יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: ילדי האנרכיה, סדנה לעצבים, גלי, אבודים, דני הוליווד (גרסה אמריקאית), גוף ההוכחה, גרים, סוכן מחוק, הוחלפו בלידתן, האנטומיה של גריי ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי אחד מהפרויקטים שרשת FOX קנתה את הזכויות אליו, אודות שני פעילי C.I.A לשעבר ועתה נשואים עם ילדים בגילאי העשרה, אשר צריכים להתמודד עם עברם לאחר שהזהות שלהם נחשפת. עתה, עליהם יהיה להתחיל מחדש תחת זהות חדשה והפעם ילדיהם ילמדו את האמת, כמו כן, הם יחלו לפתור מקרים חדשים, יתמודדו ביחד עם האיום וינסו להימלט מידי אלו שרוצים להרע להם.

זו גרסת הדרמה של ספייקידס?! ;)


תגובה:

הרעיון הכללי אכן דומה, אבל זה בכלל לא אמור להיות דומה מבחינת תלת המימד, אלא הרבה יותר קודר. הסדרה אמורה להיות בלי סיפור מסגרת מסובך, אלא כל פרק בנפרד עם קצת רעיון מקשר בין הפרקים.

השאלה השנייה מתייחסת לנתוני הרייטינג:

למה לא הזכרת ברייטינג גם את sons of anarchy שחזרה השבוע לעונה החדשה וגם הייתה הסדרת כבלים הכי נצפית של השבוע.
 
 

תגובה:

כפי שכבר מישהו ציין, לא חשבתי שיש לה קהל בארץ שמעוניין בנתונים הללו, אציין את הנתונים החל מהיום, למרות שאני לא מבין את ההתלהבות מהסדרה. כל אחד והאהבות שלו.

השאלה הבאה מירין מבקשת התייחסות שלי לסדרה חדשה:

היי, האם ראית את הפיילוט של הסדרה "מהפכה"? אם כן, אשמח לדעת מה אתה חושב על הפיילוט ומה אתה מצפה ומנבא לסדרה..
תודה.



תגובה:

עוד לא יצא לי לראות את הפיילוט של הסדרה ולכן לא אוכל לבקר אותה, אבל על פי מה ששמעתי עליה וצפייה בטריילרים לא מדובר ברעיון חדש, אלא באיסוף של רעיונות מסדרות עבר. כשאצפה בסדרה (לא יודע מתי ייצא לי לעשות את זה, אבל מקווה שבקרוב). נכון לעכשיו, היא מתבררת כהצלחה עבור הרשת, נחכה לנתוני הפרקים הבאים בכדי לדעת בוודאות האם מדובר בהצלחה רגעית או שהיא כאן בכדי להישאר. בתחזית שלי לשנה הבאה ציינתי שלפי דעתי היא תזכה לעונה נוספת בסופו של דבר, רק ימים יגידו אם צדקתי.

אלעד ביקש לדעת לגבי "סדנה לעצבים":

אז העונה הראשונה של סדנה לעצבים לא הסתיימה?
או שזה פרק 12 של העונה הבאה (לגבי הספויילר שפירסמתי השבוע)?
 
 

תגובה:

במקור סוכם עם רשת FX שיזמינו 100 פרקים לסדרה, אבל לאחר שיבחנו את הרייטינג של 10 הפרקים הראשונים יאשרו את 90 האחרים, הודעה שנעשתה לפני מספר שבועות. כך שאפשר לחלק את הפרקים איך שרוצים, זה לא ממש משנה.

השבוע, יש גם שאלה על Body Of Proof:

הסדרה בגוף ההוכחה בוטלה ?
 
 

תגובה:

לא, היא תעלה בעונה שלישית בחצי השני של העונה לאחר שתעבור מהפכה בקאסט הראשי שלה.

אלעד שאל שאלה נוספת לגבי סדרות שהסתיימו:

מה היה הרייטינג של נמלטים ואבודים בנקודות מדד?
 
