יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

פרסום: רשת ה CW העניקה עונה מלאה ל 3 הסדרות החדשות שלה.


רשת ה CW הזמינה 9 פרקים נוספים לשלש הסדרות החדשות שלה:

The Originals
The Tommaroe People
Reign

בכך, מספר הפרקים שלהן העונה יעמוד על 22.

עתה, נשאלת השאלה, כיצד הרשת עומדת לשלב 2 סדרות חדשות, נוספות, אשר מחכות לעלות לאוויר בנוסף לתכנית ריאלטי. הכוונה היא לסדרות הבאות:

The Hundred
Star-Crossed

אין ספק שברשת עומדים לשנות את לוח המשדרים שלהם. מכיוון ש The Originals היא ההצלחה הגדולה ביותר של הרשת העונה, קשה להניח שברשת יסכנו אותה ויעבירו אותה לשעת שידור אחרת. The Tommaroe People לא מתאימה ליום אחר מלבד יום רביעי ולכן גם היא נראית כמועמדת ודאית להישאר במשבצת השידור שלה עד תום העונה. ולכן, נשארנו עם Reign בלבד. עושה רושם, שברשת ינסו להריץ את הסדרה ללא הפסקות (אחרי חופשת החגים) בכדי להגיע אל תקופת האביב כשמשבצת השידור פנויה, אולי גם להסתייע ב The Vampire Diaries בכדי להשיק אותה (למרות שבשנים האחרונות היא לא מסייעת לאף סדרה להתרומם).

לגבי הסדרה הנוספת קיימות שלש אפשרויות.

האפשרות הפחות סבירה היא, שכאשר The Carrie Diaries תסיים את העונה ברשת ישיקו סדרה חדשה במשבצת השידור שלה ביום שישי.

האפשרות הטובה יותר היא, שלאחר ש The Carrie Diaries (שלא אמורה בכל מקרה לקבל עונה מלאה) תסיים את העונה, הסדרה Beauty & The Beast תזוז ליום שישי בכדי לסיים את העונה ואז הסדרה החדשה תעלה ביום שני בערב והמשמעות היא, בסבירות גבוהה, מוות מהיר בתום העונה הראשונה.

האופציה השלישית היא, שבכדי למנוע שידורים חוזרים, ברשת ינקטו בצעד של העלאת סדרה חדשה לצד יום שידורים קיים (של כל אחד מימות השבוע). כלומר, לבצע מעין רוטציה בכדי לא לשדר שידורים חוזרים וכך שלש סדרות ישודרו על פני שתי שעות שידור בחצי השני של העונה.

ואל תשכחו, שברשת גם אמורים להעלות תכנית ריאלטי, שסביר להניח שתעלה בחודשי האביב. מעניין יהיה לעקוב אחר הפרסומים הרשמיים של הרשת.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש לי הרגשה ש Star-Crossed תהיה בימי שני מתאימה עם זואי הארט .. לצערי כן ..

יומני קארי בוטלה חח :D

אנונימי אמר/ה...

תודה

Unknown אמר/ה...

אני מאוד שמחה כי האורגינלים קיבלה עוד פרקים. זוהי סדרה מיוחדת ולעניות דעתי ממש טובה, השחקנים מצויינים, תסריט ללא חורים ותזמון מדוייק. מקווה כי הסדרה תעלה ברייטינג ונראה אותה צוברת עונות. (מותר לקוות).