יום שבת, 15 בדצמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Glee, NCIS, Sherlock, Private Practice, The Vampire Diaries, Criminal Minds ועוד...

כרגיל בשבועות האחרונים, נתחיל עם מספר הערות:

1. בשבוע שעבר פרסמתי "שלב סיכום עונה" על הסדרה גאליס והתקבלו מספר תגובות על כמה שהסדרה גדולה, אבל מה שאולי לא שמו לב שהקוראים שעשו זאת העידו על עצמם שהם בני 12 ו\או מבית ספר יסודי וזו בדיוק הייתה הכוונה שלי, שילדים בגיל הזה אולי יאהבו את הסדרה. אני לא נסוג מאף מילה שכתבתי. בקרוב אפרסם "שלב סיכום עונה" על סדרת נוער אמריקאית בעונתה השנייה שדווקא שווה לצפות בה, למרות הירידה ברמה מעונתה הראשונה. במי מדובר ? חכו ותראו.  

2. כן, אתם לא טועים, ראיתם השבוע פרסום נוסף של ביקורת על סדרה. הסיבה ? אימיליים רבים מצד קוראים, אשר ביקשו שאשאיר את הפינה. נכון לעכשיו, נעתרתי לבקשה, אולם קשה לי להתחייב שהפינה תישאר קבועה. גם בקשר לכך, אעדכן.

3. מחר אפרסם "שלב סיכום עונה" על סדרה שביקשו ממני לבקר והפרסום נעשה קצת באיחור. רמז ? מדובר בסדרה בעונתה השנייה. כמו כן, אפרסם כתבת ניתוח נוספת.



ועכשיו, לשאלות ולתשובות:

נתחיל עם שאלה ממאי:

אני כבר לא מספיקה לשאול שאלות מאז שאתה מעלה את התשובות בשבת חחח
בכל מקרה רציתי לשאול על ספויילרים לגליי (במיוחד לסנטנה ובריטני )
ומה דעתך על משחקי הכס ?



תגובה:

אני מצטער, אבל הודעתי כבר שבשל קיצוצים בבלוג אני מפסיק לפרסם ספויילרים ועדכוני סדרות ושלא אענה על כך בפינת המענה לקוראים, משום שזה למעשה עקיפה של פרסום הספויילרים. אומר רק זאת, אין כרגע "בריטני וסנטנה", לפחות לא בעתיד הקרוב, זה ימשיך להיות "בריטני וסאם". לגבי "משחקי הכס", מדובר בסדרה נחמדה, אבל בהחלט לא יצירת מופת כפי שעשו ממנה. נחמד לצפות בה, אבל לא אצטער אם יורידו אותה מהמסכים.

נעבור לשאלה על Private Practice:

לגבי מרפאה פרטית איך פיט מת ומתי?



תגובה:

בפרק הפתיחה של העונה האחרונה ויולט מקבלת שיחה שפיט מת בשעה שהוא רץ ולכן לא הגיע לשימוע שלו בבית המשפט. לא רואים את הדמות כי פיטרו את השחקן לפני שהחלה העונה.

השאלה הבאה מגיעה ממני:

שוב תודה על הבלוג!
האם אתה צופה בNCIS? זו סדרה מצוינת...
נכון שזה פרוצדוראלית משטרתית, ולא כולם אוהבים את זה, אבל היא טובה מאוד...



תגובה:

אני צופה ב NCIS וגם בסדרת הבת שלה החל מהפרק הראשון, למרות שלפי דעתי מורחים את הסיפור של טוני וזיווה יותר מדי, לטעמי מדובר בסדרה טובה, אם כי היה רצוי שיהיה להם סיפור מסגרת ארוך יותר, אשר מתפרש על יותר ממספר פרקים או אולי אף עונה שלמה.

ונעבור לשאלות על הסדרות של רשת ה CW:

מתי the vampire diaries ו- the beauty and the beast צפויות לחזור מפגרת החורף שלהן? תודה



תגובה:

עדיין אין תאריך רשמי, אולם עושה רושם שהן אמורות לחזור  ב 10 או ב 17 בחודש ינואר, אך אני לא סגור על כך.

ונעבור לשאלות שהגיעו במייל:

השאלה הראשונה היא שאלה על הבלוג:

היי
ראיתי, קצת באיחור, שאתה מתכנן קיצוצים בבלוג.
למה?
אני מאד נהנת מהבלוג שלך והוא עוזר לי הרבה.
 