 

תגובה:

מצטער, אבל אין לי את הנתונים הנ"ל, תצטרך להסתפק בנתונים של  מספר הצופים הכללי: לגבי אבודים, החלה עם 18.65 מיליון צופים וסיימה עם 13.57 מיליון צופים בפרק הסיום שלה, כשבעונה האחרונה הממוצע עמד על 10.08 מיליון צופים.
נמלטים החלה עם 10.51 מיליון צופים וסיימה את העונה הראשונה עם 10.24 מיליון צופים, בעונה השנייה היא החלה עם 9.37 מיליון צופים וסיימה עם 8.12 מיליון צופים, בעונה השלישית היא החלה עם 7.51 מיליון צופים וסיימה עם 7.4 מיליון צופים, בעונה הרביעית היא החלה עם 6.53 מיליון צופים וסיימה עם 3.32 מיליון צופים.

אלעד גם שאל לגבי Criminal Justice, הפרויקט החדש של רשת HBO:

אם תצטרך לנחש,אתה חושב שהסדרה הזאת תצליח?
 
 

תגובה:

הרעיון נשמע נחמד ומה שטוב ברשת HBO זה שהיא נותנת לסדרות שלה הזדמנות שנייה ושלישית גם אם היא לא מצליחה ברייטינג ולעיתים מזמינה עונה שנייה גם לפני שהעונה הראשונה מתחילה. למרות שאני לא אוהב את כל הייבוא של הרעיונות מברטניה, זה כמעט תמיד לא עובד.

נעבור לשאלה על Burn Notice והיא מגיעה מדוד ושאלה נוספת על Grimm:

בקשר ל Burn Notice מתי ימשיכו לשדר את החצי השני של העונה ?

האם Grimm נמצאת בפגרה ?

תודה על הבלוג וההתייחסות המיוחדת לכל שאלה.
 
 

תגובה:

לגבי Burn Notice, הסדרה חוזרת ב 8 בנובמבר 2012 בפרקים האחרונים לעונה.

לגבי Grimm, הסדרה תחזור בפרקים חדשים ב 28 בספטמבר.

ובהפתעה, הגיעה גם שאלה לגבי תוכנית שכמעט ולא שואלים עליה (אם בכלל):

הנתונים של The X Factor נחשבים לא טובים יחסית לאיידול ודוויס ?
 
 

תגובה:

אכן, ביחס ל The Voice ול"אמריקן איידול" מדובר בנתונים הרבה פחות טובים, אך עדיין טובים מספיק בכדי להעניק לה עונה נוספת.

ועתה, שאלה על פרויקט שנפח על נשמתו:

אתה יודע מה נסגר עם דני הוליווד של CW ? אם זה סופי התשובה ?
 
 

תגובה:

הפרויקט (ג'ואי דקוטה בשמו האמריקאי) מת.

סדרה של רשת ABC Family מקבלת שאלה:

לא ברור לי הסיפור עם Switched at Birth- הסדרה לא הייתה אמורה לחזור לעונה שנייה? למה פתאום הוסיפו (המון המון) פרקים לעונה הראשונה??
תודה
 
 

תגובה:

זה לא ממש משנה אם הוסיפו עוד פרקים לעונה הראשונה או שזה נחשב כעונה שנייה, זה אותו דבר. בכל מקרה, העונה השנייה אמורה להתחיל בתחילת שנת 2013.

ואיך אפשר להעביר שבוע בלי שאלה על Grey's Anatomy:

אתה יכול לפרט על השחקנים החדשים שמגיעים לאנטומיה של גריי. מה יהיה התפקיד שלהם ?
 
 

תגובה:

מצטער, אבל לא. את כל המידע לגביהם פרסמתי בעדכוני הסדרות והספויילרים במהלך השבועות האחרונים. תריצו חיפוש בבלוג ותמצאו את הידיעות, אין טעם לחזור על אותם דיווחים.

מני ביקש לברר לגבי ההתיחסות שלי לסדרה חדשה של רשת ABC:

שאלה לא קשורה לספוילרים האלה.
אתה כתבת ש
Last Resort לא תצליח לדעתך, כי היא בערוץ לא מתאים (ABC
).
למה אתה בטוח כ"כ? אבודים הצליחה מאוד ב
ABC וקהל היעד שלה לא היה קהל היעד של סדרות רפואיות ואופרות סבון?
וחוץ מזה לגבי
Partnes החדש של CBS, אתה מתכוון לראות?
תודה על הבלוג...
 
