יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

פרסום: 15 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Good Wife, בפרק השלישי של העונה, בשעה שוויל ואלישיה מייצגים חברת סטרט אפ כנגד אחראים למנוע חיפוש שמטה תוצאות חיפוש, איליי מנסה להדוף אפשרות לסקנדל במחנה של פיטר. בפרק זה חוזרת ריטה ווילסון כויולה וולש. כמו כן, אלישיה מרגישה בנוח מאד בביתם החדש-ישן, אך עדיין לא עברה לגור שם.

2. בסדרה Grey's Anatomy, כריסטינה ואואן עומדים להמשיך ולעבור רגעים קשים ומטרידים, אך בסופו של דבר יחזרו להיות ביחד.

3. בסדרה Mad Men, למרות אירועי הפרק האחרון של העונה האחרונה, דון ומייגן אמורים להישאר ביחד, לפחות בתחילת העונה הבאה.

4. בסדרה The Good Wife, מסתבר שלבעלה של קלינדה יש סיבה לרדוף אחריה, היא גנבה ממנו כסף רב והוא רוצה אותו בחזרה. כמו כן, הוא עדיין אוהב אותה.

5. בסדרה Gossip Girl, מושא האהבה החדשה של רופוס קצת תפתיע את בצופים. מדובר בדמות חדשה יחסית וקיים ביניהם פער גילאים גדול. שמעתם משהו על אייבי... ?

6. בסדרה How I Met Your Mother, בארני ורובין יתחילו למצוא את הדרך אחד אל השני במהלך פרקי חודש נובמבר.

7. בסדרה Castle, באחד מהפרקים יציגו סופר של ספרי מדע בידיוני שעתה הוא אלכוהוליסט שהופך לחשוד לאחר שאחד המעריצים נרצח בועידה.



8. בסדרה Community, ג'יימס ברולין לוהק לתפקיד וויליאם וינגר, אביו של ג'ף.



9. בסדרה Supernatural, אמנדה טאפינג (Stargate, Sanctuary) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך כנעומי, דמות אשר מתוארת כמגניבה ומיסתורית, חלק מקבוצה חדשה של מלאכים שלא ראינו עדיין. היא תופיע לראשונה בפרק השביעי.



10. בסדרה Arrow, טמואה פניקט לוהק לתפקיד אורח בשם טומי סאלביטי, הסגן של פרנק ברלטיני, הבוס של המאפיה.



11. בסדרה The New Normal, זוג לסבי עומד להצטרף לסדרה ובהפקה רוצים שזה יקרה בקרוב. מדובר בליישה היילי וקונסטנס זימר.



12. בסדרה How I Met Your Mother, ג'ו לו טרגילו מגיע כשחקן אורח לשני פרקים לפחות בתור אחד מהבוסים של מארשל. הוא יופיע בחודש נובמבר בפרקים שיעסקו במשפט אודות שוחד בזיהום אגם.



13. בסדרה Private Practice, השחקן צ'ארלי הופנמר לוהק לתפקיד אורח מתמשך בתור אב, שבתו נעלמה מבית החולים.



14. בסדרה Zero Hour, השחקנית איימי ארווין לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך כאם פילנטרופית שנראית רגילה, אך מתגלה שהיא בדיוק ההפך מרגילה. היא התחתנה עם איש עשיר ויש לה תוכניות מיסתוריות ומסוכנות.



15. בסדרה Friend Me, הסדרה שתעלה בחצי השני של העונה הוסיפה לשורותיה את אמנדה לנד בתור אמנדה בקסטר, אשה מביכה מבחינה חברתית, חדשה בלוס אנג'לס, זה עתה נפרדה מהחבר שלה והיא מוכנה להתחיל בחייה החדשים.

2 תגובות:

מני אמר/ה...

בארני ורובין כבר בספטמבר? חשבתי שרק בנובמבר... אתה בטוח?

D1D1 אמר/ה...

טעות סופרים,
תוקן.