תודה
חנוכה שמח
 
 
 
תגובה:
 
כבר הסברתי, שאין לי את הזמן לעסוק יותר בבלוג באותה אינטנסיביות שעסקתי בה עד עתה, רציתי להפוך את הבלוג לריווחי מבחינת פרסומות, אך זה לא קרה ולכן אני לא יכול להפוך את הבלוג לעסק, בשל כך אני מפחית את העיסוק בבלוג עד למינימום וכאשר יסתיימו הסיכומים שערכתי מראש על מספר סדרות, אשקול האם להשאיר אותו באוויר.
 
ועכשיו, למקבץ של שאלות:
 
1. בנוגע לחזרת מספר סדרות:    אתה יודע מתי היה היה פעם ודוקטור הו אמורות לחזור לשידור?

2. בנוגע לעונות חדשות:
    אתה יודע מתי אמורות לעלות העונות של שרלוק XIII?

3. בנוגע לשכר של שחקנים:
    מי השחקן שמרוויח הכי הרבה כסף לפרק?
    מה השכר הממוצע (בערך)לשחקנים בדרמות ובקומדיות (אם יש הבדל ביניהם בכלל)?

4. האם תפרסם לוח הערכות שלך לגבי חידוש הסדרות לעונה הבאה? פשוט ראיתי כמה הערכות מעניינות מאוד באתרים אמריקאיים.

5. האם מרלין תחודש לעונה נוספת? נכון לעכשיו היא חתומה רק עד סוף העונה הנוכחית שכבר עומדת להסתיים.

6. האם בת' רייסגראף מצטרפת בקביעות לקאסט של "מחשבות פליליות" (בתפקיד אורח מתמשך)?



תגובה:

1. היה היה פעם אמורה לחזור ב 6 בינואר 2013. דוקטור הו חוזר בפרק חג המולד ב 24 בדצמבר. אין תאריך לחזרת החצי השני של העונה.

2. שרלוק אמורה לחזור בקיץ או סתיו 2013, הפסימיסטיים גורסים שאולי אף ב 2014, תלוי בלוח הזמנים של כוכב הסדרה בנדיקט קמברבאץ'. על פי השמועות, XIII אמורה לעלות ב 4 בינואר 2013, אולם לא יצאה הודעה רשמית.

3. בכל הנוגע לשחקן, כנראה מדובר באשטון קוצ'ר, אשר מרוויח מעל למיליון דולר לפרק. השחקנית קלי קווקו מרוויחה מעל ל 700 אלף דולר לפרק. אין שכר ממוצע, כוכבי 90210 למשל מרוויחים פחות מ 100 אלף דולר לפרק !!!

4. אני רוצה לפרסם לוח הערכות מעודכן, אבל אני לא יודע אם יהיה לי זמן לכתוב אותו, אעדכן בנושא.

5. מרלין בוטלה והיא תסתיים בתום העונה החמישית.

6. כן.

7 תגובות:

מני אמר/ה...

תודה על התגובה.

לגבי NCIS, אני לא חושב שטוני וזיווה זה מרוח כי זה מיועד להמשיך עוד שיקרה ביניהם משהו. זה לא כמו אבי ומגי שסגרו את הסיפור, זה מיועד להימשך, לפחות ככה אני חושב.
חבל לי מאוד שאף קבוצת תרגום לא מתרגמת את זה, סדרה מצוינת.

שאלה נוספת לגבי אחוזי הצפייה הנמוכים. אין היום הרבה סדרות שעוברות את ה-3 נק' מדד ממוצע (לא כולל ריאליטי), בקושי 10-15 סדרות. למה? יש לך הסבר לזה? ועד כמה הצפייה באינטרנט משפיעה על זה?

ושוב תודה על הבלוג, ואני מקווה שהוא יישאר באוויר.

אנונימי אמר/ה...

שוב תודה רבה רבה על התשובות לשאלות.
רועי
"קורא נלהב של הבלוג"

שקד אמר/ה...

לגבי אשטון קוצ'ר וקיילי קווקו, ההערה לא נכונה. קווקו מרוויחה 300,000 דולר לפרק וקוצ'ר 700,000 דולר. בדוק שוב את נתונים.

אנונימי אמר/ה...

מתי תפרסם ביקורת על העונה השניה של
The LA Complex

אנונימי אמר/ה...

תודה
ד"א -יומני הערפד חוזרת ביום ה' 17.1.13
היפה והחיה חוזרת בדיוק שבוע אחריה ב24.1.13

D1D1 אמר/ה...

הנתונים מדויקים לגבי קוצ'ר וקווקו

שקד אמר/ה...

http://insidetv.ew.com/2010/11/23/the-big-bang-theory-salary-renegotiations/

http://ohnotheydidnt.livejournal.com/71316554.html

http://www.deadline.com/2010/09/big-payday-for-the-big-bang-theory-stars/