 

תגובה:

זה לא רק העובדה שהסדרה לא פונה לקהל היעד של הרשת, זו גם שעת השידור שבשנים האחרונות מהווה אכזבה עצומה עבור הרשת וגם הבאזז שלה ברשת, או חוסר הבאזז. עבור צופיה, אני מקווה שאתבדה.

ויש גם שאלה שהגיעה במייל לגבי הביקורת שנתתי השבוע לגבי Glee בפינת "בוודאי שמתם לב ש...":

היי,
ארצה להתייחס לסעיפים בנוגע לגלי:
1.    נתחיל עם הביצוע ל-Call Me Maybe, מבחינתי ולפי דעתי הביצוע היה ממש יפה אבל זו כמובן דעתי.
2.   השאלה שלי היא מדוע לא התייחסת לשאר הביצועים בפרק ובחרת להדגיש באופן קיצוני את הביצוע שנבחר ע"י המעריצים כביצוע הגרוע ביותר בפרק ? סתם לדוגמא , מה עם הביצוע המושקע ל-It's Time ? או הביצוע המרגש ל- Chasing Pavements ?
3.   נעבור לדמויות, בנוגע לקיטי ולג'ייק, אני מסכים איתך בשלב זה, למרות שאני רואה התקדמות שונה בעלילה של ג'ייק מאשר זו של פאק.
קיטי אני מקווה שתישאר כלבה ולא תשתנה כמו קווין. אבל בנוגע לוויד/יוניק לדוגמא, הקשר היחידי בינה לבין קורט זה שהם מהקהילה הגאה וזהו.
יוניק היא בכלל טרנסג'נדרית וקורט הוא הומו, לכן ההשוואה בינהם נראית לי ממש לא במקום... בנוסף לכך שהעלילה שלהם בשלב זה לא דומה.
ומארלי, חוץ מזה שיש לה קול מדהים, זה הכל וזה כל הקשר לרייצ'ל, באותה נשימה ניתן להגיד שגם לסנטנה יש קול מדהים. מה הקשר ?
העלילה של מארלי בכלל מסתובבת סביב העניין עם אמא שלה והמצב הכלכלי שלה, נכון לעכשיו. אני לא רואה את הדימיון לרייצ'ל... מצטער :/
בנוגע לרייטינג, אתה צודק, אני מקווה שהרייטינג יעלה בפרקים הבאים כי הפרק הזה היה הרבה יותר בוגר ושונה מגלי שידענו עד כה, יותר איכותי, יותר מזכיר עונה ראשונה.
4.      ורציתי לדעת מדוע לא התייחסת לדוגמא לעלילה המדהימה שהתחילה בניו יורק יחד עם רייצ'ל והמורה הביצ'ית שלה, קסנדרה ?
אקווה שתתייחס למייל שלי (:
 

תגובה:

1.   לגבי הביצוע ל Call Me Maybe, זה אפילו לא מתקרב לביצוע של ג'סטין וסלינה (אם ראית אותו) והכירוגרפיה הייתה ממש גרועה. מצטער, בדרך כלל אני אומר שלכל אחד יש דעה משלו, אבל הפעם זה אפילו לא היה בינוני.

2.   לגבי ההתייחסות שלי לשאר הביצועים בפרק, אני לא מתייחס לכל אחד מהביצועים אלא לביצועים יוצאי דופן לטוב ולרע ולצערי לא היה ביצוע טוב במיוחד או ביצוע שאזכור אותו בעוד שבועיים או שלשה כולל לשירים: It's Time ו Chasing Pavements. מצטער.

3.   לגבי הדמויות: ההשוואה בין קורט ליוניק הייתה בכדי להראות שכביכול היה תקן של הקהילה הגאה שאותו מילאו ואילו הפעם במקום הומוסקסואל הביאו טרנסג'נדר.  לגבי מארלי, אי אפשר היה לראות את הפרק ולא להבין שהביאו אותה על תקן רייצ'ל החדשה. לאו דווקא בגלל שמדובר באותה דמות, אבל בהחלט על אותו תקן. מה היה מיוחד ברייצ'ל ? הקול האדיר שלה וזה בדיוק מה שמארלי מביאה לסדרה, מספיק רק להביט בה ולראות את הדמיון. ולגבי סנטנה, אני לא מסכים, יש לה קול נחמד ותו לא.

