא נקבע עתידה, אולם קשה לראות כיצד היא תחודש לאור נתוני הרייטינג הגרועים שלה.

3. מארק פדוויץ', ראש רשת ה CW, הודיע כי הרשת עובדת על ספין אוף ל"ורוניקה מארס" בכיכובו של ראיין הנסון, אשר אמורה לעלות כסדרה לצפייה ישירה ברשת בלבד.

4. מארק פדוויץ', ראש רשת ה CW, הודיע כי ברשת ה CW מרוצים מאד מהסדרה Reign, בעיקר מהכיוון הקריאטיבי והמוצר הסופי, ודוחפים מאד להצלחתה, אלמנטים שצריך לקחת בחשבון לקראת עתידה. אולם, ברשת עדיין מצפים לראות את נתוני הפרקים הראשונים לאחר חזרת הסדרה מחופשת החגים בכדי להיות חכמים יותר.

5. ברשת ה CW כמעט ולא מתייחסים לסדרה The Carrie Diaries. כלומר, נראה שעתידה הוכרע.

6. מארק פדוויץ', ראש רשת ה CW, הודיע כי כל עוד הרייטינג של Supernatural יישאר כמו שהוא, הסדרה יכולה "לרוץ" במשך שנים על גבי שנים.

7. נטלי דורמר לא תחזור העונה בפרקים נוספים כמוריארטי לסדרה Elementary של רשת CBS בשל התחייבויות קודמות שלה.

8. למרות התבטאויות של ראשי רשת CBS שאולי משתמע מהם של Hostages יש סיכוי לחזור לעונה שנייה, זה לא עומד לקרות. הסדרה גמורה ולא תחזור.

9. מייגן אוריי טוענת שנאמר לה שהיא אמורה לחזור לסדרה Once Upon a Time כ"כיפה אדומה". מתי זה אמור לקרות ? עדיין לא ידוע.

10. בניגוד להודעה של רשת FOX, שהיא זונחת את מבנה "עונת הפיילוטים" הנוכחי, ראשי רשתות ה CW ו CBS הודיעו שהם ממשיכים באותה מסורת גם בעונות הקרובות.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה

inon אמר/ה...

איזו הפתעה, פעם נוספת בוטל ריבוט כלשהוא של וונדר וומן.

דודו אמר/ה...

מה דעתך על New Girl ו Episodes?