יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 19.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.



מקום 19 :

מרדית' סאלינג'ר – אחת מכוכבות הסרטים שבשנות השמונים להטה בסרטים שנועדו לנוער. רבים מהגברים אז התאהבו בה. לצערה הרב, כאשר סדרת סרטי הנעורים בהם השתתפה עד סוף שנות השמונים חלפה, היא לא הצליחה לשחזר את ההצלחה ולאט לאט איבדה את זוהרה במיוחד כשכיכבה במספר סרטים נחותים. כאשר הופיעה במספר פרקי אורח בסדרה "דוסון קריק" ניתן היה להבחין ביופיה הרב (בתמונה התחתונה כך היא נראית כיום). פשוט חבל שנעלמה מהנוף.

הפרויקטים הבולטים של מרדית' סאלנג'ר:

1988: A Night In The Life Of Jimmy Reardon (בו כיכבה לצד ריבר פינקס)
1988: The Kiss.
1989: Dream A Little Dream (סרט הנעורים הטוב ביותר בכל הזמנים)

כמו כן, הופיעה כשחקנית אורחת במהלך השנים בסדרות כגון:

1996: L.A. Firefighters.
1997: Buffy The Vampir Slayer.
2001: Resurrection Blvd.
2002: Dawson's Creek.
2007: Life.
2011: Damages.

 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לדי1די1 שלום

ברשימת הסדרות לצפייה שלי מופיעות הסדרות הבאות: דקסטר,עברייני על,וגריק.
האם תוכל לומר לי את דעתך לגבי סדרות הללו? האם לצפות? האם לא?
כמו כן אשמח אם תמליץ לי על סדרות בריטיות לצפייה