4.   הסיבה לכך שלא התייחסתי לעלילה של רייצ'ל בניו יורק היא, משום שלא מדובר בניתוח של הפרק, אלא בנקודות יוצאות דופן שרציתי לציין בפרק הפתיחה. במידה והייתי מנתח את הפרק הייתי מזכיר זאת, אבל חוץ מהעובדה שהיה נחמד לראות את קייט הדסון ואת האינטראקציה שלה עם לי מישל לא היה בה משהו יוצא שראוי להזכיר. חובבי הסדרה יכולים אולי לאהוב או לא לאהוב את העלילה, אך זה עוד סיפור בסדרה.

ונסיים במקבץ שאלות נוסף שהגיעו במייל:

1. מה דעתך על הפיילוטים של Last Resort ו- Revolution ?

2. יש כבר תאריך לגרסה הטלוויזיונית של Transporter ?

3. תוכל לערוך שלב סיכום עונה ל- Once Upon A Time, Revenge ולעונה השנייה של The Killing ?

4. אילו סדרות אתה ממליץ לצפות בהם שיש בהם הרבה טירוף ואינטנסביות ?

5. מתי תפרסם את החלק האחרון של הסדרות הטובות ביותר בארבעת העשורים האחרונים ?
 
תודה רבה ושנה טובה :)

 
תגובה:

1.  לא, עדיין לא יצא לי לראות את הפיילוטים ל Last Resort ו- Revolution. לאחר שאראה אדווח את דעתי עליהם.

2.  הסדרה אמורה לעלות בגרמניה ב 11 באוקטובר 2012, אבל אין לי תאריך לגבי עליית הסדרה בארה"ב.

3.   לגבי שלבי סיכום עונה לסדרות Once Upon A Time, Revenge, אני מניח שאבצע אותם, אם הבלוג יישאר באוויר עד אז, יש לי מספיק סיכומים לשבועות הקרובים ועוד לא סיימתי לצפות בסדרות. לגבי סיכום עונה לעונה השנייה של The Killing, זה לא יקרה. עבר גם זמן רב מאז שידור הסדרה ושכחתי את מרבית מההתרחשויות. התייחסתי אליה כמה פעמים במספר פינות.

4.   מבחינת הסדרות שעדיין באוויר: Underbelly היא תמיד בחירה טובה, Dexter נהדרת (אם כי בעונה וחצי הקודמות חלה ירידה), Homeland מופתית, Hunted שתעלה בקרוב צריכה להיות סדרה שכזאת, Nikita היא סדרת אקשן אינטנסיבית, Burn notice היא תמיד בחירה טובה.  

5.   לגבי החלק האחרון של הסדרות הטובות ביותר בארבעת העשורים, הפוסט מוכן, אך הבעיה היא שבכל פעם שאני רוצה לפרסם אותו יש ידיעות אחרות שמקדימות אותו. מבחינתי, יש עדיפות לפינות "שלב סיכום עונה" ו"ביקורת" על סדרות חדשות. ברגע שיהיה מקום אפרסם את הפוסט.

 

שנה טובה.

3 תגובות:

נילי אמר/ה...

למי ששאל על סדרות מומלצות שיש בהן טירוף ואינטנסיביות הייתי ממליצה גם על סיפור אימה אמריקאי (american horror story).
ניקיטה וסוכן מחוק שעליהם D1D1 המליץ, פחות מתאימות לדעתי, הן יותר סדרות אקשן. טירוף לא תמצא בהן והאינטנסיביות היא בינונית.
לעומת זאת Underbelly (עונות 1ו-2) ודקסטר (העונות הראשונות) הן מעולות.

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות וההתייחסות גם לשאלות ולתגובות בטופסי התגובה... שנה טובה.

אנונימי אמר/ה...

איזה מהשחקנים של סקינס (הדור הראשון והשני ) הצליחו אחרי הסדרה ?